AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #21 Skrevet 24. oktober 2025 Selvfølgelig. Hvorfor ikke? Det er felles verdier som er viktige. Men jeg ville ikke datet noen som ikke har kontroll på økonomien. Anonymkode: 26c34...e8f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #22 Skrevet 24. oktober 2025 Du tenker at en millionær er rik? Å være millionær i Norge i dag er vel ikke noe uvanlig. Dersom du med millionær mener en som har 1 mill i netto formue inkludert bolig. For å være ansett som rik i dag, må man i allefall være dollarmillionær. Altså ca 10 mill norske kroner i netto formue. Jeg er godt voksen selv, og tenker at en på min alder som IKKE er millionær inkludert boligverdi, umulig kan ha en sunn økonomi/økonomisk sans. Anonymkode: 70345...114
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #23 Skrevet 24. oktober 2025 Er vi ikke alle millionærer? De fleste er jo det. Kanskje ikke veldig unge folk. Eller de som tok lang utdannelse de ikke er ferdig med ennå. Og noen som har tatt dårlige valg. Men ellers er vel alle millionærer. Anonymkode: bb396...016 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #24 Skrevet 24. oktober 2025 -Missi- skrev (1 time siden): Kanskje milliardær er det nye millionær 🤭🤔 Litt langt fra millioner til milliarder. 😆 Anonymkode: bb396...016
got2go Skrevet 24. oktober 2025 #25 Skrevet 24. oktober 2025 Helt ærlig nei. Det er så fjernt fra min livsstil at vi ville aldri klart å være kompatible i hverdaslivet.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #26 Skrevet 24. oktober 2025 Selvfølgelig. De fleste jeg omgås er millionærer. Anonymkode: 9e3e1...35c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #27 Skrevet 24. oktober 2025 Ikke fordi han var millionær, men det hadde talt positivt at han hadde orden på økonomien og em god økonomi, så lenge han ikke oppførte seg som han var rik og overlegen økonomisk. Det sagt var det en mann uten økonomiske ressurser eller god utdanning og jobb jeg forelsket meg i, kom til å elske og stiftet familie med, fordi det var ovenfor ham kjærligheten var sterk. 20 år senere har vi oss to mellom rundt 12 mill i egenkapital, om vi selger alt, selv om boligen vi bor i utgjør bare 5 millioner av dette. Noe jeg er ganske stolt av, siden vi på ingen måte har fått noen økonomiske fortrinn gjennom hjelp fra våre familier. Faktisk tvert imot. Vi har hjulpet familie mye opp gjennom årene, og overfører noen tusen hver eneste måned for at svigermor og hans autistiske bror skal ha et godt liv. I leiligheten vi faktisk eier. Som jeg ikke engang regnet med i vår formue, siden bror trolig vil være en livslang forpliktelse. Om den boligen selges må vi uansett bruke de pengene på hans videre vel. Synes forøvrig det er en bedre tanke at det har vi bygget opp sammen enn det ville være at han hadde verdiene før vi traff hverandre. Det gir meg bedre eierskap i dette. Det ER vårt, ikke egentlig hans. Anonymkode: 13492...708
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #28 Skrevet 25. oktober 2025 Kunne fått Arve Juritzen på banen igjen med et nytt show, oppdatert for 2025: "Vil du date en millionær?" Eller kanskje rette deg mot et yngre publikum ? Noe sånt som "Skal vi golddigge?" Anonymkode: 53727...6f1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2025 #29 Skrevet 25. oktober 2025 Klikket nettopp vekk en fra Tinder nå som jeg tenkte var rødt flagg. Privatfly osv. Ganske kjekk. Så nei, jeg trenger virkelig ikke en som flasher med penger. Å ha orden i egen økonomi og en som ikke lever fra hånd til munn- holder for meg. Anonymkode: 80975...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå