AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Skrevet 10. november Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf 5
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Skrevet 10. november Jeg synes menn og kvinner blir mer og mer like utseendemessig etter fylte 50 , mulig derfor mange anlegger skjegg og bart? 😅 Ser nesten ikke forskjell på eldre folk, hadde det ikke vært for frisyre og klær. Stordalen kler seg som en kvinne, han og Ørjasæter er feks veldig like. Anonymkode: 20244...60d 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Skrevet 10. november Skjegg har jo vært moten de siste årene, så det er helt naturlig at mange har det. Mange yngre menn har også skjegg. I tillegg tror jeg noen menn kompenserer litt for håravfall ved å gro skjegg. Jeg liker skjegg for min del, så lenge det er velstelt. Anonymkode: f7f17...d25 5
-jk- Skrevet 10. november #4 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Tja, det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke i min omgangskrets. Ikke alle har hår, men ingen har skjegg eller bart. Er såpass heldig selv at håret er i behold, og bart er helt utelukket Skjegg maks 3-dagers. Men kanskje de fleste menn med hår og uten skjegg/bart er tatt slik at det du ser på appene er det som er tilgjengelig? M53. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Skrevet 10. november -jk- skrev (13 minutter siden): Tja, det er ikke min erfaring. I hvert fall ikke i min omgangskrets. Ikke alle har hår, men ingen har skjegg eller bart. Er såpass heldig selv at håret er i behold, og bart er helt utelukket Skjegg maks 3-dagers. Men kanskje de fleste menn med hår og uten skjegg/bart er tatt slik at det du ser på appene er det som er tilgjengelig? M53. Kan nok hende at de uten allerede er tatt ja Anonymkode: c0371...1cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #7 Skrevet 10. november Er over 50. Har hår på toppen av hodet. Ikke skjegg eller bart. Noen aldersrynker men ikke voldsomt. Ikke feit og ikke usunn, siden jeg har aktiv livsstil. Jeg er i forhold nå med ei flott dame, så håper det varer livet ut denne gangen. Men da jeg var på Tinder så flokket ikke dere damer til profilen min, enda jeg har så og si alle de ytre kvalitetene dere på KG etterlyser og påstår "ingen" menn på Tinder har. 🤷 Anonymkode: 7fcc1...80a 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #8 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kan nok hende at de uten allerede er tatt ja Anonymkode: c0371...1cf Er da mange menn med skjegg og/eller bart nå (Kanskje færre av de med kun bart vil jeg si), det er jo litt "in", særlig om man er skallet/har mistet alt håret på hodet. Litt utenfor aldersgruppen selv, men har 6 år igjen til 50, og har ikke anlagt skjegg og bart, og ser ikke for meg at jeg gjør det etter 50 heller. Har liksom aldri vært "meg", men noen kler det jo, og enkelte har hatt siden ganske ung alder. Anonymkode: 37503...11d
AnonymBruker Skrevet 10. november #9 Skrevet 10. november Da leter du på feil steder og i feil miljøer, tror jeg. Jeg kjenner mange menn i den alderen, men skallethet, skjegg og bart er ganske sjelden, synes jeg. Det er i hvert fall nærmere 20% enn de 90% du mener å ha observert. Anonymkode: 7f7a4...420
AnonymBruker Skrevet 10. november #10 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da leter du på feil steder og i feil miljøer, tror jeg. Jeg kjenner mange menn i den alderen, men skallethet, skjegg og bart er ganske sjelden, synes jeg. Det er i hvert fall nærmere 20% enn de 90% du mener å ha observert. Anonymkode: 7f7a4...420 Dere henger begge i rare miljøer. Skallethet er verken 20% eller 90% i den alderen, men nærmere 50%. Anonymkode: 19d8d...1b0 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #11 Skrevet 10. november Vet ikke om skjegg er så aldersrelatert. Syntes jeg ser skjegg på alt mulig av menn. Fint for meg, da jeg elsker skjegg😊 Ellers litt funfact fra egen arbeidsplass. 2 av mine kollegaer som har mistet mye hår. Han ene barberer alt og han andre er skikkelig tynn på på toppen og har knapt hår foran. Han ene er 28 og han andre er 30. den siste mannlige kollegaen min er helt i slutten av 40 årene (48 eller 49). Han har full manke. Han er for øvrig den sjekkeste av de. For gammel til å være en jeg feks hadde datet, men objektivt sett så ser han svært bra ut. Jeg syntes nesten det er en trend i dag at menn i 40-50 årene ser bra ut. De er slanke/trente, ser bra ut. Mulig det har med miljø/hvem man omgås. Anonymkode: af9a0...27f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #12 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har akkurat startet å sjekke ut datingmarkedet. Mulig dette er helt tilfeldig, men 90% av mennene som jeg ser er skallet og har masse skjegg og bart? Hva er dette for noe da? Så da lurer jeg oppriktig på om det er fordi damene liker dem sånn eller om det er noe annet. Jeg liker ikke verken skjegg eller bart, så jeg er kanskje utenom det vanlige? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, men hvorfor i alle dager har nesten alle menn i den alderen skjegg og bart? Anonymkode: c0371...1cf Derfor jeg holder meg til yngre ..😂 usexy med skallende menn for min del. Må ha hår ja. Anonymkode: c8be5...d27 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #13 Skrevet 10. november Ja mange av mennene ser veldig gamle ut. Anonymkode: 19018...220 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #14 Skrevet 10. november Ru hud og grå skjeggstubber klarer jeg ikke. Ellers har ikke alder noe å si for meg. Anonymkode: 70592...0a3
AnonymBruker Skrevet 10. november #15 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da leter du på feil steder og i feil miljøer, tror jeg. Jeg kjenner mange menn i den alderen, men skallethet, skjegg og bart er ganske sjelden, synes jeg. Det er i hvert fall nærmere 20% enn de 90% du mener å ha observert. Anonymkode: 7f7a4...420 Jeg er bare på Tinder jeg da. Mulig det er feil app da eller? Det kommer opp stort sett menn med skjegg og bart der i hvert fall. Om de ikke har så mye hår på hodet gjør ingenting, men skjegg og bart tiltrekkes jeg ikke av. TS Anonymkode: c0371...1cf
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere henger begge i rare miljøer. Skallethet er verken 20% eller 90% i den alderen, men nærmere 50%. Anonymkode: 19d8d...1b0 Miljøet jeg «henger i» er Tinder, og det er der jeg har observert dette. Så nevner jeg ikke skallethet heller, men skjegg og bart. TS Anonymkode: c0371...1cf
AnonymBruker Skrevet 10. november #17 Skrevet 10. november Ikke bare skjegg og bart, men også ofte i tillegg gusten hud, solbriller og/eller sykkelhjelm. Alle ser ut som dårlige kopier av seg selv. Anonymkode: a276e...85c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #18 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derfor jeg holder meg til yngre ..😂 usexy med skallende menn for min del. Må ha hår ja. Anonymkode: c8be5...d27 Du blir sikkert bare bedre med årene du da. Anonymkode: f877e...222
AnonymBruker Skrevet 10. november #19 Skrevet 10. november Jeg er 47 år, og liker heller ikke skjegg og bart. Men skalla kan de gjerne være. Anonymkode: 97823...209
Hunmedham Skrevet 10. november #20 Skrevet 10. november Alle blir eldre, også kvinner. At mange menn mister hår, er bare sånn det er. Mannen min begynte å miste håret da han passerte 30 år. Det har lite å si dersom menn holder seg i form, har rett rygg, har støtte brystmål enn midjemål og sørger for å være velpleid og velstelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå