Anonym Frøken Skrevet 20. oktober 2025 #1 Skrevet 20. oktober 2025 Hva slags fargeblyanter har deres barn? Jeg kjøpte en pakke med Fiber Castell, men opplever av disse stadig knekker. Har jeg vært uheldig med min pakke?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #2 Skrevet 20. oktober 2025 Mine bruker Faber Castell grip eller jumbo grip både som fargeblyanter og gråblyanter. De er veldig fornøyde Anonymkode: b5908...3c3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #3 Skrevet 20. oktober 2025 Lyra Superferby. Ingen over, ingen ved siden! De er av GOD kvalitet og finnes i så sykt mange farger. Jobbet i bokhandel i mange år og det var en grunn til at alle foreldre kjøpte de, fant jeg ut da mitt barn ble større 😂😂 Anonymkode: f90c5...75c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #4 Skrevet 20. oktober 2025 Jeg kjøpte fargeblyanter hos Søstrene Grene. De er å få enkeltvis, er tykke og trekanta i formen. Favoritten til junior da han var på den alderen. Finnes i mange farger i butikk: https://sostrenegrene.com/no/produkter/barn/stor-fargeblyant-p-f3090863?variant=501286-011 Anonymkode: e41e9...d2e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #5 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøpte fargeblyanter hos Søstrene Grene. De er å få enkeltvis, er tykke og trekanta i formen. Favoritten til junior da han var på den alderen. Finnes i mange farger i butikk: https://sostrenegrene.com/no/produkter/barn/stor-fargeblyant-p-f3090863?variant=501286-011 Anonymkode: e41e9...d2e Nei nei nei… Det er, by far, de dårligste jeg noensinne har prøvd, sammen med noen fra DollarStore. Jo billigere, ofte jo dårligere. En ting er at de ofte knekker raskere, men selve fargeblyanten inneholder altfor lite pigment slik at fargene nesten ikke avgir farge! Det er stor forskjell på kvalitet på fargeblyanter, og ofte er pris en god indikator på kvalitet. Vær obs når du kjøper billig ræl fra Søstrene Grene, DollarStore etc. Dårlig utstyr dreper farge/tegneglede. Hvis du har en åtteåring som virkelig er glad i å tegne, bruk ordentlig utstyr! Anonymkode: f90c5...75c 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #6 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lyra Superferby. Ingen over, ingen ved siden! De er av GOD kvalitet og finnes i så sykt mange farger. Jobbet i bokhandel i mange år og det var en grunn til at alle foreldre kjøpte de, fant jeg ut da mitt barn ble større 😂😂 Anonymkode: f90c5...75c Lyra her og! Anonymkode: af249...7e5
smurfebuss Skrevet 21. oktober 2025 #7 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Lyra Superferby. Ingen over, ingen ved siden! De er av GOD kvalitet og finnes i så sykt mange farger. Jobbet i bokhandel i mange år og det var en grunn til at alle foreldre kjøpte de, fant jeg ut da mitt barn ble større 😂😂 Anonymkode: f90c5...75c Disse eller Lyra groove. Ofte 3 for 2 på enkeltblyanter så kan man supplere med flere farger etter hvert. Perfekt å ønske seg til jul.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå