AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #21 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Miljøet jeg «henger i» er Tinder, og det er der jeg har observert dette. Så nevner jeg ikke skallethet heller, men skjegg og bart. TS Anonymkode: c0371...1cf AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Anonymkode: 19d8d...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #22 Skrevet 10. november 2025 Menn generelt holder seg dessverre ikke særlig bra, men et flott skjegg er pluss i min bok. Anonymkode: 1cb99...35b 1 1
-jk- Skrevet 10. november 2025 #23 Skrevet 10. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bare skjegg og bart, men også ofte i tillegg gusten hud, solbriller og/eller sykkelhjelm. Alle ser ut som dårlige kopier av seg selv. Anonymkode: a276e...85c Haha. Sykkelhjelm bruker jeg selvsagt, men har ikke lagt ut noen bilder av meg med det på på datingapper Dog, ser jeg bilde av en dame på sykkel uten hjelm eller i båt/kano/sup/osv. uten vest blir det automatisk venstresveip. Gidder ikke å krangle med en evt. kjæreste om sånt... Endret 10. november 2025 av -jk- 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #24 Skrevet 10. november 2025 Menn med skjegg og bart på Tinder er de som ikke blir valgt; siden de fleste kvinner ikke liker skjegg og/eller bart. Derfor er det så mange av de på tinder, det er «teste-menn»: Anonymkode: 2fa26...434 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #25 Skrevet 11. november 2025 -jk- skrev (23 timer siden): Tja, det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke i min omgangskrets. Ikke alle har hår, men ingen har skjegg eller bart. Er såpass heldig selv at håret er i behold, og bart er helt utelukket Skjegg maks 3-dagers. Men kanskje de fleste menn med hår og uten skjegg/bart er tatt slik at det du ser på appene er det som er tilgjengelig? M53. Jeg bor i nord Norge. Her er det veldig mange menn over 50 som har bart. Nesten ingen av de kler det Anonymkode: 4dc2b...12b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #26 Skrevet 11. november 2025 Mann som har passert 50 her. Må nok si meg enig i at et større antall damer ser mye bedre og yngre ut for alderen enn menn på samme alder. Kanskje menn tror de kan flyte på gammelt utseende uten å gjøre en innsats? Da er det kanskje også logisk at man ser oftere nå kvinner over 40 som har yngre partner/elsker. Mens for middelaldrende menn er det mer sjelden du ser de har noen sjans på yngre damer i 20-årene. Anonymkode: 0b9fd...b8b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #27 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da er det kanskje også logisk at man ser oftere nå kvinner over 40 som har yngre partner/elsker. Mens for middelaldrende menn er det mer sjelden du ser de har noen sjans på yngre damer i 20-årene. Hvem er "man?" "folk flest?" vet ikke hvor du bor, jeg bor i Oslo og ser stort sett bare det motsatte av det du skriver. Men så er det heldigvis langt flere faktorer å vurdere enn utseende og alder også. Anonymkode: 24e13...959 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #28 Skrevet 11. november 2025 Jeg har ikke valgt å være skalla... Og jeg har skjegg fordi jeg ser ut som en øgle om jeg har null hår. Anonymkode: dbad2...aff
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #29 Skrevet 12. november 2025 Jeg er 57 år gammel. Jeg har i årevis brukt maskin på hodet og er derfor barbert/skallet. Jeg er 190/94 og har ikke mage. Løper/trener flere ganger i uken, har en jobb der jeg bruker skjorte og jeans/chinos, leser bøker og hører podcaster om samfunn/politikk, har mastergrad og 1,5 mill i årslønn. Og hvis jeg skulle ta en tur på spa, er jeg ikke flau over det nedentil heller. Det er det ytre/fysiske. Hvorfor skrive dette overfladiske/provoserende? Jo, i en liten, humrende protest over selve tråden - om at "menn som har passert 50" er én gruppe. Dette er typisk Kvinneguiden. Man kategoriserer "menn" og "kvinner" som grupper som gjerne mener eller "er" det samme, og her altså med undergruppen "menn" som har "passert 50". Dere som tenker slik må rett og slett slutte med det. Jeg kan ha mer til felles med en kvinne på 35 enn en annen mann på 55 eller 60. Akkurat slik en kvinne på 35 kan ha mer til felles med en jevnaldrende mann enn en jevnaldrende kvinne. Og jeg kan ha mer til felles med en annen mann på 75 eller 30, enn menn på min alder. Det handler om bakgrunn, verdier, interesser og hvem man er som mennesker. En parallell. Noen skrev forleden noe sånt som at "mange Høyre-folk vil kunne snakke bedre med SV-ere enn Frp-ere, rett og slett fordi flere i Høyre og SV har en akademisk bakgrunn av lignende type enn det mange i Frp har. Så selv om de kan stå lenger fra hverandre politisk, er de i stand til å diskutere og resonnere på samme måte." Man kan enkelt overføre dette til kjønn og grupper innen kjønn. Hva man interesserer seg for, hvordan man tar vare på seg selv, hvordan man organiserer tilværelsen sin og hvor man kommer fra, skaper et større skille blant "menn" og "kvinner" innbyrdes, enn det skillet som er, eller ikke er, på tvers av kjønnene. Det er trolig en viktig delårsak til at menn/kvinner etablerer forhold med aldersforskjeller. For aldersforskjell er bare ett av flere parametre når man vurderer en potensiell partner. Og hvorvidt en mann har hår på hodet eller ikke, er helt uvesentlig sammenholdt med andre ytre/fysiske forhold. Og DER ble innledningen relevant. At den andre har gode kvaliteter som menneske, er ikke verdt å nevne. Det er en selvfølgelighet. Det er derfor slike diskusjoner helst ender med å handle om "overfladiske" og ytre ting: Det andre er selvfølgelig. Det er bare utgangspunktet. Anonymkode: e34ab...11c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #30 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 57 år gammel. Jeg har i årevis brukt maskin på hodet og er derfor barbert/skallet. Jeg er 190/94 og har ikke mage. Løper/trener flere ganger i uken, har en jobb der jeg bruker skjorte og jeans/chinos, leser bøker og hører podcaster om samfunn/politikk, har mastergrad og 1,5 mill i årslønn. Og hvis jeg skulle ta en tur på spa, er jeg ikke flau over det nedentil heller. Det er det ytre/fysiske. Hvorfor skrive dette overfladiske/provoserende? Jo, i en liten, humrende protest over selve tråden - om at "menn som har passert 50" er én gruppe. Dette er typisk Kvinneguiden. Man kategoriserer "menn" og "kvinner" som grupper som gjerne mener eller "er" det samme, og her altså med undergruppen "menn" som har "passert 50". Dere som tenker slik må rett og slett slutte med det. Jeg kan ha mer til felles med en kvinne på 35 enn en annen mann på 55 eller 60. Akkurat slik en kvinne på 35 kan ha mer til felles med en jevnaldrende mann enn en jevnaldrende kvinne. Og jeg kan ha mer til felles med en annen mann på 75 eller 30, enn menn på min alder. Det handler om bakgrunn, verdier, interesser og hvem man er som mennesker. En parallell. Noen skrev forleden noe sånt som at "mange Høyre-folk vil kunne snakke bedre med SV-ere enn Frp-ere, rett og slett fordi flere i Høyre og SV har en akademisk bakgrunn av lignende type enn det mange i Frp har. Så selv om de kan stå lenger fra hverandre politisk, er de i stand til å diskutere og resonnere på samme måte." Man kan enkelt overføre dette til kjønn og grupper innen kjønn. Hva man interesserer seg for, hvordan man tar vare på seg selv, hvordan man organiserer tilværelsen sin og hvor man kommer fra, skaper et større skille blant "menn" og "kvinner" innbyrdes, enn det skillet som er, eller ikke er, på tvers av kjønnene. Det er trolig en viktig delårsak til at menn/kvinner etablerer forhold med aldersforskjeller. For aldersforskjell er bare ett av flere parametre når man vurderer en potensiell partner. Og hvorvidt en mann har hår på hodet eller ikke, er helt uvesentlig sammenholdt med andre ytre/fysiske forhold. Og DER ble innledningen relevant. At den andre har gode kvaliteter som menneske, er ikke verdt å nevne. Det er en selvfølgelighet. Det er derfor slike diskusjoner helst ender med å handle om "overfladiske" og ytre ting: Det andre er selvfølgelig. Det er bare utgangspunktet. Anonymkode: e34ab...11c Jeg lurer jo litt på om du kunne hatt like mye til felles med en kvinne på 77 som en på 35, siden du nevnte det? Og så skjønner jeg ikke helt om du mener romantisk "til felles", eller menneskelig til felles? HVIS du mente romantisk, tror jeg de færreste kvinner på 35 vil føle de har mye til felles med en 57-åring, uansett hvor slank og ungdommelig han føler seg/objektivt sett er. Anonymkode: d1e68...b89 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #31 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg lurer jo litt på om du kunne hatt like mye til felles med en kvinne på 77 som en på 35, siden du nevnte det? Og så skjønner jeg ikke helt om du mener romantisk "til felles", eller menneskelig til felles? HVIS du mente romantisk, tror jeg de færreste kvinner på 35 vil føle de har mye til felles med en 57-åring, uansett hvor slank og ungdommelig han føler seg/objektivt sett er. Anonymkode: d1e68...b89 Han trenger jo ikke de fleste kvinner da, det holder lenge med én. Anonymkode: 19d8d...1b0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #32 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han trenger jo ikke de fleste kvinner da, det holder lenge med én. Anonymkode: 19d8d...1b0 Det var ikke svar på spørsmålet, og det vet du. Det koker vel ned til at enkelte menn er kulturelt preget til å anta verdien deres er høyere enn den er, og DET er ikke et særlig tiltalende trekk. Anonymkode: d1e68...b89 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #33 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer jo litt på om du kunne hatt like mye til felles med en kvinne på 77 som en på 35, siden du nevnte det? Og så skjønner jeg ikke helt om du mener romantisk "til felles", eller menneskelig til felles? Menneskelig til felles. Jeg trodde jeg fikk det frem, men altså ikke godt nok. Menn/kvinner kan tilhøre en likere gruppe enn menn/menn og kvinner/kvinner. Som de fleste tror jeg aldersforskjellen i et forhold ikke bør være for stor. Når årene går vil den eldste bli "gammel" på et tidspunkt når den yngste på ingen måte er det. Anonymkode: e34ab...11c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #34 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Menneskelig til felles. Jeg trodde jeg fikk det frem, men altså ikke godt nok. Menn/kvinner kan tilhøre en likere gruppe enn menn/menn og kvinner/kvinner. Som de fleste tror jeg aldersforskjellen i et forhold ikke bør være for stor. Når årene går vil den eldste bli "gammel" på et tidspunkt når den yngste på ingen måte er det. Anonymkode: e34ab...11c Ok, da misforstod jeg deg, og takk for oppklaringa. Og jeg er helt enig med det du skriver om at det er andre markører enn politisk syn eller alder eller musikksmak for den saks skyld som skaper de grunnleggende ulikhetene mellom folk. Enig med deg da, en mye eldre eller yngre kjæreste kan skape en del problemer i forhold. Det er noe med å være i samme livsfase, det å kunne dele det. Anonymkode: d1e68...b89 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #35 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 57 år gammel. Jeg har i årevis brukt maskin på hodet og er derfor barbert/skallet. Jeg er 190/94 og har ikke mage. Løper/trener flere ganger i uken, har en jobb der jeg bruker skjorte og jeans/chinos, leser bøker og hører podcaster om samfunn/politikk, har mastergrad og 1,5 mill i årslønn. Og hvis jeg skulle ta en tur på spa, er jeg ikke flau over det nedentil heller. Det er det ytre/fysiske. Hvorfor skrive dette overfladiske/provoserende? Jo, i en liten, humrende protest over selve tråden - om at "menn som har passert 50" er én gruppe. Dette er typisk Kvinneguiden. Man kategoriserer "menn" og "kvinner" som grupper som gjerne mener eller "er" det samme, og her altså med undergruppen "menn" som har "passert 50". Dere som tenker slik må rett og slett slutte med det. Jeg kan ha mer til felles med en kvinne på 35 enn en annen mann på 55 eller 60. Akkurat slik en kvinne på 35 kan ha mer til felles med en jevnaldrende mann enn en jevnaldrende kvinne. Og jeg kan ha mer til felles med en annen mann på 75 eller 30, enn menn på min alder. Det handler om bakgrunn, verdier, interesser og hvem man er som mennesker. En parallell. Noen skrev forleden noe sånt som at "mange Høyre-folk vil kunne snakke bedre med SV-ere enn Frp-ere, rett og slett fordi flere i Høyre og SV har en akademisk bakgrunn av lignende type enn det mange i Frp har. Så selv om de kan stå lenger fra hverandre politisk, er de i stand til å diskutere og resonnere på samme måte." Man kan enkelt overføre dette til kjønn og grupper innen kjønn. Hva man interesserer seg for, hvordan man tar vare på seg selv, hvordan man organiserer tilværelsen sin og hvor man kommer fra, skaper et større skille blant "menn" og "kvinner" innbyrdes, enn det skillet som er, eller ikke er, på tvers av kjønnene. Det er trolig en viktig delårsak til at menn/kvinner etablerer forhold med aldersforskjeller. For aldersforskjell er bare ett av flere parametre når man vurderer en potensiell partner. Og hvorvidt en mann har hår på hodet eller ikke, er helt uvesentlig sammenholdt med andre ytre/fysiske forhold. Og DER ble innledningen relevant. At den andre har gode kvaliteter som menneske, er ikke verdt å nevne. Det er en selvfølgelighet. Det er derfor slike diskusjoner helst ender med å handle om "overfladiske" og ytre ting: Det andre er selvfølgelig. Det er bare utgangspunktet. Anonymkode: e34ab...11c Veldig godt skrevet👏 Jeg synes du setter ord på noe mange glemmer i slike tråder, nemlig at mennesker ikke først og fremst er representanter for en demografisk gruppe, men individer med helt ulike liv, verdier, referanser og prioriteringer. Når du sier at du kan ha mer til felles med en kvinne på 35 enn med en mann på 55, treffer du noe vesentlig. Det handler ikke om biologi eller kronologisk alder, men om livssyn, energi, interesser, modenhet og måten man møter verden på. Dette gjelder også i romantiske forhold. Det er lett å trekke konklusjoner ut fra tall - «han er 55, hun er 35, så da må det være noe med status, trygghet eller økonomi». Men mennesker finner hverandre på helt andre plan. En forbindelse kan oppstå fordi man snakker samme "språk" mentalt, deler verdier, humor, rytme i livet - og det har ofte lite med fødselsdato å gjøre. Jeg tror også at den generelle utviklingen i samfunnet, med bedre helse, lengre levealder, mer utdanning og friere kjønnsroller, gjør at alder betyr stadig mindre i praksis. En mann eller kvinne i 50-årene i dag kan være like nysgjerrig, engasjert og vital som mange i 30-årene - og motsatt. Når slike par fungerer, handler det ikke om at den ene "søker ungdom" eller den andre "søker trygghet", men om at to mennesker rett og slett møtes som likeverdige. Og det er noe veldig fint i det, å ikke la seg begrense av kategorier, men være åpen for hvem man faktisk passer sammen med som menneske. Jeg vil også si at "menneskelig til felles" gjelder også "romantisk til felles". For det første kommer ofte ut av det siste. ❤️ AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg lurer jo litt på om du kunne hatt like mye til felles med en kvinne på 77 som en på 35, siden du nevnte det? Og så skjønner jeg ikke helt om du mener romantisk "til felles", eller menneskelig til felles? HVIS du mente romantisk, tror jeg de færreste kvinner på 35 vil føle de har mye til felles med en 57-åring, uansett hvor slank og ungdommelig han føler seg/objektivt sett er. Anonymkode: d1e68...b89 Jeg synes innlegget hans var både klokt og forfriskende, nettopp fordi det bryter med den typiske "aldersboksen" mange diskuterer ut fra her inne. Det er selvsagt ingen som mener at alle 57-åringer og alle 35-åringer vil ha mye til felles, men poenget hans er, slik jeg leser det, at noen faktisk kan ha det. Når du spør om han kunne hatt like mye til felles med en på 77 som en på 35, tror jeg svaret ligger i hvordan man lever, ikke hvor lenge man har levd. En 77-åring som fortsatt er aktiv, nysgjerrig, følger med og deler mange interesser, kan absolutt oppleves nærmere enn en jevnaldrende som har "gitt opp" eller lever helt annerledes. Og når det gjelder det romantiske: ja, jeg tror det menneskelige fellesskapet ofte er grunnlaget for romantikk, også når det er aldersforskjell. Det handler ikke om hvem som føler seg «ung» eller «flott», men om hvem man møtes som. Noen finner gjenklang hos jevnaldrende, andre hos noen som er eldre eller yngre - og ingen av delene er mer «riktige» enn den andre. Det er selvsagt mange kvinner på 35 som ikke ville falle for en mann på 57. Men det finnes også kvinner (og menn) som gjør det, fordi kjemi, verdier og samspill ikke kan måles i fødselsår. For noen er alder helt irrelevant når man møter et menneske man resonnerer med, ler sammen med, og føler seg trygg hos. Så jeg tror ikke hans innlegg handlet om å "føle seg ung", men om å se forbi alder som et av de minst interessante parameterne når man vurderer hvem man har noe felles med, både som mennesker og som partnere. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det var ikke svar på spørsmålet, og det vet du. Det koker vel ned til at enkelte menn er kulturelt preget til å anta verdien deres er høyere enn den er, og DET er ikke et særlig tiltalende trekk. Anonymkode: d1e68...b89 Jeg synes du skyter litt forbi målet her. 11c skrev ikke noe om at hans verdi var høyere enn andres, eller at kvinner "flest" skulle falle for ham. Han svarte på en tråd som i utgangspunktet generaliserte menn over 50, og forsøkte å nyansere. Det er ikke arroganse å si at man tar vare på seg selv, har interesser, et aktivt liv og fortsatt føler seg trygg på hvem man er. Det er bare en beskrivelse av at mennesker over 50 ikke automatisk passer inn i en stereotypi. Jeg oppfatter heller ikke at poenget hans var at "alle" 35-åringer vil ha noe til felles med ham, men at noen kan ha det. Og det er en helt legitim observasjon. Folk møter hverandre på tvers av alder hver eneste dag, i jobb, i vennskap og i kjærlighet, uten at det handler om verdivurdering eller "selvbilde". Det går fint an å være både realistisk og åpen på samme tid. At noen menn (og kvinner!) opplever kontakt og tiltrekning på tvers av alder, betyr ikke at de overvurderer seg selv, det betyr bare at de ser mennesker, ikke tall. Anonymkode: 24e13...959 1
K.B. Skrevet 12. november 2025 #36 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.04): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Velkommen til realiteten. Mange menn over 50 har tynt med hår, like greit å ta det vekk da. Det absurde er at selv om hårveksten på hodet bremser ned, så skyter den fart alle andre steder, i trynet generelt, øreflipper og what not. Ikke helt the big 50 enda, men ga opp å barbere meg daglig for lenge, lenge siden..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #37 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.09): Jeg synes menn og kvinner blir mer og mer like utseendemessig etter fylte 50 , mulig derfor mange anlegger skjegg og bart? 😅 Ser nesten ikke forskjell på eldre folk, hadde det ikke vært for frisyre og klær. Stordalen kler seg som en kvinne, han og Ørjasæter er feks veldig like. Anonymkode: 20244...60d Det har ikke tenkt over at voksne menn over 50 som naturlig nok er tynn i håret kompenserer dette med skjegg eller bart?Det er flere som kler den barten 😄 Anonymkode: 12b9e...876
Mardina Skrevet 12. november 2025 #38 Skrevet 12. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.04): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Hva er galt med en skallet og skjeggete mann? Det er ikke min preferanse på menn heller, men folk må da få lov til å være som dem vil? Om ikke du tenner på dem, så kan det jo være at andre gjør det. Hadde vel vært kjedelig om alle likte det samme når det kommer til det motsatte kjønn?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #39 Skrevet 13. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.04): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Sikkert fordi de ikke har hår på hodet så prøver de å kompensere med masse skjegg og bart istedenfor. Det resulterer jo bare i at hele blir litt helt omvendt, som at hodet ser ut som det er oppned. Bedre enn hentesveis som var før i tiden da. Anonymkode: 7cdb9...f63
AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #40 Skrevet 13. november 2025 K.B. skrev (28 minutter siden): Velkommen til realiteten. Mange menn over 50 har tynt med hår, like greit å ta det vekk da. Det absurde er at selv om hårveksten på hodet bremser ned, så skyter den fart alle andre steder, i trynet generelt, øreflipper og what not. Ikke helt the big 50 enda, men ga opp å barbere meg daglig for lenge, lenge siden.. Helt greit å ta bort håret, men hvorfor såå mye skjegg og bart? Litt er fint da, så det ikke blir helt glatt. Anonymkode: 7cdb9...f63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå