BlackBerry Skrevet 30. mars 2006 #1 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvis jeg veier meg om kvelden og så morgenen etter kan det variere med hele 3 / 4 kilo. Altså mere om kvelden. Er dette normalt? Og hva er den "riktige" vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi79 Skrevet 30. mars 2006 #2 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er morgenvekten du skal bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #3 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er jo samme om man veier seg på morgenen eller på kvelden, så lenge man veier seg til samme tid hver dag, slik at man har samme utgangspunktet. De fleste veier morgenen etter å ha vært på do, for det er da man veier minst, og det er jo den som er reell kroppsvekt siden man ikke har spist eller gjort andre ting som kan ha fått vekta til å øke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korall Skrevet 31. mars 2006 #4 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg kan ha en vektforskjell på opptil 3 kg fra morgen til kveld. Jeg forholder meg til morgenvekta, siden den er mest inpsirerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 31. mars 2006 #5 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg kan ha en vektforskjell på opptil 3 kg fra morgen til kveld. Jeg forholder meg til morgenvekta, siden den er mest inpsirerende ← Hehe....Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #6 Del Skrevet 31. mars 2006 Henger meg på de over meg her. Morgenvekten er den reelle vekta Å det er ikke unormalt at den variere med tre kilo fra morgen til kvled Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womanpower Skrevet 31. mars 2006 #7 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er morgenvekten du skal bruke ← ja, det er riktig! man skal veie etter man har vært på do om morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oda Sofie Skrevet 31. mars 2006 #8 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Morgenvekt er bedre enn om kvelden. Man kan si at det er greit om man veier seg om kvelden hver dag, men vekten da vil likevel kunne variere i større grad enn på morgenen. Hva du har spist i løpet av dagen avgjør mye, en del mat vi spiser binder mye vann. At salt gjør dette er en kjent sak, men også karbohydrater binder en del vann(derfor man går ned så mye i staterten særlig på lavkarbo dietter). Derfor vil du veie mer om kvelden en dag du har spist mye f.eks salt. Man kan gå opp flere kg på en dag uten at man egentlig har lagt på seg noe. Frustrerende nok med dietter om man ikke må forholde seg til sånt også. Så vi veier oss på morran :D Endret 31. mars 2006 av Oda Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå