Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #41 Del Skrevet 26. november 2002 Husk at det meste som inneholder lakris idag også inneholder sukker, så alt i alt så kan det hende du legger på deg av alle lakrisbåtene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #42 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg rett og slett hater te. Aner ikke hvorfor Men iallefall, jeg må drikke litt for helsas skyld. Brennesle-te. I løsvekt. Aner ikke hvordan det smaker, for jeg har ikke turt å prøve ennå. Neppe så godt... Får la min kjære koke litt til meg. Han er et te-menneske. Hvem vet, kanskje han kan lære meg å drikke mer te etterhvert. Men for øyeblikket går det på kaffe. Svart. En skjelden gang. Om jeg går på cafe, så drikker jeg faktisk kakao. På vinteren iallefall. I Tromsø lager de nyyyydelig kakao!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 27. november 2002 #43 Del Skrevet 27. november 2002 Drikker Twinings Earl Grey som pose-te. Har aldri tatt meg bryet med det andre.. Har sett noen venninner stå og knote med der. Dessuten elsker jeg jo Earl Grey sånn den er nå, tenk hvis den er ENDA bedre i løsvekt? Da kommer jeg aldri til å gå ut ever again da, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya på jobb Skrevet 27. november 2002 #44 Del Skrevet 27. november 2002 Men iallefall, jeg må drikke litt for helsas skyld. Brennesle-te. I løsvekt. Aner ikke hvordan det smaker, for jeg har ikke turt å prøve ennå. Neppe så godt... Jeg synes brennesle-te smaker kokt vann, jeg.. Altså ikke spesielt godt, men slett ikke vondt heller... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. november 2002 #45 Del Skrevet 27. november 2002 Takler ikke kaffe, og er egentlig ikke noe særlig te-menneske (kanskje pga posete er vanligst- synes det smaker varmt vann pluss litt smak) men er EN te jeg digger (og som selvsagt ikke fåes i Norge)- Twinings Lemon and Ginger!! Er helt genial. :D Men skal altså jobbe med dette med tedrikkingen- virker så koselig!! Anbefalelser for en "nybegynner"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 27. november 2002 #46 Del Skrevet 27. november 2002 Twinnings Lemon & Ginger får man i Norge. Jeg har en pakke liggende som jeg kjøpte i en Asiamat butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. november 2002 #47 Del Skrevet 27. november 2002 Twinnings Lemon & Ginger får man i Norge. Jeg har en pakke liggende som jeg kjøpte i en Asiamat butikk. Nei?!!!? Oh my God- det er jo flott! Vet noen om en butikk i Bergen som selger teen? *Whuhuuuu!* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. januar 2003 #48 Del Skrevet 2. januar 2003 I dag kjøpte jeg en te som heter Irish Cream - løsvekt selvfølgelig Den er kjempegod, og nå skal jeg kose meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå