AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #1 Skrevet 19. oktober 2025 Sikkert rart å ta opp, men ønsker å høre hva flere mener. Min far (46) driver konstant å sender meg instagram reels, hovedsaklig hvor det er en fyr som intervjuer en dame, og stiller henne i et dårlig lys, om dere skjønner. Liksom .. det kan være en vennegruppe som blir spurt på byen om de hadde vært sammen med en som tjente så og så mye, og fremstille det som at kvinner kun er utro og ute etter penger. Andre reels er feks hvor idiot kvinner er, at de ikke er lojal, de ikke respekterer menn, respekterer ikke partneren sin osv. Han driver også å sier disse til min mor, og mener at alt stemmer. Det blir liksom en veldig dårlig stemning som er så ubekvem .. føler det går helt i hodet på han. Hva kan jeg si som får han til å innse at masse er dønn algoritmer og propaganda for å få likerklikk osv. Anonymkode: 92475...635 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #2 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sikkert rart å ta opp, men ønsker å høre hva flere mener. Min far (46) driver konstant å sender meg instagram reels, hovedsaklig hvor det er en fyr som intervjuer en dame, og stiller henne i et dårlig lys, om dere skjønner. Liksom .. det kan være en vennegruppe som blir spurt på byen om de hadde vært sammen med en som tjente så og så mye, og fremstille det som at kvinner kun er utro og ute etter penger. Andre reels er feks hvor idiot kvinner er, at de ikke er lojal, de ikke respekterer menn, respekterer ikke partneren sin osv. Han driver også å sier disse til min mor, og mener at alt stemmer. Det blir liksom en veldig dårlig stemning som er så ubekvem .. føler det går helt i hodet på han. Hva kan jeg si som får han til å innse at masse er dønn algoritmer og propaganda for å få likerklikk osv. Anonymkode: 92475...635 For en dust! Anonymkode: 3279f...f77 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #3 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en dust! Anonymkode: 3279f...f77 Noen tips til hva jeg kan si? hilsen jente 23, bor fremdeles hjemme dessverre Anonymkode: 92475...635 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #4 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen tips til hva jeg kan si? hilsen jente 23, bor fremdeles hjemme dessverre Anonymkode: 92475...635 TS forresten Anonymkode: 92475...635
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #5 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): det kan være en vennegruppe som blir spurt på byen om de hadde vært sammen med en som tjente så og så mye, og fremstille det som at kvinner kun er utro og ute etter penger. Andre reels er feks hvor idiot kvinner er, at de ikke er lojal, de ikke respekterer menn, respekterer ikke partneren sin osv. Anonymkode: 92475...635 Det er jo et snev av sannhet i disse reelsene da selv om de er satt veldig på kanten. Det er tross alt kvinnene selv som klarer å sette seg i et dårlig lys i disse intervjuene. Anonymkode: c89c1...cae 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #6 Skrevet 19. oktober 2025 Spør han hvorfor han sender de til deg og din mor. Spør om han prøver å si deg og henne noe. Om han tenker de er representativ for deg og din mor. Osv. Anonymkode: 72d43...359 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #7 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo et snev av sannhet i disse reelsene da selv om de er satt veldig på kanten. Det er tross alt kvinnene selv som klarer å sette seg i et dårlig lys i disse intervjuene. Anonymkode: c89c1...cae Men det er måten dette er alt han får opp på instagram .. sånn han ser på dette minst 2t daglig og jeg ser på hele han at han fylles opp av sinne av å se på dette Anonymkode: 92475...635
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #8 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør han hvorfor han sender de til deg og din mor. Spør om han prøver å si deg og henne noe. Om han tenker de er representativ for deg og din mor. Osv. Anonymkode: 72d43...359 Han mener at min mor ikke respekterer han Anonymkode: 92475...635
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #9 Skrevet 19. oktober 2025 Spør han om siden han sier alle disse stemmer, hvorfor er han da med din mor. Han har jo lov til å skille seg…. Anonymkode: 72d43...359 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #10 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han mener at min mor ikke respekterer han Anonymkode: 92475...635 På hvilken måte gjør hun ikke det da? Anonymkode: 72d43...359
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #11 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør han om siden han sier alle disse stemmer, hvorfor er han da med din mor. Han har jo lov til å skille seg…. Anonymkode: 72d43...359 Ahh, er egt ikke en samtale jeg ønsker å diskutere med min far. Ønsker ikke å oppfordre han til det Anonymkode: 92475...635
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #12 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg hadde spurt hva han ønsket å oppnå med å sende deg det. Det må jo være en grunn for at han sender deg dem, så be han om å utdype og forklare hvorfor og hva han ønsker å oppnå ved at han sender deg flere av disse videoene. Anonymkode: b2caa...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #13 Skrevet 19. oktober 2025 Hadde blitt skikkelig barnslig tilbake og sendt han videoer om hvor menn gjør idiotiske ting. Mer enn nok å ta av, menn gjør oftere lite gjennomtenkte valg. Også endrer du algoritmene hans i samme slengen om han ser på disse. Anonymkode: 23b0d...79f 2
Daisy-love Skrevet 19. oktober 2025 #14 Skrevet 19. oktober 2025 Enten hadde jeg ignorert helt, ikke gitt det oppmerksomhet, ellers hadde jeg tatt en ordentlig prat. Jeg tipper om han ikke har grunn til å hakke på din mor at jeg hadde tatt den praten, for det hadde jeg ikke akseptert sånn uten videre. Jeg hadde og spurt han hvorfor han sender meg sånt, hva intensjonen er, hva vil han, og hvorfor han bruker tiden sin på det. Jeg kunne spurt han om han tenker det samme om meg siden han sender de til deg. Høres ut som han trenger noe annet å fylle dagene med. Du har ingen prosjekter du trenger hjelp med? Ta lappen, male et rom, geocaching, det kan være mye, men om du har tid til å distrahere han så pass at han får annen vinkling kan det hjelpe. Det er sjeldent noen god ide å flytte inn i en skjerm og bli der, det ser en jo på enkelte her på KG også hvordan resultatet da blir. Føler med deg, og han er jo ikke gammel heller. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #15 Skrevet 20. oktober 2025 Det finnes samme type content som er motsatt der det er menn som stilles i dårlig lys. Du kan begynne å sende ham slike videor og se hvordan han reagerer på det. Finnes også mye content hvor menn snakker opp kvinner og snakker ned dårlige menn av typen som din far tydeligvis holder med. Slike videoer kan du også sende han. For vær video han sender send han 2 tilbake. Viss han ikke tar hintet ettervært så må nok moren din ta opp denne kampen på hjemmebane. Er tross alt hun som er gift/samboer med din far og skal leve et samliv med han. Hadde min partner sendt meg slike videoer ville ikke jeg vært særlig fristet til å fortsette samlivet. For din del ville jeg sett på muligheten til å på sikt flytte. Du kan jo også spørre hva din far ønsker å oppnå med å sende deg slike videoer? Og hvorfor han tenker dette er passelig kommunikasjon til egen datter? Anonymkode: 346fa...d38
Nymerïa Skrevet 20. oktober 2025 #16 Skrevet 20. oktober 2025 "Jeg er ikke interessert i denne typen ting, pappa." Hvis han fortsetter med det når han vet at du ikke vil ha det, har dere et grunnleggende problem dere to i mellom som går langt utover innholdet i reelsene.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #17 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er jo et snev av sannhet i disse reelsene da selv om de er satt veldig på kanten. Det er tross alt kvinnene selv som klarer å sette seg i et dårlig lys i disse intervjuene. Anonymkode: c89c1...cae Håper du skjønner at 99,9% av disse reelsene er rent skuespill... Anonymkode: 094be...aa2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå