AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #1 Skrevet 16. november 2025 Truser, sokker, hårbøyle, spenner og strikker blir borte på samvær hos far. Barnet kommer i det det har på seg, og jeg sender med en bag med klær til neste skoledag. Det hender truser og sokker blir borte. Far sier det er vanskelig å holde styr på da barnet er "overalt". Og vanskelig å skille det som er gave til barnet hos far kontra kommer fra meg. Engang glemte barnet baggen og far og stemor sendte barnet med jeanse, genser, truse og sokker derifra. Hvor lenge burde jeg sitte på de klærne for å få tilbake det som tilhører her? Anonymkode: aca85...5d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #3 Skrevet 16. november 2025 Du bør bruke energien din på å ordne et litt mer ordentlig samarbeid, for om nivået ligger der så vil dere få mye problemer fremover. Anonymkode: d0396...ebc 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #4 Skrevet 16. november 2025 Herre.. Vær så snill, slutt å tenke sånn. Den eneste det går utover er barnet. Barnet har to hjem, samme hvilke klær som tilhører hvilket hjem. Pust med magen og hev deg over så små bagateller. Anonymkode: 68eb8...4f6 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #5 Skrevet 16. november 2025 Hvis ungen har klær på begge steder trenger du vel ikke sende med klær? Anonymkode: 32e19...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #6 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ungen har klær på begge steder trenger du vel ikke sende med klær? Anonymkode: 32e19...3ec Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #7 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Truser, sokker, hårbøyle, spenner og strikker blir borte på samvær hos far. Barnet kommer i det det har på seg, og jeg sender med en bag med klær til neste skoledag. Det hender truser og sokker blir borte. Far sier det er vanskelig å holde styr på da barnet er "overalt". Og vanskelig å skille det som er gave til barnet hos far kontra kommer fra meg. Engang glemte barnet baggen og far og stemor sendte barnet med jeanse, genser, truse og sokker derifra. Hvor lenge burde jeg sitte på de klærne for å få tilbake det som tilhører her? Anonymkode: aca85...5d7 Herregud så smålig! Kjøp mer! Sånn at barnet har nok av alt uansett. Vær raus! Hva er det med dagens kjipe foreldre? Anonymkode: c063d...90f 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #8 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Du vil vite? Men du har ikke rett til. For din del må det til en holdningsendring. Anonymkode: 9ef2a...fb6 2 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #9 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Dere gjør så mye rart og unødvendig mot barna deres. Jeg fatter ikke🤷♀️🙄 Anonymkode: c063d...90f 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #10 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere gjør så mye rart og unødvendig mot barna deres. Jeg fatter ikke🤷♀️🙄 Anonymkode: c063d...90f Hvem er dere? 😅 Anonymkode: aca85...5d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #11 Skrevet 16. november 2025 Herre gud. Slik diskusjoner går bare utover barnet. Hva spiller det rolle at barnet har eks hvit truse med rosa kant visa blå truse med sommer fugler, eller grå sokker i stede for blå som du sendte med. Dette her drev min bror med og. Ente til slutt med at barnet turte ikke skifte klær hos mor eller ta ting ut av bagen, fordi far gikk gjennom vegen for å se om noen klesplagg, strikker osv manglet Anonymkode: a8f36...e18 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #12 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor lenge burde jeg sitte på de klærne for å få tilbake det som tilhører her? Anonymkode: aca85...5d7 Får du ingen bidrag for å holde barnet med klær? Anonymkode: 328f1...343 1
HMK Skrevet 16. november 2025 #13 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Det spiller da NULL rolle. Så lenge ungen er kledd er det greit. Ikke vær så kontrollfrik. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #14 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Hæ? Du vil bestemme hva barnet skal gå med når det er hos far? Anonymkode: 800f9...996 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #15 Skrevet 16. november 2025 Slutt å send det med. Her er det far og jeg som sender barnet til samvær hos mor, og absolutt alt blir borte, og ingenting kommer tilbake noen gang, selv ikke når vi etterlyser det. jeg kjøpte til slutt klær til barnet som kunne ligge fast hos mor. Ett par bukser, gensere, t-skjorter osv. jeg sluttet å sende med hårbøyler og slikt som barnet var glad i. En periode tok jeg bilde av alt som ble pakket med til samvær, og klærne barnet hadde på seg, og får sendte bildet til mor slik at det skulle være lett for henne å samle sammen alt og levere det tilbake (dette var en avtale mellom mor og far, men jeg hadde ofte ansvaret med å pakke baggen). Det hjalp ingenting, og det var tusen andre unnskyldninger for hvorfor klær og ting ikke kom hjem igjen. løsningen ble som nevnt over, men nå som barnet er større er det barnets eget ansvar å få med ting hjem og tilbake hit igjen (hvilket heller ikke fungerer så bra, men er det viktig nok for barnet, så får hen huske det selv) Anonymkode: a9158...f08
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #16 Skrevet 16. november 2025 Slutt å send med klær da. Anonymkode: ca091...a65
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #17 Skrevet 16. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Truser, sokker, hårbøyle, spenner og strikker blir borte på samvær hos far. Barnet kommer i det det har på seg, og jeg sender med en bag med klær til neste skoledag. Det hender truser og sokker blir borte. Far sier det er vanskelig å holde styr på da barnet er "overalt". Og vanskelig å skille det som er gave til barnet hos far kontra kommer fra meg. Engang glemte barnet baggen og far og stemor sendte barnet med jeanse, genser, truse og sokker derifra. Hvor lenge burde jeg sitte på de klærne for å få tilbake det som tilhører her? Anonymkode: aca85...5d7 Herregud! Dette spiller INGEN rolle. Anonymkode: fac88...85b 1 1
Daria Skrevet 16. november 2025 #18 Skrevet 16. november 2025 Så lenge barnet er skikkelig påkledd uansett hvor det er, har det vel ingen betydning hvilke truser som ligger hvor eller om en hårstrikk eller to er på avveie? Det er barnets ting og hører først og fremst hjemme der barnet er, og dette barnet har to hjem. 1 1
Lorieen Skrevet 16. november 2025 #19 Skrevet 16. november 2025 Slutt å være smålig med et usunt kontrollbehov. Stakkars unge! 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2025 #20 Skrevet 16. november 2025 Hva med å merke klærne og hårbøylen med barnets navn, men også med ditt navn? Men egentlig bare sendt barnet i de klærne barnet drar i, så slipper du å irritere deg over dette. Anonymkode: 34998...ecd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå