JimmyOlsen Skrevet 25. oktober 2025 #21 Skrevet 25. oktober 2025 Singellivet er kraftig undervurdert. 😎 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #22 Skrevet 25. oktober 2025 JimmyOlsen skrev (23 minutter siden): Singellivet er kraftig undervurdert. 😎 Det hylles til fulle. Herregud, så godt man har det som singel😍 Anonymkode: 9b693...62f 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #23 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du, det er ikke snakk om noen bestemt "arena". Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv: To som var utro mot meg og en som var utro med meg. Hvordan er sistnevnte mulig? Jo, hun viste seg selvsagt til slutt å faktisk være gift med en annen mann… på et tidspunkt der dette ikke lenger skulle vært mulig: Vi ventet barn sammen. At tre av tre skal være av et sånt kaliber er ikke "tilfeldig". Så nei, jeg har fått nok nå. Anonymkode: 982a6...d82 Uff, det var leit å lese. Skjønner godt at du har den innstillingen du har, med slike erfaringer i bunn. Men jeg kan love deg, ikke alle kvinner er slik! Det finnes kvinner som vet å oppføre seg og som ikke bare tenker på seg selv, tro meg. Anonymkode: 8ae5a...658 2
Gratis Skrevet 25. oktober 2025 #24 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bare av ren nysgjerrighet; kan du utdype litt hva du mener med det siste avsnittet ditt? 🙂 Anonymkode: 11e7d...c8c Det betyr at kvinner har blitt menn og menn ønsker ikke å date seg selv. Kvinner trenger ikke menn og menn trenger ikke kvinner. På tide å legge den ballen død. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #25 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg er også singel. Jeg har bestemt meg for å forbli singel til tross for at samfunnet ofte dømmer oss som er single. Jeg har følt på det at det må være noe galt med meg siden jeg er singel når venninner forelsker seg så lett å skifter partner og samboer så lett bare på noen få måneder. Men jeg har bestemt meg at så lenge jeg ikke forelsker meg og fyren behandler meg på en god måte så skal jeg forbli singel. Noe annet orker jeg ikke. Jeg vil heller være ensom enn i et forhold der jeg blir behandlet dårlig. Anonymkode: dfd1e...47c 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #26 Skrevet 25. oktober 2025 Gratis skrev (39 minutter siden): Det betyr at kvinner har blitt menn og menn ønsker ikke å date seg selv. Kvinner trenger ikke menn og menn trenger ikke kvinner. På tide å legge den ballen død. Selvsagt trenger vi hverandre. Problemet er at samfunnet har gjort oss til selvsentrerte og ufølsomme roboter. Anonymkode: 8ae5a...658 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #27 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt trenger vi hverandre. Problemet er at samfunnet har gjort oss til selvsentrerte og ufølsomme roboter. Anonymkode: 8ae5a...658 Det er ekstremt mye stress, press og jag i dagens samfunn dessverre ❤️ Anonymkode: dbed9...173 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #28 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Selvsagt trenger vi hverandre. Problemet er at samfunnet har gjort oss til selvsentrerte og ufølsomme roboter. Anonymkode: 8ae5a...658 Du kan ikke skylde på det, man velger hvem man vil være og sine verdier. Er man selvsentrert og ufølsom, og ønsker annerledes, så har en en jobb å gjøre. Enten det er samfunnet, traumer eller hva en som har ført til det, bare du kan endre deg selv. Anonymkode: a8a4d...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #29 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ikke skylde på det, man velger hvem man vil være og sine verdier. Er man selvsentrert og ufølsom, og ønsker annerledes, så har en en jobb å gjøre. Enten det er samfunnet, traumer eller hva en som har ført til det, bare du kan endre deg selv. Anonymkode: a8a4d...2e0 Jeg skylder ikke på eksterne faktorer, men at de også former oss som mennesker, er ikke til å stikke under en stol. For selv om man selvfølgelig har et ansvar for å endre negative holdninger og liknende, må man ha gode forutsetninger for å kunne gjøre dette arbeidet. I dette tilfellet mener jeg at omgivelsene og samfunnet bør gjøre sitt for å legge til rette for gode relasjoner mellom menn og kvinner, og for et bedre samhold mellom mennesker generelt. Her kan man si at samfunnet har mislyktes, i hvert fall delvis. Og så kan man selvfølgelig diskutere hvem sitt ansvar det er - jeg mener at det er alles ansvar, ikke bare politikernes for eksempel. Men kanskje vi bare er ofre for tidsalderen, eller zeitgeisten, som man sier. Anonymkode: 8ae5a...658
JimmyOlsen Skrevet 25. oktober 2025 #30 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hylles til fulle. Herregud, så godt man har det som singel😍 Anonymkode: 9b693...62f
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #31 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du, det er ikke snakk om noen bestemt "arena". Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv: To som var utro mot meg og en som var utro med meg. Hvordan er sistnevnte mulig? Jo, hun viste seg selvsagt til slutt å faktisk være gift med en annen mann… på et tidspunkt der dette ikke lenger skulle vært mulig: Vi ventet barn sammen. At tre av tre skal være av et sånt kaliber er ikke "tilfeldig". Så nei, jeg har fått nok nå. Anonymkode: 982a6...d82 Hvordan var oppveksten din? Var dine foreldre av samme type som disse damene? Ofte så gjentar vi visse mønstrene om og om igjen. Jeg fant kun psykopater eller ille folk. Nå går jeg til psykolog og jobber masse med meg selv for å bryte masse mønstre. Og da finner jeg forhåpentligvis en grei en neste gang. Jeg har én liten sjanse igjen i meg og så er jeg også ferdig med menn (så 🤞). Har hatt pause fra menn i over ti år mens jeg jobber med meg selv. Trist at du opplevde dette. Men det er nok ikke mange damer som i realiteten er sånn. Men av en grunn så har du fått de en etter en i fanget. Anonymkode: 1a481...3c0 1
Te- Presten Skrevet 25. oktober 2025 #32 Skrevet 25. oktober 2025 (endret) Etter denne triste lesninga i tråden her får jeg vel være den ensomme motstemmen i stormen. Jeg har barn og annen familie jeg elsker, gode venner som gir meg mye og en jobb jeg trives i. Ungene får alt de trenger når de er hos meg og jeg har oversikt nok over både 2.og 3. skift til at hverdagen er behagelig og rolig. MEN det er en tyde type kjærlighet jeg bare får gitt til og får bekreftet av partner. Og akkurat det er kjempefint. Det å være to er veldig koselig. Endret 25. oktober 2025 av Te- Presten 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #33 Skrevet 25. oktober 2025 JimmyOlsen skrev (35 minutter siden): 100% enig og slik skal det forbi. Hvem faen vil bytte ut dette her🥳🥳😍😍 Anonymkode: 9b693...62f 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #34 Skrevet 25. oktober 2025 Te- Presten skrev (5 minutter siden): Etter denne triste lesninga i tråden her får jeg vel være den ensomme motstemmen i stormen. Jeg har barn og annen familie jeg elsker, gode venner som gir meg mye og en jobb jeg trives i. Ungene får alt de trenger når de er hos meg og jeg har oversikt nok over både 2.og 3. skift til at hverdagen er behagelig og rolig. MEN det er en tyde type kjærlighet jeg bare får gitt til og får bekreftet av partner. Og akkurat det er kjempefint. Det å være to er veldig koselig. Enig med deg @Te- Presten. Anonymkode: dbed9...173
JimmyOlsen Skrevet 25. oktober 2025 #35 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 100% enig og slik skal det forbi. Hvem faen vil bytte ut dette her🥳🥳😍😍 Anonymkode: 9b693...62f Amen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #36 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 100% enig og slik skal det forbi. Hvem faen vil bytte ut dette her🥳🥳😍😍 Anonymkode: 9b693...62f Ja takk begge deler 😂 Anonymkode: dbed9...173
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #37 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som min erfaring med menn da Virker som det er narsissistenes og egoistenes storhetstid for tiden.. Anonymkode: a8a4d...2e0 Uten å gå generelt inn på menn eller kvinner, men JA! Jeg blir faktisk sjokkert til tider over enkelte sine egoistiske holdninger. Det er "meg meg meg" hele tiden, uten en gang å ense en tanke på de rundt seg. Det er til å bli uvel av. Anonymkode: 54d63...168 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #38 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hvor finner du disse ufyselige kvinnene? Eller rettere sagt - hvordan kommer du i kontakt med dem? De høres ut som gold diggers. Kanskje på tide å bytte sjekkearena? Anonymkode: 8ae5a...658 Velg dere ut bedre menn og slutt å skylde på et helt kjønn for egen mangel på dømmekraft. Og selvinnsikt, som man kan se i svarene rettet mot Anonymkode: 982a6...d82 Anonymkode: 78f83...2ec
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #39 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Velg dere ut bedre menn og slutt å skylde på et helt kjønn for egen mangel på dømmekraft. Og selvinnsikt, som man kan se i svarene rettet mot Anonymkode: 982a6...d82 Anonymkode: 78f83...2ec I hvilken av mine kommentarer over har jeg skyldt på menn? Anonymkode: 8ae5a...658 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå