Gå til innhold

Barnet mitt smatter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnet mitt smatter,  barnet mitt snorker, barnet mitt hyler, barnet mitt sier ikke takk i hver eneste setning.. 

Herregud.. la barn være barn.. også får du lære opp vedkommende etterhvert.. barnet mitt sover ikke med engang.. skal jeg lage en tråd om det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Puster hun godt gjennom nesen? Det kan hende hun har problemer med luftkapasiteten hvis hun har trangt nesebor.

Anonymkode: a71c9...1d1

Enig,tenkte store mandler eller polypper med en gang, er nok lurt å få sjekket det ut. Å kritisere et barn ang slike lyder er svært uheldig.

Anonymkode: aee89...b09

• Nyttig 1
Skrevet

Foreløbig spiser mine barn normalt. Men mannen min gafler innpå store mengder om gangen og lager ekle lyder bak i ganen, jeg har sterk misofoni, så dårlig kombinasjon.

Min niese og nevø lager også masse lyd med lukket munn. 

Anonymkode: ead6f...5f7

Skrevet

Jeg er enig med begge sider her. 

Å kritisere slike "feil" som hun ikke gjør med vilje for å være ufin, og heller ikke har dårlig oppførsel eller typisk mangel på folkeskikk (som å spise med munnen åpen) skal man jo være litt forsiktig med. 

Men samtidig så er jeg enig med de som skriver at som forelder har plikt til å veilede. Særlig når det er flere eksempler på at andre reagerer på lydene. 

Har du forsøkt å utforsøke hva nøyaktig lyden kommer av? Klarer du å gjenskape det selv? 

Anonymkode: c3360...836

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...