AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #41 Skrevet 13. november 2025 Er selv 50 og kvinne, mine venner og mine venninnes menn er det vel sånn ca 50/50 med hår og uten hår og skjegg og bart. Men ser de yngre stadig har mer skjegg enn det som var når jeg var yngre Anonymkode: 532a3...be6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #42 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 12.10): usexy med skallende menn for min del. Må ha hår ja. Anonymkode: c8be5...d27 Og for meg er en sånn holdning et rødt flagg. Vi er alle ulike. 🙂 Anonymkode: b0e21...df8
Rødvinsfilosofen Skrevet 13. november 2025 #43 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.04): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Baldies ♥️ Beardies ♥️ 🥰
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #44 Skrevet 13. november 2025 Det fine ned å ha elsket noen i 20+ år er at man ser på vedkommende gjennom et kjærlighetsblikk. Kjærlighetsbriller om man vil. Jeg og min mann ville trolig ikke funnet hverandre attraktive om vi møttes for første gang nå, men når kjærligheten er veletablert og vedlikeholdt ser man jo forbi det rent fysiske. Jeg synes min mann er den flotteste mann i 50 årene som finnes. Min kjærlighet for ham omfavner hver endring som skjer. Skallet er han, og skjegg har han, og hvordan jeg ser ham er ikke avhengig av verken det ene eller det andre av dette. Jeg ser HAM. Mennesket jeg elsker. MITT menneske. Mitt livs kjærlighet. Anonymkode: 75204...547
K.B. Skrevet 13. november 2025 #45 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Helt greit å ta bort håret, men hvorfor såå mye skjegg og bart? Litt er fint da, så det ikke blir helt glatt. Anonymkode: 7cdb9...f63 Det er vel veldig individuelt. Personlig så liker jeg ikke å ha langt skjegg eller bart, det klør og er i veien, men folk er jo forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå