AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #1 Skrevet 20. oktober 2025 Er det noen som har testa Hiro høytaler? Den ser veldig genial ut,men koster jo litt,så kunne tenkt meg å høre noen som faktisk har testa den før jeg evt bestiller. https://hiro.no/pages/om-hiro-hoyttaleren Anonymkode: 628c1...53f
mommyaka Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 Har sett på den selv..men synes prisen er drøy. og du må kjøpe en og en historie og da bli det fort dyrt Jeg bruker Storytel, der har jeg 2 personer, slikt at jeg kan høre på lydbøker og en egen barn deling til mitt barn på 7. Der innfinnes der masse flotte bøker. Min hører på historie ved leggetid etc
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 Ja! Kjempefornøyd! Bruker også fabel på større barn men minste på 2 år har 4 kort og ordner selv. Anonymkode: 5edc0...1fa
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Skrevet 7. januar Jeg har bestilt men ikke fått levert. Ingen respons fra Hiro, ingen oppdatering på leveranse. Det skulle ta to dager, nå er det veldig, veldig på overtid. Kundesupport?? Anonymkode: 2f98e...ae9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå