AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Som har flyttet ut, er bare ja, nei, ok når man spør om noe... sjelden de tar kontakt, liker ikke at jeg ringer, hvor mye har de kontakt med dere foreldre? Anonymkode: 534e8...06d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Da jeg flyttet for meg selv var det helt likt, likte friheten være selvstendig, så tenker det er helt normalt Anonymkode: 0c4de...dde 1
CrispiP0et Skrevet 2. november 2025 #4 Skrevet 2. november 2025 Er litt samme her med min sønn på 19 som plutselig ble værende igjen på en annen kant av landet (ferdig med VGS)i forbindelse med sommerferie/sommerarbeid hos slekt. Han ble igjen for å jobbe der oppe. Han hører nesten aldri fra seg, men jeg sender snap innimellom hvor jeg framhever at jeg savner ham, men gjerne med en litt kødden tone. F eks "Nils (ikke ekte navn), min rose - hvordan går det med deg?" Så får jeg som oftest en eller annen meme til svar.. Haha. Men nå ble han med sin far tilbake til området for et par uker siden, så han har vært her noen dager, og så skal han komme til meg noen dager før han reiser avgårde igjen. Jeg anser ham som løsrevet og "opptatt med sitt" - men også litt alderen. Jeg flytta også ut på samme alder. Jeg var (og er) veldig glad i mamma, men jeg tror ikke jeg var veldig hyppig på kontakten der før jeg fikk barn noen år senere, altså. Fremdeles kan jeg være dårlig på å kontakte mamma, så det skal jeg faktisk gjøre nå, takk for påminnelsen. Jeg har en annen sønn, noen år yngre som også flyttet ut i høst for å gå på vgs, han hører mye oftere i fra seg. Han er mer sosial og utadvent, og han syntes også det var tyngre og flytte fra oss her hjemme. Så han ringer av og til og sender mye snaps, både videoer og chat. Mest av at han koser seg og har det bra, men også innimellom at han savner oss og katta. 1
Christina82 Skrevet 2. november 2025 #5 Skrevet 2. november 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg