AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2025 #1 Skrevet 26. oktober 2025 I år får alle konfekteske i julegave så jeg slipper spørsmål typ: « Er du sikker på den ikke er fra TEMU?» Jeg vil gi små, men dyre konfektesker, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal handle fra Jentene på tunet eller fra Pascal. Blir kjempeglad for innspill Anonymkode: 386c5...0e0 3
NinaLisa Skrevet 27. oktober 2025 #2 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg hadde satt mer pris på et billig duftlys. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #3 Skrevet 27. oktober 2025 Hva med å bytte ønskelister? Anonymkode: 075ac...4e9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #4 Skrevet 27. oktober 2025 Utrolig kjipt å bruke tid og penger på å gi skikkelig julegave for så å få konfekt i retur. Vil du ikke gi gave så si det heller. Anonymkode: 47ac9...008 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #5 Skrevet 27. oktober 2025 Hvorfor tror alle du kjenner at du vil gi gaver fra Temu? Anonymkode: b0908...3a9 5
moomino Skrevet 27. oktober 2025 #6 Skrevet 27. oktober 2025 Her gikk det nå 3 konfekt esker i søpla. Kun tatt 2 til 4 biter ut av hver boks, for det andre i esken spiser vi ikke. Så her er konfekt eske noe vi sier høflig takk, men tenker de kunne funnet på noe annet 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #7 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): I år får alle konfekteske i julegave så jeg slipper spørsmål typ: « Er du sikker på den ikke er fra TEMU?» Jeg vil gi små, men dyre konfektesker, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal handle fra Jentene på tunet eller fra Pascal. Blir kjempeglad for innspill Anonymkode: 386c5...0e0 Ja bedre å få sjokolade eller kaffe. Enn andre ting er min smak😊 Anonymkode: 50f5b...600 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #8 Skrevet 27. oktober 2025 Ts her. Jeg vil kjøpe det samme til alle, dvs, ikke nærmeste familie selvsagt. Har ikke tid til å dra på juleshopping, og de fleste jeg gir gaver til er enten familien til samboeren, og de er MANGE og bor langt, så gaver må sendes. Vi har blitt enige at gaver enten skal spises eller drikkes. De siste årene har jeg gitt dem felles gavekort, men i år er alternativet spekebua eller sjokolade. Til personen over som foreslår duftlys - du vet at mange ikke tåler lukt fra duftlys? Håper svaret ditt var ironisk. De har takket nei til vinflasker, fordi over 50 % av familien ikke drikker. Så, hva gjør jeg? Anonymkode: 386c5...0e0 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #9 Skrevet 27. oktober 2025 moomino skrev (5 minutter siden): Her gikk det nå 3 konfekt esker i søpla. Kun tatt 2 til 4 biter ut av hver boks, for det andre i esken spiser vi ikke. Så her er konfekt eske noe vi sier høflig takk, men tenker de kunne funnet på noe annet Du kaster sjokolade fra Jentene på tunet? Anonymkode: 386c5...0e0 10
Kristin70 Skrevet 27. oktober 2025 #10 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg vil mye heller ha konfekt fra Jentene på tunet enn billige duftlys. Konfekt er uansett noe som deles så det er alltid noen som liker de bitene som ikke er min favoritt. 9 1
svartkatt Skrevet 27. oktober 2025 #11 Skrevet 27. oktober 2025 Ville heller hatt 6pk med kvikklunsj eller noen 200 grams plater. 1 1
moomino Skrevet 27. oktober 2025 #12 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kaster sjokolade fra Jentene på tunet? Anonymkode: 386c5...0e0 Har ikke smakt den. Men vi får altid 3 til 4 forskjellige typer konfekt esker og blir aldri spist opp her i huset, ikke en gang når vi setter frem ved gjester. Så hadde da vært bedre å få vanlig melke sjokolade en konfekt som er tilsatt mye smaker en ikke liker 2
Lillemy8 Skrevet 27. oktober 2025 #13 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg har fått fra begge og synes de var helt nydelig begge to! Spesielt positivt overrasket over jentene på tunet (hadde kanskje ikke like store forventninger til de). Gjør det som blir enklest for deg å handle, for begge er supre! Virkelig smakseksplosjoner og definitivt noe annet enn kong haakon og den regla der 😅 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #14 Skrevet 27. oktober 2025 Konfekt er verdens kjedeligste gave ¨få. Anonymkode: 40142...a89 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #15 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg pleier alltid å legge tid å å kjøpe gaver tilpasset hver enkelts smak, men hvis man er enige om at kun spiselig er innafor blir det fort litt vanskeligere. Hadde kanskje laget små gavekurver med litt ulik sjokolade og godteri. Så ikke alle fikk nøyaktig det samme. Anonymkode: d703b...2b6
Lillemy8 Skrevet 27. oktober 2025 #16 Skrevet 27. oktober 2025 PS. ser det er mange svar som er helt uinteressante i tråden fra folk som ikke har fått denne type konfekt… det er vel snakk om liten eske med ca 5 biter i… skulle likt å se de som kaster de bitene i søpla 🤣🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #17 Skrevet 27. oktober 2025 for en som ikke spiser konfekt eller tilsvarende hadde jeg satt mer pris på noe gjennomtenkt fra temu men for all del, skal du først gi konfekt ville jeg gått for denne: Konfekt og sjokolade | Sverre Sætre Anonymkode: 4c26f...965 2 1
Lillemy8 Skrevet 27. oktober 2025 #18 Skrevet 27. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleier alltid å legge tid å å kjøpe gaver tilpasset hver enkelts smak, men hvis man er enige om at kun spiselig er innafor blir det fort litt vanskeligere. Hadde kanskje laget små gavekurver med litt ulik sjokolade og godteri. Så ikke alle fikk nøyaktig det samme. Anonymkode: d703b...2b6 Pascal kan man «håndplukke» hver bit og sette sammen konfekt tilpasset hver enkelt… i tråd med det du skriver her. Jentene på tunet har også forskjellige smaker, du trenger ikke kjøpe kliss lik til alle. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2025 #19 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg ville valgt Sjokoladesalongen. Bedre enn Pascal. Anonymkode: 69251...86f 1
Daisy-love Skrevet 27. oktober 2025 #20 Skrevet 27. oktober 2025 Jeg har en del familie som er glad i Anton Berg. Særlig Plum in Madeira og lignede. Jeg kjøper de på Rusta. Jeg vil tro begge de du har sett på vil fungere. Jeg hadde sett nøye på bitene at det var en god blanding mellom mørk og lys sjokolade, med ulike fyll. Da er det mer sannsynlig at folk finner noe de vil like. Hos meg er det mer suksess å gi godteri som er blant favorittene enn en generell gave. Jeg ser likevel ikke noe galt i det, og om folk ikke liker det så får de ta med gaven og sette den på lunsjrommet på jobb eller annet velegnet sted, så går det nok unna. 😋😉 (Bare ta hensyn til kjente allergier. Jeg får hvert år konfektesker med melk i, og har kjent melkeallergi. Den er kjip. Jeg gir bort, det er null stress, tross litt kjipt.) 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå