Egenskap Skrevet 23. oktober 2025 #1 Skrevet 23. oktober 2025 Det er totalt meningsløst at det eksisterer stortingsmiddag. Hva skal det bidra med? 1
Egenskap Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2025 jeg er uenig at kongen trekker frem krigen i talen. Dette bør han glemme, for her det historisk mange ting som kunne skjedd annereldes. Kong Haakon ble avvist å komme til Sverige blant annet, og jeg synes ikke han visst noe lederskap.
Egenskap Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2025 Kongen snakker om klimaendringer, jeg er uenig. Vi trenger en konge som snakker om hans herredømme. 1
Illuminatum Skrevet 23. oktober 2025 #4 Skrevet 23. oktober 2025 Middagen er selvsagt for Stortingets medlemmer. Hvorfor skulle dette være meningsløst? 21 4
Gjest Avispapir Skrevet 23. oktober 2025 #5 Skrevet 23. oktober 2025 Tviler på at Kongen er her inne og søker etter tips til senere taler. Men vi får håpe at Guri Varpe er her og får det med seg, så var det ikke helt bortkastet for deg.
Rødvinsfilosofen Skrevet 23. oktober 2025 #6 Skrevet 23. oktober 2025 Stortingsmiddagen for stortingsrepresentantene? Folkevalgte. Valgt av folket. Hva er urettferdig? 12 5
CAPS LOCK Skrevet 23. oktober 2025 #8 Skrevet 23. oktober 2025 Egenskap skrev (1 time siden): Det er totalt meningsløst at det eksisterer stortingsmiddag. Hva skal det bidra med? Kongen og stortingsrepresentantene er sultne. Det er ikke bra å styre landet på tom mage 4 2 1
Egenskap Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2025 Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Stortingsmiddagen for stortingsrepresentantene? Folkevalgte. Valgt av folket. Hva er urettferdig? Ingen stiller spørsmål hvor taktiske politikere gjør for å sikre seg plass inn på stortinget? og arbeiderpartiet sorterte ut ting dem måtte vente til etter valget, for iallfall å ha sikret første plass, og flest stemmer. Nyhetsbilde beviser jo det. Men ingen stiller det spørsmålet. 1
Egenskap Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2025 Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Stortingsmiddagen for stortingsrepresentantene? Folkevalgte. Valgt av folket. Hva er urettferdig? blir provosert, for storting folkan er jobber for kongen. 1,4 mill på konto.
Rødvinsfilosofen Skrevet 23. oktober 2025 #11 Skrevet 23. oktober 2025 Egenskap skrev (2 minutter siden): blir provosert, for storting folkan er jobber for kongen. 1,4 mill på konto. De har blitt valgt. Kongen har blitt født til å motta sine privilegier. 3 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 23. oktober 2025 #12 Skrevet 23. oktober 2025 Egenskap skrev (7 minutter siden): Ingen stiller spørsmål hvor taktiske politikere gjør for å sikre seg plass inn på stortinget? og arbeiderpartiet sorterte ut ting dem måtte vente til etter valget, for iallfall å ha sikret første plass, og flest stemmer. Nyhetsbilde beviser jo det. Men ingen stiller det spørsmålet. Da kan du jo trøste deg med FrPs 47 (!) stortingsrepresentanter 1 1
Egenskap Skrevet 24. oktober 2025 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2025 Rødvinsfilosofen skrev (7 timer siden): Da kan du jo trøste deg med FrPs 47 (!) stortingsrepresentanter De er riktige for Norge, de redder Norge, så takknemlig for det. Et saklig partis som forkynner og beskytter landet med redelighet. 3
Rødvinsfilosofen Skrevet 24. oktober 2025 #14 Skrevet 24. oktober 2025 Egenskap skrev (7 timer siden): De er riktige for Norge, de redder Norge, så takknemlig for det. Et saklig partis som forkynner og beskytter landet med redelighet. Deg om det. Hvis du er opptatt av offentlig sløsing så burde du ta en titt på hva kongehuset koster oss årlig 💰💸 2 1
Egenskap Skrevet 25. oktober 2025 Forfatter #15 Skrevet 25. oktober 2025 Rødvinsfilosofen skrev (21 timer siden): Deg om det. Hvis du er opptatt av offentlig sløsing så burde du ta en titt på hva kongehuset koster oss årlig 💰💸 Det er vanskelig å ha kongehus når vi lever i moderne tid. Jeg skulle gjerne visst hva egentlig statsråder snakker om når de hver fredag skal innom kongehuset. Hvilke produktivitet er det? eller er det tradisjon der kongen har kontroll over stortingsarbeidere? jeg er redd for det.
Rødvinsfilosofen Skrevet 25. oktober 2025 #16 Skrevet 25. oktober 2025 Egenskap skrev (44 minutter siden): Det er vanskelig å ha kongehus når vi lever i moderne tid. Jeg skulle gjerne visst hva egentlig statsråder snakker om når de hver fredag skal innom kongehuset. Hvilke produktivitet er det? eller er det tradisjon der kongen har kontroll over stortingsarbeidere? jeg er redd for det. De fleste statsråder mener at det er bortkastet, og en tidstyv i arbeidshverdagen. Bare å avskaffe med en eneste gang. 1
Virrevirrevapp Skrevet 25. oktober 2025 #17 Skrevet 25. oktober 2025 Egenskap skrev (På 23.10.2025 den 20.14): Det er totalt meningsløst at det eksisterer stortingsmiddag. Hva skal det bidra med? Det er jo litt som betalt julebord eller seminar med lunsj på jobben. Det skal bidra til samhold og god stemning. 3
Egenskap Skrevet 25. oktober 2025 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2025 Virrevirrevapp skrev (6 timer siden): Det er jo litt som betalt julebord eller seminar med lunsj på jobben. Det skal bidra til samhold og god stemning. 😄Du fikk sagt det på en måte der det traff folkesjela. 1
Illuminatum Skrevet 25. oktober 2025 #19 Skrevet 25. oktober 2025 Egenskap skrev (På 23.10.2025 den 22.29): Ingen stiller spørsmål hvor taktiske politikere gjør for å sikre seg plass inn på stortinget? og arbeiderpartiet sorterte ut ting dem måtte vente til etter valget, for iallfall å ha sikret første plass, og flest stemmer. Nyhetsbilde beviser jo det. Men ingen stiller det spørsmålet. Det er jo mange som stiller det spørsmålet om dagen. 1
Illuminatum Skrevet 25. oktober 2025 #20 Skrevet 25. oktober 2025 Egenskap skrev (8 timer siden): Det er vanskelig å ha kongehus når vi lever i moderne tid. Jeg skulle gjerne visst hva egentlig statsråder snakker om når de hver fredag skal innom kongehuset. Hvilke produktivitet er det? eller er det tradisjon der kongen har kontroll over stortingsarbeidere? jeg er redd for det. Tenker du det er merkelig at et kollegium møtes en gang i uken og tar avgjørelser. Mange av avgjørelsen må gjøres med samlet regjering for at de skal være gyldige. Men hva har dette med kontroll over stortingsarbeiderne? Forstår ikke hva du mener. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå