Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! Ja, jeg vet; trening, trening og trening....! Men ikke alt fett kan forbrennes! Feks det som er hormonbetinget. Er det noen her som har erfaring med fettsuging? Isåfall, hvordan ble resultatet. Plastkirrurgene sier at fettet ikke vil komme tilbake. ER det bare en løgn som brukes i markedsføringen, eller går det virkelig an å få en slags ny form på kroppen? Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Så vidt jeg vet så kommer ikke de fettcellene som blir fjernet tilbake, men det betyr jo ikke at det ikke kan komme nye.. Så noen permanent løsning er det jo ikke. Så du må uansett legge om livsstilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Ja tenk om det var å lett....... Har hørt skrekkhistorier om at man blir helt bulkete etterpå når de nye fettcellene dannes. At det blir bulker der man har fått sugt bort fett. Men kanskje det har noe å si hvilken metode man bruker? har hørt om noe som heter lipo..et -ellr -annet men AU...det er sikkert grusomt vondt etterpå........litt pysete jeg ...*ler* håper at noen som har gjort det skriver og deler erfaringer med oss Lille Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har sett en voksen dame som tok fettsuging på lårene og det ble ikke noe bra. Hun er bulkete, arrete og celulittene viser enda bedre enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Det er meningen at du skal ha litt fett på kroppen! Skal du slanke deg, så skal dette gjøres ved hjelp av kosthold og trening. Nå skal det sikkert en del selvkontroll til for å klare å gjennomføre en slankekur, jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det, for jeg er faktisk fornøyd med kroppen min. Spiser normalt og trener når jeg føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Har ikke så mye å tilføye, ville bare oppklare misforståelsen om at det danner seg nye fettceller. Antallet fettceller dannes i barndommen, så når vi som voksne øker i vekt er det størrelsen på fettcvellene som endrer seg, ikke antallet. Det er jo derfor man lett blir bulkete hvis man legger på seg etter å ha foretatt fettsuging. Hadde det dannet seg nye fettceller hadde det heller ikke blitt noen bulker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. desember 2002 #7 Del Skrevet 2. desember 2002 Ja, trening, trening, trening, og spise sunt. Kommer an på hvor gammel du er også, da man er i puberteten har man endel "valpefett" som går vekk når man vokser. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 2. desember 2002 #8 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har ikke fettsugd selv, men ett par venninner har gjort det. For å være heeelt ærlig så ser ikke jeg særlig forskjell på før og etter, men de er kjempefornøyde. Og det er kanskje det viktigste? En fjernet såkalte ridebukselår og en fjernet den lille maven vi kvinner har rett under navlen. Tror en av grunnene til at jeg ikke ser særlig forskjell er at de var veldig slanke fra før. Du kan ikke fettsuge deg hvis du generelt er for lubben. Fettsuging tas kun på de områdene hvor du har små naturlige fettputer. Du mister heller ikke mange centimeter av fettsuging. Rett etter operasjonen blir du ganske hoven så det er vanskelig å se resultatet før det har gått en stund. Dessuten må du gå med støttestrømper eller korsett i flere måneder etterpå man ser ganske forslått ut et par månders tid.... Tror sunt kosthold og trening gir et vel så pent resultat. Og veldig mye rimeligere!!! Men som tidligere nevnt, - mine venninner synes selv de ser stor forskjell på seg selv før og etter og det er vel det viktigste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå