Gjest Piper Skrevet 30. mars 2006 #21 Skrevet 30. mars 2006 Denne mannen får 100% en stygg, verkende infeksjon, mister kanskje penis, kanskje dør han som følge av strøing av bakterier til blodet, han er tydelig psykisk og seksuelt terapitrengende, og lynsjemobben her synes dette er helt fortjent?? Bra at jenta ikke ble voldtatt, men er det bra at politiet gir beskjed til sykehusene? Skal kriminelle tortureres som straff for voldtektsforsøk? Mange bestialske damer her inne... ← Men si nå det at hunden ikke hadde gjort noe, for da ville jo jenten blitt voldtatt, men det er kanskej bedre det? Hadde ikke han brukt kondom, kunne hun blitt smittet av HIV, som igjen kunne gjort at hun døde av det. Her er det ikke snakk om at han ble torturert, men der en hund har reddet eieren sin fra å bli voldtatt. Om han fortjente det, kan vel diskuteres. Men jeg forstår hunden godt, og den bør virkelig ikke bli avlivet for å avverge en slik situasjon. Den er ikke farlig mot alle, men mot de som vil eieren noe vondt. En utrolig stor forskjell. Men sitter med en følese av at du mer eller mindre mener jenten burde blitt voldtatt i stedet, for det ville i dine øyne vært bedre enn at hunden hadde bidd han. Syk tanke egentlig, men siden du ikke klarer å tenke deg til at det var det som hadde hendt, klarer du tydeligvis bare å se mannen i dette. Hva tror du hadde hendt, om hunden ikke hadde gjort dette?
Gjest du Skrevet 30. mars 2006 #22 Skrevet 30. mars 2006 Denne mannen får 100% en stygg, verkende infeksjon, mister kanskje penis, kanskje dør han som følge av strøing av bakterier til blodet, han er tydelig psykisk og seksuelt terapitrengende, og lynsjemobben her synes dette er helt fortjent?? Bra at jenta ikke ble voldtatt, men er det bra at politiet gir beskjed til sykehusene? Skal kriminelle tortureres som straff for voldtektsforsøk? Mange bestialske damer her inne... ← Så klart politi gir beskjed. Det samme er at man må rapportere om skuddskader etc. Det er hverken hund, jenta eller politi sin feil om denne mannen dør eller mister edlere deler fordi han ikke tør å oppsøke lege/sykehus. Dette er en konsekvens av hans egen frivillig handling. Det er ingen andre en voldtektsmannen selv som kan belastes her. Og ja: Mannen fikk som fortjent. Så klart bet hunden i forsvar når han en av hans flokk blir angrepet.
Gjest Gjest_katta_* Skrevet 30. mars 2006 #23 Skrevet 30. mars 2006 Ja, jeg er mann. Nei, jeg fantaserer ikke om voldtekter. Ja, jeg er skuffet over "øye for øye- tann for tann" mentaliteten her. Skal vi også begynne å kappe av hendene på folk som stjeler i butikken? Eller er det vanskelig for dere å bruke nøtta, siden det er snakk om seksuelle forbrytelser her? ← Stakkars deg, du sliter må jeg si. Er det sånn å forstå at det er i orden for deg at jenta skulle blitt voldtatt? For sånne som deg finnes bare en måte å uttrykke seg på. Jeg blir kvalm av deg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. mars 2006 #24 Skrevet 30. mars 2006 Hunden skulle hatt medalje! Den fulgte bare instinktene sine og forsvarte flokklederen sin. Hvis jenta hadde vært alene, og hun hadde sparka fyren i ballene, ville noen ha syntes synd på ham da? Jaggu skal det være lov å forsvare seg. Eller skulle hun heller ha bundet fast hunden i et tre, dratt ned buksa og lagt seg til for fyren? Og passet på å bruke p-piller også, i tilfelle hun kunne blitt gravid? Herregud.
Leo Skrevet 30. mars 2006 #25 Skrevet 30. mars 2006 Eller er det vanskelig for dere å bruke nøtta, ... ← Selv om det er snakk om en mann, burde man jo kunne forvente at han "brukte nøtta" litt før han gikk til det skrittet han gjorde. Det bør jo ikke være så vanskelig å tenke seg at en voldtekt kan få ubehagelige konsekvenser også for den som utfører den... At hunden, bokstavelig talt, gikk til det skrittet den gjorde har jeg langt større forståelse for
Gjest jajoda Skrevet 31. mars 2006 #26 Skrevet 31. mars 2006 Denne mannen fikk ikke 100% som fortjent............................................ .................................... Han fikk ikke en gang 5% som fortjent. Jeg har selv sett hva det kan gjøre med et menneske å bli voldtatt. Man kan få hele livet sitt ødelagt , miste all lyst på å leve. Jeg personelig hadde gitt begge hendene , pikken og mer til,for at den personen jeg kjenner skulle slippe å gjenomgå det hun har. Han som voldtok henne fikk 3 månders fengsel, til tross for at de var en særdeles grov voldtekt. OoOo stakkars mann. Sone i fengsel 2 måneder for å ødlegge livet til en person, og nære rundt denne personen ARRRRGGGGHHHHH. Hadde det ikke hvert slik at hun trenger all den støtten hun kan få , skulle jeg torturert han til døde , tatt straffen min på 3-10 år fengsel. Heia norge for de høye strafferammene man har her , får høyere fengsels straff for å kjøre for fort , enn å voldta noen. Uff jeg er frustrert å sint jeg :S Jaja, er vel greit å få ut frustrasjon på fornuftig vis en gang i blandt og :S
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #27 Skrevet 3. april 2006 Ja, jeg er mann. Nei, jeg fantaserer ikke om voldtekter. Ja, jeg er skuffet over "øye for øye- tann for tann" mentaliteten her. Skal vi også begynne å kappe av hendene på folk som stjeler i butikken? Eller er det vanskelig for dere å bruke nøtta, siden det er snakk om seksuelle forbrytelser her? ← Så du mener at folk som stjeler i butikken kan ødelegge psyken, sinnet og i værste fall hele livet til en person for resten av livet :klø: Hvis du syns det var en god sammenligning må jeg si at den kommentaren om å bruke "nøtta" fallt ganske godt tilbake på deg selv!
Gjest Sukkerert Skrevet 3. april 2006 #28 Skrevet 3. april 2006 Denne mannen får 100% en stygg, verkende infeksjon, mister kanskje penis, kanskje dør han som følge av strøing av bakterier til blodet, han er tydelig psykisk og seksuelt terapitrengende, og lynsjemobben her synes dette er helt fortjent?? Bra at jenta ikke ble voldtatt, men er det bra at politiet gir beskjed til sykehusene? Skal kriminelle tortureres som straff for voldtektsforsøk? Mange bestialske damer her inne... ← Han skal ikke tortureres. -Han bør dra til sykehuset og få såret sitt stelt. Og ta fengselstraffen for det han har gjort.
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #29 Skrevet 3. april 2006 Usannsynlig teit å angripe en person som er ute med hunden sin vel? han fikk som fortjent. Han valgte selv å prøve seg på en voldtekt, og fikk en respons som jeg synes er absolutt passende.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #31 Skrevet 3. april 2006 Denne mannen får 100% en stygg, verkende infeksjon, mister kanskje penis, kanskje dør han som følge av strøing av bakterier til blodet, han er tydelig psykisk og seksuelt terapitrengende, og lynsjemobben her synes dette er helt fortjent?? Bra at jenta ikke ble voldtatt, men er det bra at politiet gir beskjed til sykehusene? Skal kriminelle tortureres som straff for voldtektsforsøk? Mange bestialske damer her inne... ← Jupp, han fikk som fortjent. Terapi virker ikke på slike svin, og jeg jubla da jeg leste dette. På tide at slike mennesker får det de fortjener. Og at en slutter å sy pute under armene på slike svin. Ta alle voldetekts forbryere, spessielt de som forgriper seg på barn, og skjer av alt utstyr. Den hunden fortjener medalje. Den passet på jenta. Er lei av alle forståsegpåere..
Abr@xas Skrevet 4. april 2006 #32 Skrevet 4. april 2006 Vel, denne hunden beskyttet sin eier mot noe så ille som en voldtekt - og jeg kan ikke se at det er noe som helst synd på denne mannen. Sånn kan det gå når man prøver å forgripe seg på folk som har med seg livvakten sin ute på tur. For det første er det utrolig korttenkt å tro at hunden ikke ville angripe, og for det andre kan han ha det så godt. Han prøvde å voldta en jente, men istedenfor at han fikk ødelagt et liv, fikk han selv gjennomgå, jeg syns det var til pass for han.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #33 Skrevet 4. april 2006 Det er ingen som dør av å bli voldtatt. Voldtekt er en uting, og en psykisk belastning, men belastningen er ikke nødt til å være så ødeleggende som dere her inne påstår. Typisk jenter å overdramatisere. Hadde det vært ok om en kvinne hadde fått bitt av seg brystene sine dersom hun ville slikke den lille jenta?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #34 Skrevet 4. april 2006 MAnnen trenger ikke være engstelig for å oppsøke lege. Legen har ikke lov til å gå til politiet og fortelle hvem han er, med mindre legen har grunn til å tro at mannen vil gå ut og begå en ny voldtekt. Det er kun for å avverge en alvorlig forbrytelse leger har lov til å bryte taushetsplikten. Og jeg antar bikkja kurerte ham for den lysten. Flink bisk.
Gjest ~Ronja~ Skrevet 4. april 2006 #35 Skrevet 4. april 2006 Håper utstyret hans er så skada så han aldri får brukt snoppen igjen! ←
Gjest Anti-kverulant Skrevet 4. april 2006 #36 Skrevet 4. april 2006 Det er ingen som dør av å bli voldtatt. Voldtekt er en uting, og en psykisk belastning, men belastningen er ikke nødt til å være så ødeleggende som dere her inne påstår. Typisk jenter å overdramatisere. Hadde det vært ok om en kvinne hadde fått bitt av seg brystene sine dersom hun ville slikke den lille jenta? ← Dette er en så søkt og konstruert problemstilling, at jeg tar deg for å bare ville kverulere fordi du ikke har noe annet å gjøre. Hvis ikke du kan finne deg en fornuftig hobby, kan jeg anbefale å gå tur eller jogge.
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #37 Skrevet 4. april 2006 Vigilante dog! Grunnen til at jeg applauderer det, er at voldtektsmenn ikke straffes nok (hvis de straffes i det hele tatt) av rettssystemet vårt. I mange tilfeller blir jo sakene foreldet (som så mange kriminalsaker nå for tiden) før de rekker å komme opp i retten, eller så er det mangel på bevis og ord mot ord som i disse tilfellene aldri kommer kvinnen til gode, så mange voldtatte kvinner velger å la være å anmelde i det hele tatt, for å spare seg for nok en psykisk påkjenning. Derfor var dette en gledesmelding, tenk - en voldtektsmann som fikk straff!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #38 Skrevet 4. april 2006 Øh? Er det ikke 25 år det tar før en sak blir foreldet? Tror ikke det er det store problemet med voldtektsaker.
Gjest Gjest_KR-øst_* Skrevet 4. april 2006 #39 Skrevet 4. april 2006 Det er ingen som dør av å bli voldtatt. Voldtekt er en uting, og en psykisk belastning, men belastningen er ikke nødt til å være så ødeleggende som dere her inne påstår. Typisk jenter å overdramatisere. Hadde det vært ok om en kvinne hadde fått bitt av seg brystene sine dersom hun ville slikke den lille jenta? ← Siden jeg ikke er kvinne så er det kanskje på sin plass at du får en reaksjon fra meg også. Selv om jeg har et tilgivende sinn, så vil jeg si at det er på sin plass å få stoppet slike uhyrer for enhver pris. Å sammenligne denne jenta's liv med et simpelt tyveri er ikke mindre enn galskap. Bare forsøket på denne voldtekten kan medføre at jenta får problemer i mange år framover. Det er vanskelig å forstå et menneske som finner unnskyldning for slike gjerninger.
Gjest Gjest_katta_* Skrevet 4. april 2006 #40 Skrevet 4. april 2006 Det er ingen som dør av å bli voldtatt. Voldtekt er en uting, og en psykisk belastning, men belastningen er ikke nødt til å være så ødeleggende som dere her inne påstår. Typisk jenter å overdramatisere. Hadde det vært ok om en kvinne hadde fått bitt av seg brystene sine dersom hun ville slikke den lille jenta? ← Hvordan kan du være så idiot? Er det å bli angrepet av en voldtektsmann å overdramatisere? Litt av en sammenlikning å sammenlikne en kvinne som vil slikke, og en mann som skal stikke.... jah... Forbanna dott! Opplev en voldtekt og så skjønner du kanskje hvordan det føles. Jeg har blitt voldtatt selv, og stoler ikke på særlig mange gutter. Er veldig sjelden jeg slipper noen nært innpå meg, bare fordi han som voldtok meg var et svin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå