Nellikpiken Skrevet 19 timer siden #101 Skrevet 19 timer siden lillemeg90 skrev (4 timer siden): Jeg er 7+0 i dag. Skikkelig øm i magen om dagen, nærmest støl. Ellers går det ganske bra. Eller alt er relativt😂 bruker max dose xonvea, og dagene er ganske forskjellige. Er mye dårligere de dagene jeg er på jobb enn når jeg er hjemme. Det påvirker også neste dag i noen grad. Jeg lurer derfor på å få til legen å få en gradert sykemelding. Har veldig lyst å jobbe da det føles meningsfullt, men det bør ikke gå for mye ut over formen min. Det gjør jo også at jeg er mindre tilstedeværende for de to barna jeg har. Skal på ul om 12 dager, føles som en evighet men plutselig så er dagen der. Hvordan har dere andre det? Fullt forståelig at du vurderer å be om sykemelding i situasjonen du står i med kvalme som påvirker deg så mye, samt også hvordan formen påvirker deg❤️ Fæl den ventetiden altså! Men plutselig er dagen der, ja!
lillemeg90 Skrevet 7 timer siden Forfatter #102 Skrevet 7 timer siden Moi123 skrev (12 timer siden): Jeg er 7+4, begynte på xonvea men jeg ble altså helt slått ut av de så går nå med kvalme uten medisin. Har ME da, så den ekstra trettheten oppå utmattelsen orka jeg ikke🫣 Har jo også mine to å ta vare på, lettere å gå med kvalmen. Heldigvis og bank i bordet har kvalmen begynt å mildne, har UL på Torsdag og håper på å se et sterkt hjerteslag🤞❤️ Forstår hva du mener med den utmattelsen. Den føles sikkert mer overveldende når du også har ME. For meg ble den bedre etter noen dager, men ble virkelig slått ut i starten ja 😅 så spennende med ul på torsdag ❤️🤞🏻 Nellikpiken skrev (11 timer siden): Her går det også greit, men jeg har begynt å bli veldig kvalm. Det (samt dårligere kondisjon og svimmelhet) er en litt dårlig kombinasjon med idretten jeg driver med, spesielt når det nå nærmer seg en stor konkurranse😅 Jeg skal til legen på tirsdag på første kontroll og sendte legekontoret en melding angående UL. Fikk til svar at legen har mulighet til å ta UL på timen min, så jeg velger å takke ja til det og tar med meg samboeren min. Jeg er så redd for at noe er galt, så det å få vite om hjertet slår eller ikke og om baby ligger i livmor eller ikke er noe jeg føler jeg trenger å vite fortest mulig Hehe ja man merker det tidlig på kondisen altså 😅 krysser fingrene for deg på tirsdag da 🤞🏻 mest sannsynlig er alt fint ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå