Gå til innhold

Te i løsvekt versus teposer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe

Husk at det meste som inneholder lakris idag også inneholder sukker, så alt i alt så kan det hende du legger på deg av alle lakrisbåtene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg rett og slett hater te. Aner ikke hvorfor :ler: Men iallefall, jeg må drikke litt for helsas skyld. Brennesle-te. I løsvekt. Aner ikke hvordan det smaker, for jeg har ikke turt å prøve ennå. Neppe så godt... :hoho: Får la min kjære koke litt til meg. Han er et te-menneske. Hvem vet, kanskje han kan lære meg å drikke mer te etterhvert. Men for øyeblikket går det på kaffe. Svart. En skjelden gang. Om jeg går på cafe, så drikker jeg faktisk kakao. På vinteren iallefall. I Tromsø lager de nyyyydelig kakao!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Drikker Twinings Earl Grey som pose-te. Har aldri tatt meg bryet med det andre.. Har sett noen venninner stå og knote med der. Dessuten elsker jeg jo Earl Grey sånn den er nå, tenk hvis den er ENDA bedre i løsvekt? Da kommer jeg aldri til å gå ut ever again da, jo! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya på jobb
 Men iallefall, jeg må drikke litt for helsas skyld. Brennesle-te. I løsvekt. Aner ikke hvordan det smaker, for jeg har ikke turt å prøve ennå. Neppe så godt...

Jeg synes brennesle-te smaker kokt vann, jeg.. Altså ikke spesielt godt, men slett ikke vondt heller... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke kaffe, og er egentlig ikke noe særlig te-menneske (kanskje pga posete er vanligst- synes det smaker varmt vann pluss litt smak) men er EN te jeg digger (og som selvsagt ikke fåes i Norge)- Twinings Lemon and Ginger!! Er helt genial. :D

Men skal altså jobbe med dette med tedrikkingen- virker så koselig!! Anbefalelser for en "nybegynner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinnings Lemon & Ginger får man i Norge. Jeg har en pakke liggende som jeg kjøpte i en Asiamat butikk.

Nei?!!!? Oh my God- det er jo flott! Vet noen om en butikk i Bergen som selger teen? *Whuhuuuu!* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag kjøpte jeg en te som heter Irish Cream - løsvekt selvfølgelig :wink:

Den er kjempegod, og nå skal jeg kose meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...