Gå til innhold

Hunderaser som du ser veldig sjeldent.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sanktbernhardshund

Anonymkode: 1448a...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Belgiske fårehunder, den eneste belgiske fårehunden jeg vanligvis ser er foreldrene mine sin:)

Skrevet

Jeg ser mange forskjellige hunder her jeg bor (Oslo), har til og med en shar pei i nabolaget. Basenji som noen nevnte lengre oppe her er det massevis av her jeg bor. Shiba også. De mest populære hundene her tror jeg er doodler, det er også mange småhunder av alle slag (jrt, dsg, bichon frise og havanaoise, brasiliansk terrier ++) og en del golden og labrador. De minste veskehundene er ikke vanlig (pomeranian og chiuaua ser jeg lite av), de har kanskje gått av moten? 

Har ikke sett st. Bernard, akita inu, tosa inu (kanskje ikke så rart siden den er forbudt), puli eller maremma. Er faktisk en del jakthunder, spesielt retrievere og fuglehunder, men tror ikke jeg har sett haldenstøver eller hamiltonstøver. Chesapeak bay retriever har jeg sett bare en gang på kurs, ingen som har det i nabolaget. Det er jo veldig mange raser så det er ikke så merkelig at man ikke ser alle. Og så er det jo litt forskjellig hva som er vanlig å ha, sikkert mange steder i landet der det er vanlig å ha harehund vil jeg tro. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...