AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #21 Skrevet 6. november 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det høres ikke ut som du bør ha dyr. Levere tilbake til dyrebeskyttelsen??? Noe så stygt 💔 La heller katten bli avlivet eller komme til andre, gode mennesker, enn at du skal hente den igjen, helt til neste gang du blir mentalt ustabil og vil bli kvitt den igjen. Stakkars stakkars katten 😭 Anonymkode: a3df3...6ba Man avliver ikke friske dyr! Anonymkode: 056c2...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #22 Skrevet 6. november 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men jeg burde ikke ha påført meg selv en slik psykisk belastning rett før jul og rett før fødsel. Du har jo påført katten en psykisk belastning og. Så hvis du velger å hente tilbake, kan du ikke angre på det i etterkant og levere tilbake igjen. Hvis du er så nervøs for dette med babyen, tenker jeg det beste for katten er at den nå får stabilitet og komme til et hjem uten slike holdninger til den. Anonymkode: a9746...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #23 Skrevet 6. november 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Leverte min kjære katt tilbake til Dyrebeskyttelsen forrige uke. Har vinglet fram og tilbake , men tok valget tilslutt. Gråt hele veien og hadde lyst å snu. Grunnen er at jeg venter barn , er usikker på om det vil fungere , i tillegg til at jeg er nervøs av å ha utekatt og alt det fører med seg . Men jeg burde ikke ha påført meg selv en slik psykisk belastning rett før jul og rett før fødsel. Vil bare hente han , men vet ikke om jeg tørr å spørre .. Anonymkode: 476ec...c0d Katten er ikke en sutteklut som skal holde deg oppe når det passer deg. La den være der den er. Konsentrer deg heller om hvordan du skal få til å framstå som en stabil voksen de neste 18 årene. Anonymkode: ca52f...c41 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #24 Skrevet 6. november 2025 Omplasserte katten fordi du skal ha barn? Den tanken slo meg aldri når jeg ventet barn. Fôr dyrebeskyttelsen har jo ingenting å gjøre fra før med alle hjemløse katter…. Anonymkode: 0346d...427 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #25 Skrevet 6. november 2025 Virker som ts har dramatisk personlighetsforstyrrelse, bør hun i hele tatt hente katten og få beholde barnet? Anonymkode: 4e4ff...f56 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2025 #26 Skrevet 6. november 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Leverte min kjære katt tilbake til Dyrebeskyttelsen forrige uke. Har vinglet fram og tilbake , men tok valget tilslutt. Gråt hele veien og hadde lyst å snu. Grunnen er at jeg venter barn , er usikker på om det vil fungere , i tillegg til at jeg er nervøs av å ha utekatt og alt det fører med seg . Men jeg burde ikke ha påført meg selv en slik psykisk belastning rett før jul og rett før fødsel. Vil bare hente han , men vet ikke om jeg tørr å spørre .. Anonymkode: 476ec...c0d Om du virkelig bryr deg om katten så lar du den få komme til et nytt hjem. For hva skjer neste gang du skulle ombestemme deg? Det er snakk om et levende individ som du ikke bare kan sende frem og tilbake etter eget velbefinnende. Anonymkode: 97af3...50e 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå