AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #1 Skrevet 4. november 2025 Begynte i ny jobb for et halvt års tid siden. Liten organisasjon med kult samfunnsoppdrag. Det begynte bra, men så har jeg oppdaget at lederen er helt fraværende og det mangler både retning og prioriteringer. Beslutninger blir ikke tatt og folk vet ikke ha de skal jobbe med. Har nevnt til sjefen at jeg opplever det som litt krevende. Ønsker jo å gjøre en god jobb og levere, men krevende å komme i gang når alt er så rotete og alle trekker i ulike retninger. Noen som har råd om hvordan navigere i et slikt miljø uten å gå på veggen? Enkelte ville bare sagt «len deg tilbake og la det gå seg til» men jeg er utålmodig etter å komme i gang. Anonymkode: a274d...89c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Begynte i ny jobb for et halvt års tid siden. Liten organisasjon med kult samfunnsoppdrag. Det begynte bra, men så har jeg oppdaget at lederen er helt fraværende og det mangler både retning og prioriteringer. Beslutninger blir ikke tatt og folk vet ikke ha de skal jobbe med. Har nevnt til sjefen at jeg opplever det som litt krevende. Ønsker jo å gjøre en god jobb og levere, men krevende å komme i gang når alt er så rotete og alle trekker i ulike retninger. Noen som har råd om hvordan navigere i et slikt miljø uten å gå på veggen? Enkelte ville bare sagt «len deg tilbake og la det gå seg til» men jeg er utålmodig etter å komme i gang. Anonymkode: a274d...89c Ta litt uformelt lederansvar Anonymkode: 0f115...f9e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå