AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #41 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 12.30): Skal ikke være noe problem å få fakturaen rett inn i nettbanken. Men husk at hos morrow må du selv aktivt gå inn og ta ut bonusen din, som da trekkes fra neste faktura. Anonymkode: 6d042...c16 Gikk veldig greit med betaling av fakturaen! Men jeg glemte jo selvfølgelig å ta ut bonusen da😅 Ellers er jeg veldig fornøyd, føler bonusen vokser raskt, så kommer nok til å makse bonusen etterhvert. TS Anonymkode: e3cef...1c6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #42 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gikk veldig greit med betaling av fakturaen! Men jeg glemte jo selvfølgelig å ta ut bonusen da😅 Ellers er jeg veldig fornøyd, føler bonusen vokser raskt, så kommer nok til å makse bonusen etterhvert. TS Anonymkode: e3cef...1c6 Bare nysgjerrig, de benytter ordinær e-faktura antar (og håper) jeg? Anonymkode: 2bdd2...873
sminkebord Skrevet 5. desember 2025 #43 Skrevet 5. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare nysgjerrig, de benytter ordinær e-faktura antar (og håper) jeg? Anonymkode: 2bdd2...873 Ja, den dukker opp i nettbanken😊 Glad det ikke er på papir, for da glemmer jeg det. Endret 5. desember 2025 av sminkebord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå