Gå til innhold

Nepobaby - TV2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han i serien fikk jobben i bytte mot sponsoravtaler. Laget fikk betalt for å ansette ham.

Anonymkode: 2fdaf...975

Da er det vinn vinn for begge parter, de får en gratis ansatt og han får sjansen til å vise seg frem. Bortsett fra at han ikke tålte å få hjelp av dama. Man kan jo bare tenke seg hva han hadde sagt når han fikk vite om leiligheten.

Anonymkode: 2a184...533

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det vinn vinn for begge parter, de får en gratis ansatt og han får sjansen til å vise seg frem. Bortsett fra at han ikke tålte å få hjelp av dama. Man kan jo bare tenke seg hva han hadde sagt når han fikk vite om leiligheten.

Han gikk foran de som var bedre kvalifisert på grunn av at laget ble betalt. Dette kalles korrupsjon.

Du har misforstått dette fullstendig, og tror at det handler om at han ikke likte å få hjelp fra dama.

Men du må gjerne fortsette å tro på dette, selv om du er den eneste som så serien som gjør det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han gikk foran de som var bedre kvalifisert på grunn av at laget ble betalt. Dette kalles korrupsjon.

Du har misforstått dette fullstendig, og tror at det handler om at han ikke likte å få hjelp fra dama.

Men du må gjerne fortsette å tro på dette, selv om du er den eneste som så serien som gjør det.

Han søkte jobb i damelaget som gikk til noen andre. Dette var en egen jobb de laget til ham i herrelaget. Helt ok det, men han får gå der arbeidsledig med dådyrøynene sine og stoltheten sin. 

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å tro på Maggie-karakteren. Det er litt skuffende, for jeg liker så godt det tidligere arbeidet til Steenstrup. Jeg synes bare denne karakteren er så uendelig endimensjonal, selv om de prøver å dra inn menneskelighet via barndommen. Det blir litt finsk fjernsynsteater for meg, dessverre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Skikkelig skuffet over sesong 2. Føler at det er sesong på repeat bare at vi har sett det før.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 22.20):

Ferdig med sesong 2. ikke veldig imponert over denne sesongen

Anonymkode: c1bb1...61f

Jeg er på s2e3 , og hun spiller eksepsjonelt dårlig hovedpersonen.  Finner henne ikke troverdig i det hele tatt. Reaksjoner, ansiktsuttrykk, måten hun sier replikkene... nei..

Henriette Steenstrup som spiller en eksplosiv utagerende karakter gjør d på en veldig troverdig måte. 

Anonymkode: b5b9a...511

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2026 den 21.38):

Jeg irriterer meg så grenseløst over navnet på serien. 

Anonymkode: 74ab7...d49

Hvorfor det? Det er jo det de er. 

Anonymkode: 85e1b...67e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2026 den 21.57):

Snakker vi om fysioterapeuten nå eller om broren som ville regjere alene uten innblanding fra storesøster?

Kunne du levd med å få en jobb utelukkende på grunn av forbindelser? Når du i utgangspunktet er vurdert som ikke god nok til å få den jobben? 

Anonymkode: 0f7c8...e17

Dårlig språk å bare begynne setninger med hun/han å tenke at alle vet hvem han/hun er. Først må det klargjøres hvem det er snakk om, deretter kan en begynne å bruke han/hun.

Anonymkode: 85e1b...67e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2026 den 22.51):

En stor del av de i jobb har fått den via bekjentskaper, det er verken korrupsjon eller juks. Det kalles nettverk. 

Det er jo direkte korrupsjon. Mannen hadde 6 måneder bevist at han ikke var god nok for damene, dem fikset ett jobbintervju i en annen klubb som takk for hjelpen, nok med tid å bevise noe. Klubben får så ny hovedsponsor og han får jobb. Da handler det ikke om nettverk lenger, men korrupsjon. 

Anonymkode: bd7d2...421

• Liker 3
Skrevet

Ble skuffet av sesong 2. ble kjedelig . Hadde gledet meg. Synes Nicolai er en for god skuespiller til denne serien. Kan jo håpe den tar seg opp. Må vel komme mer.

Anonymkode: e9fb1...fb0

• Liker 2
Skrevet

Klarer ikke den skuespilleren som spiller Nico/fysioterapeuten. Synes ikke han er noe troverdig. Føles skikkelig skuespill, med unaturlige stopp/pauser i replikkene (skikkelig skuespiller-pauser midt i setningene før resten av ordene kommer). Tenkte akkurat det samme da jeg så han i Lis (og jeg syns han spiller på samme måte / samme karakter..). Tror liksom ikke på det, og får ikke sympati med karakterene han spiller.

Anonymkode: e030c...52a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klarer ikke den skuespilleren som spiller Nico/fysioterapeuten. Synes ikke han er noe troverdig. Føles skikkelig skuespill, med unaturlige stopp/pauser i replikkene (skikkelig skuespiller-pauser midt i setningene før resten av ordene kommer). Tenkte akkurat det samme da jeg så han i Lis (og jeg syns han spiller på samme måte / samme karakter..). Tror liksom ikke på det, og får ikke sympati med karakterene han spiller.

Anonymkode: e030c...52a

Jeg har tenkt akkurat samme tanke. Han er faktisk den eneste karakteren jeg ikke klarer å tro på i den serien. Ellers syns jeg de spiller godt alle sammen. 

Anonymkode: 50436...2ff

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes sesongen var god, syntes det var interessant hvordan karakterene utviklet seg og spesielt hvor fort man ubevisst endrer seg med penger mellom hendene. Synes for øvrig siste episode var skikkelig sterk, så jeg kjøper absolutt skuespillet til Henriette Stenstrup, syntes det var skikkelig bra og hjerteskjærende.

Anonymkode: 94afc...0d6

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Likte denne sesongen veldig godt jeg! Gode skuespillere, men synes ikke Vivild er en særlig god skuespiller. 

Endret av Irja
  • Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...