Gå til innhold

Nepobaby - TV2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig med sesong 2. ikke veldig imponert over denne sesongen

Anonymkode: c1bb1...61f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ferdig med sesong 2. ikke veldig imponert over denne sesongen

Anonymkode: c1bb1...61f

Har bare sett de to første episodene, og det begynte i alle fall med et smell. Den familien har mange skjelett i skapet sitt, og nå faller de alle ut. 💀

AnonymBruker
Skrevet

Sesong 2 virker så kort.. så den i går kveld.  Var ikke like bra som sesong 1, så skuffa . 

Anonymkode: beb6f...262

• Liker 2
Skrevet

Blir overrasket om det ikke kommer en sesong 3.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de overdriver og drar det for mye ut i det ekstreme. Blir for svart/hvitt.

Hadde vært mye mer interessant med mer subtilitet og gråsoner. Det er jo sånt som er skummelt.

Anonymkode: 6b267...fa2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikke sesong to var særlig bra. Klarte ikke å henge med

Anonymkode: 744e7...921

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte sesong 2, jeg. Det er jo en surrealistisk serie, og jeg ser den med de øyne. Underholdende er det hvertfall, og jeg kommer til å se en tredje sesong også. Når det er sagt, så syntes jeg Exit gikk over alle støvleskaft også, men det blir hevdet at det virkelig er sånn i disse miljøene (til og med verre..). Så ikke sikkert dette er så urealistisk heller?

Anonymkode: 54f5c...5a5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke Tv2 Play! 😫 Når sendes den på tv??

Anonymkode: 436e4...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende den der greia med at menn på tv ikke tåler at damene hjelper dem med noe. Heller gå fra drømmejobben enn å godta hjelp fra en dame.

Anonymkode: 2a184...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er på ingen måte urealistisk nei 🙈 Men skjønner at det kan virke sånn. Selv sliter jeg fortsatt med å skjønne at Exit var basert på virkeligheten, men bare det å ha fulgt rettssaken mot Marius Borg Høiby sa jo sitt, og de litt «eldre» miljøene er garantert verre! Familier med «gamle penger» har ofte tusen skjelett i skapet og mye dysfunksjonelt i seg, fordi «fasade» og «firma først» og i tidligere generasjoner har det vært rang og formalia omtrent på linje med kongefamilien liksom🙈

Anonymkode: 7ccc3...8da

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har innsett at jeg ikke er en kritisk tv-serie-seer, jeg liker mye forskjellig og henger meg sjelden opp i ting. Og jeg likte sesong 2 også, jeg. Det er mye voldsom krangling og stygge ting de gjør mot hverandre, men samtidig likte jeg at de gikk tilbake til episoder fra barndommen, så fikk man litt mer innsikt i karakterene. Noen scener ble litt lange og åpenbare, men alt i alt så gleder jeg meg til sesong 3 som jeg regner med kommer. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 16.38):

Har ikke Tv2 Play! 😫 Når sendes den på tv??

Anonymkode: 436e4...ea8

Foreløpig har bare de to første episodene blitt sendt på TV2. Resten kommer nok etter hvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg så grenseløst over navnet på serien. 

Anonymkode: 74ab7...d49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2026 den 21.36):

Irriterende den der greia med at menn på tv ikke tåler at damene hjelper dem med noe. Heller gå fra drømmejobben enn å godta hjelp fra en dame.

Dette skjønte du ikke mye av ser jeg.

Poenget er jo at han oppfattet det som juks, og at han ikke kan kjøpes for penger.

Anonymkode: 2fdaf...975

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette skjønte du ikke mye av ser jeg.

Poenget er jo at han oppfattet det som juks, og at han ikke kan kjøpes for penger.

Jeg skjønte nøyaktig hva han mente, og synes det er toppen av idioti. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønte nøyaktig hva han mente, og synes det er toppen av idioti. 

Snakker vi om fysioterapeuten nå eller om broren som ville regjere alene uten innblanding fra storesøster?

Kunne du levd med å få en jobb utelukkende på grunn av forbindelser? Når du i utgangspunktet er vurdert som ikke god nok til å få den jobben? 

Anonymkode: 0f7c8...e17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Snakker vi om fysioterapeuten nå eller om broren som ville regjere alene uten innblanding fra storesøster?

Kunne du levd med å få en jobb utelukkende på grunn av forbindelser? Når du i utgangspunktet er vurdert som ikke god nok til å få den jobben? 

Anonymkode: 0f7c8...e17

Vi snakker om fysioen. Han fikk sin store mulighet til å vise at han var god nok for den jobben. Men stoltheten kom i veien. Så står han vel der uten verken jobb eller dame i neste sesong.

Selvsagt hadde jeg tatt en drømmejobb via forbindelser, det har jeg gjort ved to anledninger allerede. Begge gangene var de litt skeptiske i starten, men de ble raskt klar over at jeg passet perfekt i de jobbene. Vi er mange som ikke imponerer på intervju, men som får vist hva vi kan straks vi får sjansen. En gang fikk jeg mulighet i en midlertidig stilling, mens hun de ansatte fast raskt viste seg å ikke passe i jobben. Bra for meg, som fikk fast straks hun sluttet.

Men selvsagt kunne jeg heller sagt neiii, vettu hva, vil du ha meg bare fordi vår felles venn snakket varmt om meg, får det sannelig være. Da går jeg heller ledig! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi snakker om fysioen. Han fikk sin store mulighet til å vise at han var god nok for den jobben. Men stoltheten kom i veien. Så står han vel der uten verken jobb eller dame i neste sesong.

Selvsagt hadde jeg tatt en drømmejobb via forbindelser, det har jeg gjort ved to anledninger allerede. Begge gangene var de litt skeptiske i starten, men de ble raskt klar over at jeg passet perfekt i de jobbene. Vi er mange som ikke imponerer på intervju, men som får vist hva vi kan straks vi får sjansen. En gang fikk jeg mulighet i en midlertidig stilling, mens hun de ansatte fast raskt viste seg å ikke passe i jobben. Bra for meg, som fikk fast straks hun sluttet.

Men selvsagt kunne jeg heller sagt neiii, vettu hva, vil du ha meg bare fordi vår felles venn snakket varmt om meg, får det sannelig være. Da går jeg heller ledig! 

Ja, men han er ikke som deg. Han har integritet og liker ikke korrupsjon og juks.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, men han er ikke som deg. Han har integritet og liker ikke korrupsjon og juks.

En stor del av de i jobb har fått den via bekjentskaper, det er verken korrupsjon eller juks. Det kalles nettverk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En stor del av de i jobb har fått den via bekjentskaper, det er verken korrupsjon eller juks. Det kalles nettverk. 

Han i serien fikk jobben i bytte mot sponsoravtaler. Laget fikk betalt for å ansette ham.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...