Fiona Faberli Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #21 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg ble skilt, var jeg og ex mannen helt enige om at den gangen vi traff nye partnere så skulle vi informere hverandre FØR barna møtte de.. Etter to dater ville jeg ikke sagt noe… Vi har 3 barn sammen, og jeg hadde blitt ganske lei meg og ganske bekymret om barna plutselig snakket om pappa sin kjæreste, og han hadde også tenkt som meg! Heldigvis tenker vi 100% likt ang dette… Barna våre er også forholdsvis små og det er noe med å vite hvem voksne de har involvert i livet sitt… Ville absolutt ventet her TS!! Om jeg hadde møtt en fyr med 4 åring, og han ville etter to dater begynt å informere mor til barnet om oss, hadde jeg LØPT tror jeg!! 😬 Anonymkode: c22c6...fa4 Skjønner! Jeg skal være forsiktig og ikke skremme noen😅 Så bra dere er er enige med hverandre, det er gull verdt❤️ 1 1
Surriball Skrevet 22. oktober 2025 #22 Skrevet 22. oktober 2025 Vent til dere har datet en stund og vedkommende har møtt barnet ditt. Hun er fire - du trenger ikke å introdusere ham som kjæresten din en gang. Det er bare en venn som er på besøk eller er med på lekeplassen og så ser du an kjemien mellom de to. Ville ikke gått inn i et forhold med noen som ikke funker godt med barnet mitt. Så ville jeg sagt ifra til eksem etter hvert, når det er stødig. Fram til da er det ikke eksens sak hvem du dater. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #23 Skrevet 22. oktober 2025 Fiona Faberli skrev (7 minutter siden): Jeg skulle vært mer tydelig. Vi har begge snakket om at vi ønsker et forhold med hverandre, men siden det er så tidlig enda, så har vi ikke forhastet oss enda. Jeg ønsker en fremtid, men er litt tidlig å tenke på det enda😅 Men jeg skulle vært mer spesifik😊 Du kan ikke si at du ikke forhaster deg når dere samtidig begynner å diskutere slikt etter 2 dater. Du snakker deg selv i mot. Er du faktisk forelska i fyren eller forelska i tanken om et forhold? Det er et viktig spørsmål å stille seg. Husk for all del at graviditet og barn ikke er romantisk. Man skal ha sett hverandres verste sider flere ganger før man vet om man kan få barn med personen. Anonymkode: 25c80...ac9 1
Fiona Faberli Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #24 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke si at du ikke forhaster deg når dere samtidig begynner å diskutere slikt etter 2 dater. Du snakker deg selv i mot. Er du faktisk forelska i fyren eller forelska i tanken om et forhold? Det er et viktig spørsmål å stille seg. Husk for all del at graviditet og barn ikke er romantisk. Man skal ha sett hverandres verste sider flere ganger før man vet om man kan få barn med personen. Anonymkode: 25c80...ac9 Men da må da vel være lov å tenke langsiktig, eller?😅 Det går an å ikke forhaste seg samtidig som man er ærlige med hverandre om hva man ønsker. Om jeg er forelska akkurat nå er ikke så veldig relevant. Det jeg lurte på var når det er innafor å informere barnefar… Om det ikke fungerer med denne personen så ønsker jeg å finne noen å bli sammen med etter hvert😊
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #25 Skrevet 22. oktober 2025 Dette er så dumt at det bare er trist.. Først og fremst trist for barnet. I den tiden jeg var singel som 30 åring så traff jeg på et par slike damer, (stormforelsket) de pushet i det uendelige på at jeg skulle ta plassen til far og tillot at jeg skulle kalles pappa.. Det finnes ikke noe mer rødt flagg hos en kvinne som pusher dette. Anonymkode: 9400f...aac 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #26 Skrevet 22. oktober 2025 For min del ville jeg visst det før barnet mitt fikk treffe den nye kjæresten. Slik at jeg ikke plutselig var på rema, og så barnet mitt sammen med en fremmed. Om du skjønner. Ellers har han egentlig ikke så mye med det, men hadde også satt pris på om jeg fikk tilbud om å hilse på, neste gang jeg skulle hente/levere barnet Anonymkode: 41039...453
Fiona Faberli Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #27 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er så dumt at det bare er trist.. Først og fremst trist for barnet. I den tiden jeg var singel som 30 åring så traff jeg på et par slike damer, (stormforelsket) de pushet i det uendelige på at jeg skulle ta plassen til far og tillot at jeg skulle kalles pappa.. Det finnes ikke noe mer rødt flagg hos en kvinne som pusher dette. Anonymkode: 9400f...aac For det første: Jeg er ikke stormforelsket. For det andre: Når har jeg sagt at jeg pusher? Jeg spør her fordi jeg vil det beste for alle, ikke fordi jeg vil gifte meg og flytte inn med denne personen nå. Det er ingenting dumt i å planlegge når det er barn i bildet. Løser det seg ikke med dette forholdet, så kommer det flere og da vil dette spørsmålet være aktuelt igjen. Så da spør jeg nå for å vite i fremtiden også. For det tredje: Hvor står det at jeg ønsker at min neste partner skal bli kalt pappa? Tror ikke hun hadde ønsket å bli kalt det, du gitt. For det tredje: Voks opp. Ikke tro du er tøff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå