blåtimen Skrevet 14. november 2025 #81 Skrevet 14. november 2025 lillemeg90 skrev (2 minutter siden): Fortsette å krysse fingrer for deg ❤️ i hvilken uke er du nå og hvilken ikke var det du kom til sist? Den som sier lengst på vei sier 7+2 nå, mens Babyverden sin kalkulator sier 5+6 hvis jeg legger inn eggløsning og ikke mens(SA). Forrige gang var jeg 6+2 regnet fra forrige mens. Men hvis man regner DPO siden jeg har testet for eggløsning begge gangene - nå er jeg 27dpo og forrige gang mistet jeg på 22dpo. 1
Parv Skrevet 14. november 2025 #82 Skrevet 14. november 2025 @blåtimen Dette må være fryktelig tøft og vondt å stå i nå inn mot helga.. Håper virkelig spiren din klamrer seg fast. ❤️ 1
blåtimen Skrevet 14. november 2025 #83 Skrevet 14. november 2025 Jeg er så forvirret 😅 Menssmertene har vedvart hele dagen, litt av og på i intensitet. Men fremdeles bare bittelitt rosa på papiret ca annenhver gang jeg tisser. Nå er det et døgn siden smertene begynte. Hvis jeg skal miste så syns jeg det gjerne kan skje snart, denne limboen er helt forferdelig. Håpet bygger seg jo bare opp jo lenger tid som går.
lillemeg90 Skrevet 14. november 2025 Forfatter #84 Skrevet 14. november 2025 blåtimen skrev (1 time siden): Jeg er så forvirret 😅 Menssmertene har vedvart hele dagen, litt av og på i intensitet. Men fremdeles bare bittelitt rosa på papiret ca annenhver gang jeg tisser. Nå er det et døgn siden smertene begynte. Hvis jeg skal miste så syns jeg det gjerne kan skje snart, denne limboen er helt forferdelig. Håpet bygger seg jo bare opp jo lenger tid som går. Hvor sterke er smertene da? De kan kjennes ganske mye i et normalt svangerskap også er det i hele magen eller mest på ene siden?
blåtimen Skrevet 14. november 2025 #85 Skrevet 14. november 2025 lillemeg90 skrev (16 minutter siden): Hvor sterke er smertene da? De kan kjennes ganske mye i et normalt svangerskap også er det i hele magen eller mest på ene siden? Jeg vil kalle de moderate menssmerter, men jeg har ganske ille menssmerter å sammenligne med. I livmor/nederst i magen. Har smerter på sidene også, men det har jeg googlet med til at er det man kaller ligamentsmerter. Har hatt murringer hele veien både nå og sist, men at de blir det jeg syns er distraherende vondt har det bare vært når jeg spontanaborterte sist og det siste døgnet. Vet ikke hva jeg skal tro 😅
lillemeg90 Skrevet 14. november 2025 Forfatter #86 Skrevet 14. november 2025 blåtimen skrev (1 minutt siden): Jeg vil kalle de moderate menssmerter, men jeg har ganske ille menssmerter å sammenligne med. I livmor/nederst i magen. Har smerter på sidene også, men det har jeg googlet med til at er det man kaller ligamentsmerter. Har hatt murringer hele veien både nå og sist, men at de blir det jeg syns er distraherende vondt har det bare vært når jeg spontanaborterte sist og det siste døgnet. Vet ikke hva jeg skal tro 😅 Det er jammen meg ikke godt å vite heller nei 😅❤️ våger å håpe videre jeg da!
blåtimen Skrevet 14. november 2025 #87 Skrevet 14. november 2025 lillemeg90 skrev (58 minutter siden): Det er jammen meg ikke godt å vite heller nei 😅❤️ våger å håpe videre jeg da! Ja, takk ❤️ Jeg og!
Parv Skrevet 14. november 2025 #88 Skrevet 14. november 2025 Godt tegn at det ikke har blitt til noe mer, @blåtimen. Jeg har troen ❤️ Heldigvis er nok både nokså plagsomme magesmerter og små blødninger veldig vanlig. Men det gjør det jo også umulig å vite hva som skjer… Blod er veeeldig fargesterkt og kun en bitteliten dråpe kan gi ganske mye farge og føles kjempeskremmende. 1
Moi123 Skrevet 15. november 2025 #89 Skrevet 15. november 2025 Hvordan har det gått i natt blåtimen? Krysser fingre for at det går bra og spiren klamrer seg fast🤞❤️ 1
blåtimen Skrevet 15. november 2025 #90 Skrevet 15. november 2025 Dere er veldig fine, tusen takk for støtte her inne de siste dagene. Betyr faktisk mer enn jeg kan få sagt. ❤️ Jeg har sovet gjennom natten og har i løpet av den halvtimen jeg har vært våken ikke hatt noe smerter. 🥹 Ingen spotting på papiret. Tenk hvis det bare var falsk alarm, jeg som har vært så sikker. Blir veldig nervepirrende med ultralyd på onsdag nå ☺️🤞🏻 4
lillemeg90 Skrevet 15. november 2025 Forfatter #91 Skrevet 15. november 2025 blåtimen skrev (1 time siden): Dere er veldig fine, tusen takk for støtte her inne de siste dagene. Betyr faktisk mer enn jeg kan få sagt. ❤️ Jeg har sovet gjennom natten og har i løpet av den halvtimen jeg har vært våken ikke hatt noe smerter. 🥹 Ingen spotting på papiret. Tenk hvis det bare var falsk alarm, jeg som har vært så sikker. Blir veldig nervepirrende med ultralyd på onsdag nå ☺️🤞🏻 Dette høres veldig lovende ut ❤️ godt du har en Ultralyd rett rundt hjørnet! 1
Parv Skrevet 15. november 2025 #92 Skrevet 15. november 2025 Jeg tok en clearblue digital test med ukesindikator i dag og fikk bare 2-3 på skjermen.. (testet ikke med første morgenurin, men konsentrasjonen bør jo være høy nok nå.) Nå er jeg ikke 100% sikker på eggløsning denne gangen, men unnfangelsen vet jeg må ha skjedd mellom 24.- 25. oktober og ut fra det skal jeg nå være 5+0 eller 5+1. kanskje også 5+2. burde ikke testen nå slått ut på 3+ uker? noen av dere som har erfaringer med disse testene?
blåtimen Skrevet 15. november 2025 #93 Skrevet 15. november 2025 Parv skrev (1 time siden): Jeg tok en clearblue digital test med ukesindikator i dag og fikk bare 2-3 på skjermen.. (testet ikke med første morgenurin, men konsentrasjonen bør jo være høy nok nå.) Nå er jeg ikke 100% sikker på eggløsning denne gangen, men unnfangelsen vet jeg må ha skjedd mellom 24.- 25. oktober og ut fra det skal jeg nå være 5+0 eller 5+1. kanskje også 5+2. burde ikke testen nå slått ut på 3+ uker? noen av dere som har erfaringer med disse testene? Det er 3 uker siden 25. oktober, så jeg syns ikke det er garantert at den burde vise 3+ nå. Kroppen er ingen maskin og HCG øker i forskjellig tempo - det kan hende du bare var akkurat i grenseland mellom 2-3 og 3+. Dessuten er det maaange erfaringer på nett hvor folk ikke får "det de skal" på Clearblue digital og likevel har sunne svangerskap, så jeg hadde prøvd å ta den med en klype salt. Mener jeg har lest at testen er bannet i USA blant annet fordi den ikke er nøyaktig nok og skaper usikkerhet. ❤️
Parv Skrevet 15. november 2025 #94 Skrevet 15. november 2025 blåtimen skrev (2 minutter siden): Det er 3 uker siden 25. oktober, så jeg syns ikke det er garantert at den burde vise 3+ nå. Kroppen er ingen maskin og HCG øker i forskjellig tempo - det kan hende du bare var akkurat i grenseland mellom 2-3 og 3+. Dessuten er det maaange erfaringer på nett hvor folk ikke får "det de skal" på Clearblue digital og likevel har sunne svangerskap, så jeg hadde prøvd å ta den med en klype salt. Mener jeg har lest at testen er bannet i USA blant annet fordi den ikke er nøyaktig nok og skaper usikkerhet. ❤️ Takk ❤️ prøver jo å tenke sånn selv. Tror nok jeg må få snakket med lege over helga så hun kan få henvist meg til gyn for sjekk rett og slett. Har virkelig ikke nerver til å gå som dette og ikke vite og ikke ha et tidspunkt for når jeg kan finne det ut. Har litt den innstillingen om at hvis det ikke skal gå bra, vil jeg bare bli ferdig med det 😅 veldig krisemaksimering, men kroppen et virkelig i høygir om dagen…
blåtimen Skrevet 15. november 2025 #95 Skrevet 15. november 2025 Parv skrev (8 minutter siden): Takk ❤️ prøver jo å tenke sånn selv. Tror nok jeg må få snakket med lege over helga så hun kan få henvist meg til gyn for sjekk rett og slett. Har virkelig ikke nerver til å gå som dette og ikke vite og ikke ha et tidspunkt for når jeg kan finne det ut. Har litt den innstillingen om at hvis det ikke skal gå bra, vil jeg bare bli ferdig med det 😅 veldig krisemaksimering, men kroppen et virkelig i høygir om dagen… Det skjønner jeg veldig godt! Hjelper mye med en dato å se frem i mot og vite at man får svar da. Kjenner meg veldig igjen i den innstillingen 😅 Man vil jo bare komme seg videre til nye forsøk hvis det ikke skal gå veien uansett. Men kroppen bruker dessverre den tiden den trenger uansett, eventuelt.. 1
lillemeg90 Skrevet 15. november 2025 Forfatter #96 Skrevet 15. november 2025 Parv skrev (3 timer siden): Jeg tok en clearblue digital test med ukesindikator i dag og fikk bare 2-3 på skjermen.. (testet ikke med første morgenurin, men konsentrasjonen bør jo være høy nok nå.) Nå er jeg ikke 100% sikker på eggløsning denne gangen, men unnfangelsen vet jeg må ha skjedd mellom 24.- 25. oktober og ut fra det skal jeg nå være 5+0 eller 5+1. kanskje også 5+2. burde ikke testen nå slått ut på 3+ uker? noen av dere som har erfaringer med disse testene? Er enig med blåtimen, det er mange faktorer både i deg selv, tidspunkt for testing, om du har drukket mye etc som kan gjøre at det ikke er 3+enda men sikkert lurt å få oppfølging av gyn for nervenes skyld ❤️ 1
lillemeg90 Skrevet 15. november 2025 Forfatter #97 Skrevet 15. november 2025 Jeg er 7+0 i dag. Skikkelig øm i magen om dagen, nærmest støl. Ellers går det ganske bra. Eller alt er relativt😂 bruker max dose xonvea, og dagene er ganske forskjellige. Er mye dårligere de dagene jeg er på jobb enn når jeg er hjemme. Det påvirker også neste dag i noen grad. Jeg lurer derfor på å få til legen å få en gradert sykemelding. Har veldig lyst å jobbe da det føles meningsfullt, men det bør ikke gå for mye ut over formen min. Det gjør jo også at jeg er mindre tilstedeværende for de to barna jeg har. Skal på ul om 12 dager, føles som en evighet men plutselig så er dagen der. Hvordan har dere andre det? 1
Moi123 Skrevet 15. november 2025 #98 Skrevet 15. november 2025 Jeg er 7+4, begynte på xonvea men jeg ble altså helt slått ut av de så går nå med kvalme uten medisin. Har ME da, så den ekstra trettheten oppå utmattelsen orka jeg ikke🫣 Har jo også mine to å ta vare på, lettere å gå med kvalmen. Heldigvis og bank i bordet har kvalmen begynt å mildne, har UL på Torsdag og håper på å se et sterkt hjerteslag🤞❤️
Nellikpiken Skrevet 15. november 2025 #99 Skrevet 15. november 2025 Her går det også greit, men jeg har begynt å bli veldig kvalm. Det (samt dårligere kondisjon og svimmelhet) er en litt dårlig kombinasjon med idretten jeg driver med, spesielt når det nå nærmer seg en stor konkurranse😅 Jeg skal til legen på tirsdag på første kontroll og sendte legekontoret en melding angående UL. Fikk til svar at legen har mulighet til å ta UL på timen min, så jeg velger å takke ja til det og tar med meg samboeren min. Jeg er så redd for at noe er galt, så det å få vite om hjertet slår eller ikke og om baby ligger i livmor eller ikke er noe jeg føler jeg trenger å vite fortest mulig
Nellikpiken Skrevet 15. november 2025 #100 Skrevet 15. november 2025 (endret) Moi123 skrev (48 minutter siden): Jeg er 7+4, begynte på xonvea men jeg ble altså helt slått ut av de så går nå med kvalme uten medisin. Har ME da, så den ekstra trettheten oppå utmattelsen orka jeg ikke🫣 Har jo også mine to å ta vare på, lettere å gå med kvalmen. Heldigvis og bank i bordet har kvalmen begynt å mildne, har UL på Torsdag og håper på å se et sterkt hjerteslag🤞❤️ Håper alt går fint på torsdag❤️ Endret 15. november 2025 av Nellikpiken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå