AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #21 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Koster de 80 hos dere ? Her er det 90 🙈 men uansett , hvis man ikke får solgt noen så kan man i det minste kjøpe et par bokser selv . Anonymkode: e34ad...2b0 Tror det? Kan være 90 også. Husker bare at jeg reagerte veldig da jeg så prisen sist🙈 Anonymkode: 28c81...7f8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #22 Skrevet 14. november 2025 Vi har noen på jobb som tsr med lister og lsr dem ligge på pauserommet, veldig mange som kjøper noe da. Samme med de som selger sokker, kluter, dopapir, kalender ect. Jeg kjøper gjerne av barn /ungdom som kommer på døren. Ellers pleier jo familie og støtte. Enig med en annen her at du bør kjøpe litt selv hvis du ikke får solgt noe. Anonymkode: d50d9...f8a 4
Sol79 Skrevet 14. november 2025 #23 Skrevet 14. november 2025 Veronicas ost- og hvitløksknekke er fantastisk gode! 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #24 Skrevet 15. november 2025 Mulig avtalene er ulike, men da datteren min solgte for russegruppa si fikk de bare beholde 25%. En kompis er helt imot selskapene som tjener grovt på disse «dugnadene», han vippset henne heller det de ville fått beholde på 10 bokser. Jeg vet det blir direkte tigging å bare be om penger, men jeg ville heller donert 100 kr. enn å kjøpe to bokser kjeks jeg ikke trenger til blodpris, og korpset/klubben ville sittet igjen med like mye eller mer. Dersom dere ikke må selge et konkret antall kan du jo høre om dere bare kan betale inn et beløp som tilsvarer avansen på x antall solgte bokser. Anonymkode: ec92b...7b1 4
Rødvinsfilosofen Skrevet 15. november 2025 #25 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har jo blitt helt sinnsyke priser på de boksene! Har alltid pleid å støtte, men da jeg innså at sjokoladeflarn fra berthas var vel så gode , og til 40 kr, så slutta jeg faktisk å kjøpe! Lillebrors sjokoladeboller selges tilsvarende på jula og Biltema, til 17 og 22 kr eller lignende. Det er rett og slett blitt for dyrt, særlig når jeg finner mye billigere i vanlige butikker. Anonymkode: 26f2b...3f2 Når Kreftforeningen selger sløyfer 🎀 til 150,- så koster ikke sløyfene 150,- å produsere. Hvis man betaler 90,- for en boks så tipper jeg at 60,- går til saken det samles inn penger for. De vil aldri kunne konkurrere med Rema 1000 og Kiwi. 1
Fru Uperfekt Skrevet 15. november 2025 #26 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei Sønnen min går på fotballtrening. De har sånn greie der alle skal selge kakebokser fra nordkak. Foreldrene skal dele lenke på sosialemedier. Jeg har delt på min fb uten at noen har vist intresse. Sendte også i vennegruppen min på whatsapp. Hva om hvis vi ikle får solgt noe?? Gir det noe konsekvenser?? Anonymkode: 25a6a...225 Mine må pent gå dør til dør, akkurat som loddsalg. Deler aldri og kjøper aldri via lenker i some 1
Svett.svele Skrevet 15. november 2025 #27 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal teste ut kladdkakebollene, men holder meg unna havreflarn med mint. Anonymkode: bcc9e...3cb Kladdkakebollene var veldig gode! Jeg angret på at jeg ikke kjøpte to bokser for den ene forsvant fort 😁
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #28 Skrevet 15. november 2025 Vi har liten omgangskrets og ikke noe familie her vi bor. Jeg ser at når andre foreldre legger ut på facebook, får de solgt mye, mens når jeg legger er det ingen som kjøper. Dette gjelder ikke bare kalebokser men alle andre slike salgsdugnader. Akkurat nå har barnet mitt tre dugnader på gang, det blir veldig mye å måtte gå fra dør til dør for selge noe hele tiden. Naboene blir leie til slutt. Jeg synes det er litt sårt, faktisk, at mitt barn må gjøre en mye større innsats selv enn de andre behøver hver gang. Anonymkode: 67d04...2a3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #29 Skrevet 15. november 2025 Betaler 90 kr boksen. 40 kr. Går til de som selger. Russegruppa til sønnen min har tjent mye på disse . Kakene er veldig gode samtidig som man støtter en god sak . Vinn vinn. Anbefaler knekkebrødene 😊 Har solgt til familie, venner, kollegaer, naboer osv . Jeg har også kjøpt noen bokser som jeg skal gi bort til jul 😊 Anonymkode: 1cb2c...8d6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #30 Skrevet 15. november 2025 TS Her. Men hvor mange ganger kan det tvinges naboer, familier og kollegaer til å kjøpe?? Slik dugnad kommer hver 3. Eller 4.mnd Anonymkode: 25a6a...225
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #31 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mulig avtalene er ulike, men da datteren min solgte for russegruppa si fikk de bare beholde 25%. En kompis er helt imot selskapene som tjener grovt på disse «dugnadene», han vippset henne heller det de ville fått beholde på 10 bokser. Jeg vet det blir direkte tigging å bare be om penger, men jeg ville heller donert 100 kr. enn å kjøpe to bokser kjeks jeg ikke trenger til blodpris, og korpset/klubben ville sittet igjen med like mye eller mer. Dersom dere ikke må selge et konkret antall kan du jo høre om dere bare kan betale inn et beløp som tilsvarer avansen på x antall solgte bokser. Anonymkode: ec92b...7b1 Lag og foreninger som selger tjener mer for hvert pr de selger, så russegruppa til din datter får inn mindre pr boks enn fotballforeningen som gjør dette for tiende året på rad. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har liten omgangskrets og ikke noe familie her vi bor. Jeg ser at når andre foreldre legger ut på facebook, får de solgt mye, mens når jeg legger er det ingen som kjøper. Dette gjelder ikke bare kalebokser men alle andre slike salgsdugnader. Akkurat nå har barnet mitt tre dugnader på gang, det blir veldig mye å måtte gå fra dør til dør for selge noe hele tiden. Naboene blir leie til slutt. Jeg synes det er litt sårt, faktisk, at mitt barn må gjøre en mye større innsats selv enn de andre behøver hver gang. Anonymkode: 67d04...2a3 Familie kan jo kjøpe selv om de ikke bor samme sted, så tar du med til jul f.eks. Anonymkode: d50d9...f8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå