Gjest ØysteinP Skrevet 30. mars 2006 #1 Skrevet 30. mars 2006 Hei! Jeg sitter her på jobben og sniker litt tid til å surfe etter bursdagsgaver til dama mi som blir 30 om noen uker. Siden det er en rund dag er jeg litt tidlig ute. Jeg vurderer å betale for et neseinngrep, for selv om hun er ganske fin i kroppen, søt, snill i sin alminnelighet og flink til å lage mat, vet jeg at jeg kunne fått enda penere jenter hvis jeg ville - men tenkte å "forbedre" henne litt for å få i både pose og sekk. Noe hun sikkert også setter pris på, for jeg vet hun ikke er helt happy med oppstopperen sin. Problemet er at jeg ikke vet hvem som lager neser av kvalitet. Jeg skulle gjerne bestilt time allerede idag, men jeg er usikker på hvor? Bor i Oslo. Noen som kjenner noen som har hørt om noen som kan anbefale noen? Anyone? Pris er ikke så farlig- har god jobb.
Gjest baby-E Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 håper dette innlegget kun er ment for å provosere.
Gjest ØysteinP Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Er det SÅ forferdelig å pynte litt på kroppsdelene sine? Nesekirurgi er da et lite inngrep- trodde det var mer aksept for dette en hva dere tydelig mener... men kan dere ikke ta det i en annen tråd?
Gjest 2324 Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Vel, jeg hadde dumpa deg på flekken om du kom med noe slik i bursdagsgave til meg i hvertfall.
Karro Skrevet 30. mars 2006 #7 Skrevet 30. mars 2006 Er det SÅ forferdelig å pynte litt på kroppsdelene sine? Nesekirurgi er da et lite inngrep- trodde det var mer aksept for dette en hva dere tydelig mener... men kan dere ikke ta det i en annen tråd? ← Det er ikke SÅ forferdeli å pynte litt på kroppsdelene sine, men viss dama ikke har sagt rett ut at hun kunne tenke seg å fikse nese (og vært seriøs på det), så er dette en VELDIG dårlig idè til en gave!!!!! Jeg hadde blitt skikkeli fornærma om typen kom med plastisk kirurgi til meg til bursdagen. Og måten du legger det frem på stiller deg jo i et ganske sårli lys: "vet jeg at jeg kunne fått enda penere jenter hvis jeg ville - men tenkte å "forbedre" henne litt for å få i både pose og sekk". TENK DEG OM!
Gjest Virvel Skrevet 30. mars 2006 #8 Skrevet 30. mars 2006 :grine2: Herlig... Hadde noen foreslått noe sånt for meg kan jeg love at det hadde vært de som hadde hatt behov for plastisk kirurgi etterpå.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2006 #9 Skrevet 30. mars 2006 :grine2: Herlig... Hadde noen foreslått noe sånt for meg kan jeg love at det hadde vært de som hadde hatt behov for plastisk kirurgi etterpå. ← Undertegner!!
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #10 Skrevet 30. mars 2006 Hvis det hadde vært slik at en neseoperasjon var noe hun hadde ønsket seg lenge, men ikke hadde råd til, kunne det kanskje ha vært en ide. Men slik det høres ut her er det mere for din enn for hennes del. Og da er det bare patetisk......................
Latee Skrevet 30. mars 2006 #11 Skrevet 30. mars 2006 Den beste bursdagsgaven du kan gi henne er å dumpe henne
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2006 #12 Skrevet 30. mars 2006 Kjempegod idè, syns også du skal legge ved litt botox innsprøytning (si at det er forebyggende).
Gjest Binna Skrevet 30. mars 2006 #13 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Er det SÅ forferdelig å pynte litt på kroppsdelene sine ? Nesekirurgi er da et lite inngrep- trodde det var mer aksept for dette en hva dere tydelig mener... men kan dere ikke ta det i en annen tråd? ← merk deg at dette ikke er DINE kroppsdeler.. Kanskje du skal gi henne en forundringspakke med litt sparkel og maling, slik at hun kan gjøre seg pen for deg... Dette er nødt til å være tull! Endret 30. mars 2006 av hæxa
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #14 Skrevet 30. mars 2006 Du VET du kunne fått enda penere jenter ?? Du vil FORBEDRE henne litt ??? Fyttirakkern! Jeg håper hun ser ditt sanne jeg og dumper deg snarest !
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2006 #15 Skrevet 30. mars 2006 Vel, jeg hadde dumpa deg på flekken om du kom med noe slik i bursdagsgave til meg i hvertfall. ← Enig. Det er den dårligste bursdagsgaven jeg kunne fått.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2006 #16 Skrevet 30. mars 2006 :grine2: Herlig... Hadde noen foreslått noe sånt for meg kan jeg love at det hadde vært de som hadde hatt behov for plastisk kirurgi etterpå. ←
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. mars 2006 #18 Skrevet 30. mars 2006 Synes heller du skal gi henne plastisk kirurgi hun blir glad for... nemlig en penisforlenger for deg selv. Og ellers regner jeg med at dette er en spøk.
loffen Skrevet 30. mars 2006 #19 Skrevet 30. mars 2006 Finn deg en annen kjerring som kan lage mat du. Og som ikke har oppstoppernese. Da blir du nok lykkelig som liten.. Og eks'en blir fri deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå