Gå til innhold

Voldtektsmann fikk som fortjent :o)


Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Barne- og hundevenn.

Denne go`klumpen av en hund må ha noen suverene arveanlegg. Hvis den blir benyttet i avl, vil jeg gjerne anskaffe en liten hvalp som en lojal og trofast lekekamerat til mine to barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne mannen får 100% en stygg, verkende infeksjon, mister kanskje penis, kanskje dør han som følge av strøing av bakterier til blodet, han er tydelig psykisk og seksuelt terapitrengende, og lynsjemobben her synes dette er helt fortjent??

Bra at jenta ikke ble voldtatt, men er det bra at politiet gir beskjed til sykehusene? Skal kriminelle tortureres som straff for voldtektsforsøk?

Mange bestialske damer her inne...

Haha, trollhue!

Og ja, voldtektsmenn er noen udyr som ikke fortjener å gå på denne jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen:

Hold seg unna karfolket - kjøp seg hund!...Flinke, flinke bisken!

Denne karen får ingen medlidenhet fra min side - bare det å tenke på å voldta en 15årig jente er nok for at jeg mister medlidenheten altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men det interessante er at jeg vil tro at denne hunden egentlig står i STOR fare for å bli avlivet? (Tenker bare på liknende saker hvor hunder har bitt enten i situasjoner som er truende for den eller andre i flokken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vil for øvrig tilføye at jeg er selvsagt ikke for at hunder skal avlivet når de biter i situasjoner hvor det er en reell trussel, eller det er forståelig at hunden føler seg truet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også ofte at det er en alt for høy grad av lynsjemobb-stemning i diverse tråder her inne /særlig de som gjelder voldtekt, drap etc), men denne mannen var kanskje ikke av de smarteste da. En hund vil vel instinktivt beskytte, og så langt burde han nok ha tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså

så damene her inne går god for lemlestelse som straff

Nei denne syke mannen valgte dette selv lille venn.

det var bare ei lykke att hunden var der og beskyttet jenta.

Dette kalles en konsekvens.

Og mange har hunder som vakthunder,og jeg synes nå hunden gjorde jobben sin jeg.

Hvis hunden blir avlivet for å ha beskyttet sin herre ja da blir jeg spykvalm.

Denne syke mannen tok en sjanse ved å forsøke å forgripe seg,så han får skylde seg selv.

Hadde et annet menneske kommet å sett dette og banka opp mannen så hadde det sikkert vært helt greit da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja skulle bare mine ønsker om den mannen gå igjennom er det ikke mye igjen av snotten hannes :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hunden grep inn så ikke jenta ble voldtatt! Det var vel naturlig av den å ville forsvare henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...