Gå til innhold

stortings middag for hvem? urettferdig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er totalt meningsløst at det eksisterer stortingsmiddag. Hva skal det bidra med?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er uenig at kongen trekker frem krigen i talen. Dette bør han glemme, for her det historisk mange ting som kunne skjedd annereldes. Kong Haakon ble avvist å komme til Sverige blant annet, og jeg synes ikke han visst noe lederskap. 

Skrevet

Kongen snakker om klimaendringer, jeg er uenig. Vi trenger en konge som snakker om hans herredømme. 

• Liker 1
Skrevet

Middagen er selvsagt for Stortingets medlemmer. Hvorfor skulle dette være meningsløst?

• Liker 21
  • Nyttig 4
Gjest Avispapir
Skrevet

Tviler på at Kongen er her inne og søker etter tips til senere taler. Men vi får håpe at Guri Varpe er her og får det med seg, så var det ikke helt bortkastet for deg.

Skrevet

Stortingsmiddagen for stortingsrepresentantene? 

Folkevalgte. Valgt av folket.

Hva er urettferdig? 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Egenskap skrev (1 time siden):

Det er totalt meningsløst at det eksisterer stortingsmiddag. Hva skal det bidra med?

Kongen og stortingsrepresentantene er sultne. Det er ikke bra å styre landet på tom mage 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden):

Hva er urettferdig? 

Ingen stiller spørsmål hvor taktiske politikere gjør for å sikre seg plass inn på stortinget? og arbeiderpartiet sorterte ut ting dem måtte vente til etter valget, for iallfall å ha sikret første plass, og flest stemmer. Nyhetsbilde beviser jo det. Men ingen stiller det spørsmålet.

• Nyttig 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden):

Hva er urettferdig? 

blir provosert, for storting folkan er jobber for kongen. 1,4 mill på konto.

Skrevet
Egenskap skrev (2 minutter siden):

blir provosert, for storting folkan er jobber for kongen. 1,4 mill på konto.

De har blitt valgt.

Kongen har blitt født til å motta sine privilegier.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Egenskap skrev (7 minutter siden):

Ingen stiller spørsmål hvor taktiske politikere gjør for å sikre seg plass inn på stortinget? og arbeiderpartiet sorterte ut ting dem måtte vente til etter valget, for iallfall å ha sikret første plass, og flest stemmer. Nyhetsbilde beviser jo det. Men ingen stiller det spørsmålet.

Da kan du jo trøste deg med FrPs 47 (!) stortingsrepresentanter

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (7 timer siden):

Da kan du jo trøste deg med FrPs 47 (!) stortingsrepresentanter

De er riktige for Norge, de redder Norge, så takknemlig for det. Et saklig partis som forkynner og beskytter landet med redelighet. 

• Liker 3
Skrevet
Egenskap skrev (7 timer siden):

De er riktige for Norge, de redder Norge, så takknemlig for det. Et saklig partis som forkynner og beskytter landet med redelighet. 

Deg om det.

Hvis du er opptatt av offentlig sløsing så burde du ta en titt på hva kongehuset koster oss årlig 💰💸

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (21 timer siden):

Deg om det.

Hvis du er opptatt av offentlig sløsing så burde du ta en titt på hva kongehuset koster oss årlig 💰💸

Det er vanskelig å ha kongehus når vi lever i moderne tid. 

Jeg skulle gjerne visst hva egentlig statsråder snakker om når de hver fredag skal innom kongehuset. Hvilke produktivitet er det? eller er det tradisjon der kongen har kontroll over stortingsarbeidere? jeg er redd for det. 

Skrevet
Egenskap skrev (44 minutter siden):

Jeg skulle gjerne visst hva egentlig statsråder snakker om når de hver fredag skal innom kongehuset. Hvilke produktivitet er det? eller er det tradisjon der kongen har kontroll over stortingsarbeidere? jeg er redd for det. 

De fleste statsråder mener at det er bortkastet, og en tidstyv i arbeidshverdagen. 

Bare å avskaffe med en eneste gang.

• Liker 1
Skrevet
Egenskap skrev (På 23.10.2025 den 20.14):

Det er jo litt som betalt julebord eller seminar med lunsj på jobben. Det skal bidra til samhold og god stemning. 

• Liker 3
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (6 timer siden):

Det er jo litt som betalt julebord eller seminar med lunsj på jobben. Det skal bidra til samhold og god stemning. 

😄Du fikk sagt det på en måte der det traff folkesjela. 

• Nyttig 1
Skrevet
Egenskap skrev (På 23.10.2025 den 22.29):

Det er jo mange som stiller det spørsmålet om dagen.

• Nyttig 1
Skrevet
Egenskap skrev (8 timer siden):

Tenker du det er merkelig at et kollegium møtes en gang i uken og tar avgjørelser. Mange av avgjørelsen må gjøres med samlet regjering for at de skal være gyldige. Men hva har dette med kontroll over stortingsarbeiderne? Forstår ikke hva du mener.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...