Gå til innhold

Fargeblyanter til 8 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags fargeblyanter har deres barn? Jeg kjøpte en pakke med Fiber Castell, men opplever av disse stadig knekker. Har jeg vært uheldig med min pakke? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine bruker Faber Castell grip eller jumbo grip både som fargeblyanter og gråblyanter. De er veldig fornøyde

Anonymkode: b5908...3c3

Skrevet

Lyra Superferby. 

Ingen over, ingen ved siden! De er av GOD kvalitet og finnes i så sykt mange farger. 

Jobbet i bokhandel i mange år og det var en grunn til at alle foreldre kjøpte de, fant jeg ut da mitt barn ble større 😂😂

Anonymkode: f90c5...75c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøpte fargeblyanter hos Søstrene Grene. De er å få enkeltvis, er tykke og trekanta i formen. Favoritten til junior da han var på den alderen. 

Finnes i mange farger i butikk: https://sostrenegrene.com/no/produkter/barn/stor-fargeblyant-p-f3090863?variant=501286-011

Anonymkode: e41e9...d2e

Nei nei nei… Det er, by far, de dårligste jeg noensinne har prøvd, sammen med noen fra DollarStore. 

Jo billigere, ofte jo dårligere. En ting er at de ofte knekker raskere, men selve fargeblyanten inneholder altfor lite pigment slik at fargene nesten ikke avgir farge! 

Det er stor forskjell på kvalitet på fargeblyanter, og ofte er pris en god indikator på kvalitet. 

Vær obs når du kjøper billig ræl fra Søstrene Grene, DollarStore etc. 

Dårlig utstyr dreper farge/tegneglede. Hvis du har en åtteåring som virkelig er glad i å tegne, bruk ordentlig utstyr!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lyra Superferby. 

Ingen over, ingen ved siden! De er av GOD kvalitet og finnes i så sykt mange farger. 

Jobbet i bokhandel i mange år og det var en grunn til at alle foreldre kjøpte de, fant jeg ut da mitt barn ble større 😂😂

Lyra her og!

Anonymkode: af249...7e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Lyra Superferby. 

Disse eller Lyra groove. Ofte 3 for 2 på enkeltblyanter så kan man supplere med flere farger etter hvert. Perfekt å ønske seg til jul. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...