Gå til innhold

Hvem er urimelig her?

Fremhevede innlegg

Skrevet
mommyaka skrev (14 timer siden):

Vel ....dy har jo fib jobb...men din kone sin helse og også viktig. Kan du flytte et sted der du kan pendle til jobb? Finnes fib jobb et annet sted?

Hva? 

Anonymkode: 703b1...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva? 

Anonymkode: 703b1...33e

"Vel, du har jo din/fin jobb".

Anonymkode: 56d54...470

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du setter deg selv først. Dette forholdet kommer ikke til å vare.

Anonymkode: b5b66...116

• Liker 3
Skrevet

På tide å løsrive deg fra foreldrene dine. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan da ukependler? At hun kun er hjemme i helgene?

Anonymkode: 708ce...31b

Det er det en ukependler er ja

Anonymkode: 9b22e...d45

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det en ukependler er ja

Anonymkode: 9b22e...d45

Så hun skal ikke være hjemme sammen med meg og barna i ukedagene, kun i helgene? Tror ikke det føles så greit for verken henne eller barna…

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi bor et sted der samboer ikke kan få seg relevant jobb hun kan trives i. Hun har en jobb, men det er veldig dårlig arbeidsmiljø der så hun trives ikke, og de nekter å betale henne forventet lønn til tross for at advokater er på saken. Hun har ikke noe annet her enn at hun har bodd her mens hun studerte og i utgangspunktet har trivdes i selve byen. Vi ønsker rekkehus men har ikke økonomiske forutsetninger til det her i grei avstand til hennes jobb. Hun kan få jobb hun trives med andre steder, men jeg ønsker ikke å flytte fordi jeg har foreldrene mine her og jeg trives i jobben jeg har nå. Jobben min har gode vilkår som gjør at jeg kan være mye tilstede for barna våre. Hun sier at hun føler hun ikke har noe å tilby barnet vårt siden hun har ikke jobb hun trives i og kan ikke tilby gode økonomiske vilkår her. Hun er svært nedfor pga dette. Jeg mener min subjektive opplevelse av betydningen av min jobb og foreldrene mine i nærheten, bør veie like tungt. 

Er en av oss urimelig her? 

Jeg syntes du er ganske egoistisk. 

Når man har valgt en partner så er man et team, og alle valg man gjør eller skal gjøre - skal være til det beste for «oss». Du tenker jo kun på deg selv? 

Anonymkode: 1dd41...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...