AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #1 Skrevet 24. oktober 2025 Jeg har hatt ett langt forhold på 21 år og et på 4 år... nå er jeg singel siden mai -25. Jeg var veldig klar for å date igjen, men jeg kjenner at det plutselig ikke haster egentlig...og jeg vil ha mitt fristed( hjemme) uten en mann.. jeg er så ferdig med å rydde og vaske etter en mann at jeg bare spyr ved tanken. Jeg har ofret og jobbet så hardt for å kunne kjøpe meg et eget sted at jeg kjenner at her skal bare jeg og mine barn bo. Har møtt en hyggelig mann, men straks han kommer i hus blir jeg irritert over sko/ håndklær/ rot osv osv overalt. Og jeg har bestemt meg for å avslutte datingen fordi jeg unner han ikke å bli stuck med meg i bitchy moode... Det hjelper ikke at han har en hannhund som pisser overalt inne( jeg har hund selv, men sa at han fikk kjøpe bellyband om bikkja skulle være med,det har ikke skjedd) jeg vil ikke forlange at han kvittter seg med hund, men jeg blir så lei meg når jeg må vaske hundepiss overalt i min nye leilighet. Syns det er så respektløst.. vel, ønsket bare å ventilere litt.. Kvinne 50, mest sannsynlig evig singel fra nå av.. Anonymkode: 329fd...ea4 2 7 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #2 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt ett langt forhold på 21 år og et på 4 år... nå er jeg singel siden mai -25. Jeg var veldig klar for å date igjen, men jeg kjenner at det plutselig ikke haster egentlig...og jeg vil ha mitt fristed( hjemme) uten en mann.. jeg er så ferdig med å rydde og vaske etter en mann at jeg bare spyr ved tanken. Jeg har ofret og jobbet så hardt for å kunne kjøpe meg et eget sted at jeg kjenner at her skal bare jeg og mine barn bo. Har møtt en hyggelig mann, men straks han kommer i hus blir jeg irritert over sko/ håndklær/ rot osv osv overalt. Og jeg har bestemt meg for å avslutte datingen fordi jeg unner han ikke å bli stuck med meg i bitchy moode... Det hjelper ikke at han har en hannhund som pisser overalt inne( jeg har hund selv, men sa at han fikk kjøpe bellyband om bikkja skulle være med,det har ikke skjedd) jeg vil ikke forlange at han kvittter seg med hund, men jeg blir så lei meg når jeg må vaske hundepiss overalt i min nye leilighet. Syns det er så respektløst.. vel, ønsket bare å ventilere litt.. Kvinne 50, mest sannsynlig evig singel fra nå av.. Anonymkode: 329fd...ea4 Skjønner deg godt. Jeg er mann, men i tilsvarende situasjon: Vi er noenlunde jevnaldrende, og det går mot at jeg omsider blir singel igjen etter mange år. Og slik jeg ser at kvinner er blitt i 2025 er det lite aktuelt å inngå noe nytt forhold. Anonymkode: 982a6...d82 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #3 Skrevet 25. oktober 2025 Skjønner deg godt, samtidig som jeg tror overgangen forsterker/forverrer slike følelser. Selv var jeg såå ferdig med menn da perimenopausen kom, og det ble absolutt ikke bedre da overgangen kom. Livet som singel er så behagelig, rolig og enkelt. Angrer ikke på valget om å bli singel kvinne fra 30 årene og utover. Anonymkode: f2146...e20 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #4 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg er særboer, her skal aldri en mann flytte inn! Men hvorfor vasker du vekk hans hunds piss? Vis ham hvor han finner bøtte, klut og såpe og la ham gjøre det selv. Eller, ved nærmere ettertanke, kvitt deg med ham, han har jo null respekt for deg siden han drar med seg den lekke hunden hjem til deg. Anonymkode: 89a2c...b9c 7 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #5 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg har valgt å være singel. Mannen min, og far til datteren min, døde da hun var baby. Det er 14 år siden. Vært singel siden da og skal forbli slik. Jeg ønsker ikke å knytte meg til en ny mann og jeg har funnet en rytme, og et liv, som fungerer godt som singel. Jeg har en fantastisk datter, en god jobb, mange venner, jeg har interesser og aktiviteter, jeg har lært meg nye ting som er gøy og jeg holder meg aktiv, kjeder meg lite og har et godt liv. Det er komfortabelt og behagelig. Vil ikke rokke ved det. Anonymkode: aefca...a27 5 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #6 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønner deg godt. Jeg er mann, men i tilsvarende situasjon: Vi er noenlunde jevnaldrende, og det går mot at jeg omsider blir singel igjen etter mange år. Og slik jeg ser at kvinner er blitt i 2025 er det lite aktuelt å inngå noe nytt forhold. Anonymkode: 982a6...d82 Bare av ren nysgjerrighet; kan du utdype litt hva du mener med det siste avsnittet ditt? 🙂 Anonymkode: 11e7d...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #7 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg har vært singel i 1,5 år. Alltid vært i forhold. Tror ikke jeg er klar for å bo med noen på lenge, men kjæreste har jeg lyst på igjen. Det ser bare så vanskelig ut å finne han. Et mylder av sextilbud. Anonymkode: ec952...def
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #8 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt ett langt forhold på 21 år og et på 4 år... nå er jeg singel siden mai -25. Jeg var veldig klar for å date igjen, men jeg kjenner at det plutselig ikke haster egentlig...og jeg vil ha mitt fristed( hjemme) uten en mann.. jeg er så ferdig med å rydde og vaske etter en mann at jeg bare spyr ved tanken. Jeg har ofret og jobbet så hardt for å kunne kjøpe meg et eget sted at jeg kjenner at her skal bare jeg og mine barn bo. Har møtt en hyggelig mann, men straks han kommer i hus blir jeg irritert over sko/ håndklær/ rot osv osv overalt. Og jeg har bestemt meg for å avslutte datingen fordi jeg unner han ikke å bli stuck med meg i bitchy moode... Det hjelper ikke at han har en hannhund som pisser overalt inne( jeg har hund selv, men sa at han fikk kjøpe bellyband om bikkja skulle være med,det har ikke skjedd) jeg vil ikke forlange at han kvittter seg med hund, men jeg blir så lei meg når jeg må vaske hundepiss overalt i min nye leilighet. Syns det er så respektløst.. vel, ønsket bare å ventilere litt.. Kvinne 50, mest sannsynlig evig singel fra nå av.. Anonymkode: 329fd...ea4 Jeg skjønner deg. Var selv 12 år i forhold og når det tok slutt så forsto jeg at datinggamet er IKKE hva det var den gang jeg var i det. Har vært på en del dater men menn er jo helt sprø, tenkte jeg var safe når jeg gikk opp noen år over meg, er selv i slutten av 30 åra og datet de litt over 40, men de jeg har møtt er jo avvisende, utilgjengelige, egoistiske menn som helst vil at alle kvinner tilber de mens de skyver deg vekk. Jeg avsluttet en slik av og på relasjon og han spurte hvorfor Anonymkode: a8a4d...2e0 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #9 Skrevet 25. oktober 2025 Nok en som forstår deg her. 🙋🏼♀️ Jeg ble skilt for en god del år siden, og har vært alene med barna. Nå er de på vei ut av redet, som fine trygge folk. Elsker å være sammen med dem, og elsker å se at de klarer seg fint der ute i verden. I tillegg elsker jeg at jeg har flyttet og kvittet meg med alt slags rusk og rask. Bor i en ryddig bolig og har bare akkurat det jeg trenger + plass til at barna kan bo hjemme når det trengs. Det jeg kanskje savner mest er en turvenn. Særlig i feriene når alle andre er så travle med seg og sitt. Noen gode råd? Anonymkode: 24ec4...db5 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #10 Skrevet 25. oktober 2025 Jeg har aldri bodd helt alene, så når barn flytter ut vil jeg oppleve å bo litt alene og ikke ta hensyn til noen:) Så kommer ikke til å ville ha en samboer på veldig veldig lenge isåfall. Men en kjæreste og ikke bo sammen kan være fint:) Anonymkode: b524c...03c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #11 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har hatt ett langt forhold på 21 år og et på 4 år... nå er jeg singel siden mai -25. Jeg var veldig klar for å date igjen, men jeg kjenner at det plutselig ikke haster egentlig...og jeg vil ha mitt fristed( hjemme) uten en mann.. jeg er så ferdig med å rydde og vaske etter en mann at jeg bare spyr ved tanken. Jeg har ofret og jobbet så hardt for å kunne kjøpe meg et eget sted at jeg kjenner at her skal bare jeg og mine barn bo. Har møtt en hyggelig mann, men straks han kommer i hus blir jeg irritert over sko/ håndklær/ rot osv osv overalt. Og jeg har bestemt meg for å avslutte datingen fordi jeg unner han ikke å bli stuck med meg i bitchy moode... Det hjelper ikke at han har en hannhund som pisser overalt inne( jeg har hund selv, men sa at han fikk kjøpe bellyband om bikkja skulle være med,det har ikke skjedd) jeg vil ikke forlange at han kvittter seg med hund, men jeg blir så lei meg når jeg må vaske hundepiss overalt i min nye leilighet. Syns det er så respektløst.. vel, ønsket bare å ventilere litt.. Kvinne 50, mest sannsynlig evig singel fra nå av.. Anonymkode: 329fd...ea4 Det er helt ok å synes det er like greit å være alene. Det er egentlig et godt sted å være. Hadde også rablet for meg jeg stadig følte at jeg måtte rydde opp i min samboers rot. Å stadig måtte sette skoene hennes skikkelig i gangen, alltid rydde opp i hennes rot. Hadde også rablet for meg om min samboer stadig følte at hun måtte rydde etter meg, aldri kunne slappe av fordi vi var ulike og gjorde ting ulikt. Å få være sjef i eget hjem er den største frihet. Ingen som stadig minner en på at hun/han ikke er bra nok - eller å kjenne at den man bor sammen med bare ikke holder min standard. Alene får man det akkurat som man vil - derfor er man også alene, når man stadig må ha det på sin måte Anonymkode: bdf88...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #12 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare av ren nysgjerrighet; kan du utdype litt hva du mener med det siste avsnittet ditt? 🙂 Anonymkode: 11e7d...c8c Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #13 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 Som min erfaring med menn da Virker som det er narsissistenes og egoistenes storhetstid for tiden.. Anonymkode: a8a4d...2e0 11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #14 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 Og hvor finner du disse ufyselige kvinnene? Eller rettere sagt - hvordan kommer du i kontakt med dem? De høres ut som gold diggers. Kanskje på tide å bytte sjekkearena? Anonymkode: 8ae5a...658 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #15 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 Hva slags mennesker er dette? Anonymkode: dbed9...173 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #16 Skrevet 25. oktober 2025 Forstår deg godt. Jeg er bare 27 og tenker allerede at det er greit å være singel. Jeg trenger ingen, og skal stå på egne bein, har eget hus. Med mindre man treffer på noen det virkelig klaffer med, så er det vel like greit å være singel? Anonymkode: 5888a...cb4 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #17 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hvor finner du disse ufyselige kvinnene? Eller rettere sagt - hvordan kommer du i kontakt med dem? De høres ut som gold diggers. Kanskje på tide å bytte sjekkearena? Anonymkode: 8ae5a...658 Du, det er ikke snakk om noen bestemt "arena". Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv: To som var utro mot meg og en som var utro med meg. Hvordan er sistnevnte mulig? Jo, hun viste seg selvsagt til slutt å faktisk være gift med en annen mann… på et tidspunkt der dette ikke lenger skulle vært mulig: Vi ventet barn sammen. At tre av tre skal være av et sånt kaliber er ikke "tilfeldig". Så nei, jeg har fått nok nå. Anonymkode: 982a6...d82 4
Strigiformes Skrevet 25. oktober 2025 #18 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du, det er ikke snakk om noen bestemt "arena". Jeg har hatt tre seriøse forhold i mitt liv: To som var utro mot meg og en som var utro med meg. Hvordan er sistnevnte mulig? Jo, hun viste seg selvsagt til slutt å faktisk være gift med en annen mann… på et tidspunkt der dette ikke lenger skulle vært mulig: Vi ventet barn sammen. At tre av tre skal være av et sånt kaliber er ikke "tilfeldig". Så nei, jeg har fått nok nå. Anonymkode: 982a6...d82 Dette var helt forferdelig å lese. Håper du har det bedre idag. 3
Vibelator Skrevet 25. oktober 2025 #19 Skrevet 25. oktober 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ufyselige, storforlangende, utakknemlige, konfliktorienterte, illojale, selvsentrerte, bortskjemte ego-monstre som primært er opptatte av å karre til seg fordeler og slippe å stå til ansvar for sin egen bedritne oppførsel, slik at det er umulig å faktisk ha en voksen samtale med dem. Kort sagt, forventninger som er helt komisk ute av proporsjoner med hva de selv bringer til torgs. Anonymkode: 982a6...d82 Alt du raste opp vises godt ja i gift med første blikk uk Kun 2 par klarte seg menble slutt etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #20 Skrevet 25. oktober 2025 Så lenge du ikke skal bo sammen med barnas far, kan du vel bo alene barna? Det fortjener de. Anonymkode: 5a858...8eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå