Gjest StoreSky Skrevet 31. mars 2006 #21 Skrevet 31. mars 2006 hahaha! Nå måtte jeg le! ..mistenker noen faste brukere som liker å komme med snodige spørsmål..hehe!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #22 Skrevet 19. juli 2006 Hvis dette er noe hun ønsker å føler er det greit, har selv tatt en operasjon i Polen. Og er veldig fornøyd. De har dyktige leger der. Du kan lese på denne siden (www.medicapol.se)
Gjest Lanyah Skrevet 19. juli 2006 #23 Skrevet 19. juli 2006 off a meg..., håper virkelig du bare tuller! Jeg hadde dumpa`n om kjæresten min hadde komt med en sånn "presang"...! Men jeg må bare...
ceca Skrevet 19. juli 2006 #24 Skrevet 19. juli 2006 nei vet dere hva - dette kan da ikke være alvor. Men som sagt, det er godt å le. Ceca
Gjest Fruktfat Skrevet 19. juli 2006 #25 Skrevet 19. juli 2006 håper dette innlegget kun er ment for å provosere. ← tror det, ja. var et ganske nøyaktig likt for en stund siden.
Festus Skrevet 19. juli 2006 #26 Skrevet 19. juli 2006 Det synes jeg så absolutt at du skal gi henne! Men gi henne et gavekort som hun kan bytte inn i penger etter at hun har dumpa deg, og ta seg ei reise ett eller annet sted... evt betale flyttebyrået for å ta unna sakene dine...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #27 Skrevet 20. juli 2006 Det synes jeg så absolutt at du skal gi henne! Men gi henne et gavekort som hun kan bytte inn i penger etter at hun har dumpa deg, og ta seg ei reise ett eller annet sted... evt betale flyttebyrået for å ta unna sakene dine... ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå