AnonymBruker Skrevet 27. oktober #41 Skrevet 27. oktober Jentene på tunet er veldig bra - dog kanskje et lite minus at de etterhvert finnes i mange vanlige dagligvarebutikker. Pascal er mer spesielt, vil jeg tro - men kanskje kjedelige biter. Usikker. Finnes også diverse andre produsenter. Ellers veldig irriterende at det er så dyrt å bestille slike ting fra EU - innen EU er jo det fritt frem å bestille denslags... ... hvis folk ikke setter pris på kvaliteskonfekt, er det noe alvorlig feil med dem! Det mener nå jeg. Anonymkode: 01509...7be 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober Ville blitt veldig glad for konfekt selv, spesielt råfancy konfekt som det vises til i tråden, da jeg aldri ville funnet på å bruke penger på sånt. Men synes ikke man kan forvente at du ts bruker penger og tid på å kjøpe og sende til samboers familie. I hvert fall ikke når jeg leser at det er mange som ikke spiser konfekt. Ta en prat om gaver kanskje, og om dere kan vurdere å droppe det til andre enn de nærmeste? Anonymkode: 31a30...796
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #43 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jentene på tunet er veldig bra - dog kanskje et lite minus at de etterhvert finnes i mange vanlige dagligvarebutikker. Pascal er mer spesielt, vil jeg tro - men kanskje kjedelige biter. Usikker. Finnes også diverse andre produsenter. Ellers veldig irriterende at det er så dyrt å bestille slike ting fra EU - innen EU er jo det fritt frem å bestille denslags... ... hvis folk ikke setter pris på kvaliteskonfekt, er det noe alvorlig feil med dem! Det mener nå jeg. Anonymkode: 01509...7be eller så liker de ikke sjokolade... Anonymkode: 31a30...796 1
C8H10N4O2 Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober I stede for konfekt, hva med fudge? Og samtidig støtte et lite familieeid firma. smakenavlykke.no/ Men for å svare på det ts faktisk spør om, av de to nevnte alternativene ville jeg fått for Jentene på tunet. 1
Brunello Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Utrolig kjipt å bruke tid og penger på å gi skikkelig julegave for så å få konfekt i retur. Vil du ikke gi gave så si det heller. Anonymkode: 47ac9...008 Håndlagd konfekt er en fin gave i forhold til mye annet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober De som sier de ikke ville hatt konfekt fra Jentene på tunet har ikke smakt den. Veldig god gave etter min mening 😊 Anonymkode: 93b16...8f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #48 Skrevet 27. oktober C8H10N4O2 skrev (14 minutter siden): I stede for konfekt, hva med fudge? Og samtidig støtte et lite familieeid firma. smakenavlykke.no/ Men for å svare på det ts faktisk spør om, av de to nevnte alternativene ville jeg fått for Jentene på tunet. Takk for tips, la inn en bestilling nå! 🤩 Anonymkode: 93b16...8f1 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #49 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.25): Ts her. Jeg vil kjøpe det samme til alle, dvs, ikke nærmeste familie selvsagt. Har ikke tid til å dra på juleshopping, og de fleste jeg gir gaver til er enten familien til samboeren, og de er MANGE og bor langt, så gaver må sendes. Vi har blitt enige at gaver enten skal spises eller drikkes. De siste årene har jeg gitt dem felles gavekort, men i år er alternativet spekebua eller sjokolade. Til personen over som foreslår duftlys - du vet at mange ikke tåler lukt fra duftlys? Håper svaret ditt var ironisk. De har takket nei til vinflasker, fordi over 50 % av familien ikke drikker. Så, hva gjør jeg? Anonymkode: 386c5...0e0 Kanskje la være å kjøpe til hverandre? Anonymkode: 8fcbf...107
AnonymBruker Skrevet 3. november #50 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 17.54): ... hvis folk ikke setter pris på kvaliteskonfekt, er det noe alvorlig feil med dem! Det mener nå jeg. Anonymkode: 01509...7be AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 18.18): De som sier de ikke ville hatt konfekt fra Jentene på tunet har ikke smakt den. Veldig god gave etter min mening 😊 Anonymkode: 93b16...8f1 Hvorfor har folk så mange meninger om hva andre liker? Men gud forby at gaven kan finnes i en dagligvarebutikk (gisp!), da må man finne på noe annet. 😅 Anonymkode: d703b...2b6
AnonymBruker Skrevet 4. november #51 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.25): Ts her. Jeg vil kjøpe det samme til alle, dvs, ikke nærmeste familie selvsagt. Har ikke tid til å dra på juleshopping, og de fleste jeg gir gaver til er enten familien til samboeren, og de er MANGE og bor langt, så gaver må sendes. Vi har blitt enige at gaver enten skal spises eller drikkes. De siste årene har jeg gitt dem felles gavekort, men i år er alternativet spekebua eller sjokolade. Til personen over som foreslår duftlys - du vet at mange ikke tåler lukt fra duftlys? Håper svaret ditt var ironisk. De har takket nei til vinflasker, fordi over 50 % av familien ikke drikker. Så, hva gjør jeg? Anonymkode: 386c5...0e0 Vi pleier å lage en gruppe på Gifster med ønskelister. Da legger folk inn link, så man slipper å lete og gjette. De ønsker seg ikke "en svart genser", men den svarte genseren i størrelse M. Veldig kjekt og tidsbesparende. Anonymkode: 0f29b...511 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #52 Skrevet 4. november C8H10N4O2 skrev (På 27.10.2025 den 18.07): I stede for konfekt, hva med fudge? Og samtidig støtte et lite familieeid firma. smakenavlykke.no/ Men for å svare på det ts faktisk spør om, av de to nevnte alternativene ville jeg fått for Jentene på tunet. Jeg kjøpte av disse for ett par, tre år siden. Synes ikke de var noe gode🙊 men kanskje jeg var uheldig. Prøvde vel 4-5 ulike smaker og ingen av dem falt i smak. De var ikke vonde, men ikke gode. Anonymkode: 0f29b...511
DesmondMiles Skrevet 4. november #53 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.25): Ts her. Jeg vil kjøpe det samme til alle, dvs, ikke nærmeste familie selvsagt. Har ikke tid til å dra på juleshopping, og de fleste jeg gir gaver til er enten familien til samboeren, og de er MANGE og bor langt, så gaver må sendes. Vi har blitt enige at gaver enten skal spises eller drikkes. De siste årene har jeg gitt dem felles gavekort, men i år er alternativet spekebua eller sjokolade. Til personen over som foreslår duftlys - du vet at mange ikke tåler lukt fra duftlys? Håper svaret ditt var ironisk. De har takket nei til vinflasker, fordi over 50 % av familien ikke drikker. Så, hva gjør jeg? Anonymkode: 386c5...0e0 Spørsmålet er heller hvorfor du kjøper pliktgaver til mennesker du egentlig ikke er interessert i å kjøpe gaver til...?
AnonymBruker Skrevet 4. november #54 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.10): Utrolig kjipt å bruke tid og penger på å gi skikkelig julegave for så å få konfekt i retur. Vil du ikke gi gave så si det heller. Anonymkode: 47ac9...008 Og jeg gir gaver uten å forvente noe som helst tilbake. Anonymkode: 8ab2c...eec
AnonymBruker Skrevet 4. november #55 Skrevet 4. november Dette er en sånn tråd hvor de verste KG-kjerringene kryper frem fra hulene sine for å spre drit. Det går sånn her: "TS: Hva syns dere er best av A og B?" "KG-kjerring: Det driter jeg i, jeg hater både A og B, jeg er bare innom for å tråkke deg ned, for det gjør meg så godt" Anonymkode: ec3c3...98e
AnonymBruker Skrevet 4. november #56 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2025 den 9.25): Ts her. Jeg vil kjøpe det samme til alle, dvs, ikke nærmeste familie selvsagt. Har ikke tid til å dra på juleshopping, og de fleste jeg gir gaver til er enten familien til samboeren, og de er MANGE og bor langt, så gaver må sendes. Vi har blitt enige at gaver enten skal spises eller drikkes. De siste årene har jeg gitt dem felles gavekort, men i år er alternativet spekebua eller sjokolade. Til personen over som foreslår duftlys - du vet at mange ikke tåler lukt fra duftlys? Håper svaret ditt var ironisk. De har takket nei til vinflasker, fordi over 50 % av familien ikke drikker. Så, hva gjør jeg? Anonymkode: 386c5...0e0 Jeg fikk en gang konfekt fra Pascal som var sendt i Posten. Så sikkert lekkert ut i utgangspunktet, men ikke etter å ha "ristet" seg gjennom hele landet. Men hvorfor skal du kjøpe gavene til samboers familie? Hva med gavekort på polet med et kort med anbefalinger (spør på polet) innenfor det (nå) store utvalget av alkoholfrie drikkevarer. Balholm Sprudlande Margaret faller i smak hos mange. Anonymkode: 6044e...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå