Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #21 Del Skrevet 3. mai 2006 Topp: Rosenborg -tippet med både hjerte og hjerne Bunn: Spørs vel om ikke Sandefjord vil slite, muligens også Stabæk. Og Tromsø har jo ikke akkurat fått en flying start. Men hvilken fryd om Enga og Molde rykker ned! ← Eh-hem!!! *kremt* hva sa du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mai 2006 #22 Del Skrevet 3. mai 2006 Eh-hem!!! *kremt* hva sa du?? ← Jeg sa: Men hvilken fryd om Enga og Molde rykker ned! ← Fikk du det med deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. mai 2006 #23 Del Skrevet 8. mai 2006 Det ser jo bra ut for oss hittil :-D LSK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #24 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper Molde går ned, så kan heller Ålesund rykke opp fra den kanten av landet Ellers vinner vel rbk serien Å tromsø går ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juni 2006 #25 Del Skrevet 7. juni 2006 Enig med Kirsebær - Brann vinner Så synes jeg Rosenborg fortjener å ligge på bunn for en gangs skyld (oh, dont shoot me!!!), men det kommer vel ikke til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 7. juni 2006 #26 Del Skrevet 7. juni 2006 For seint å tippe nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. november 2006 #27 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Denne tråden hadde jeg helt glemt, men må jo kåre en vinner: Fasitten er: Topp: Rosenborg Bunn: Molde Starter ny tråd jeg, så blir det litt ryddigere. Jeg tipper: TOPP: Rosenborg Bunn Sandefjord ← 1 poeng Topp: Rosenborg eller Vålerenga Bunn: Sandefjord ← 1 poeng Topp: Lillestrøm Bunn: Sandefjord (hadde det ikke vært for at Stæbak hadde hatt han toppscoreren sin hadde nok de havnet langt nede de og) ← 0 poeng Topp: Lillestrømm (Forza Fugla!) Bunn: Sandefjord ← 0 poeng Lyn FC Oslo ( Vinner ) Vålerenga ( Rykker ned )... ← 0 poeng Jeg tipper med hjertet!! TOPP: Rosenborg!! BUNN: Vålerenga ← 1 poeng topp: rosenborg bunn:sandefjord ← 1 poeng Topp: VÅLERENGA Bunn: Sandefjor ← 0 poeng Topp: Vålerenga Bunn: Sandefjord (men gud så deilig om det hadde vært Lyn ) ← 0 poeng Topp: Lsk så klart!!! Og i år er det ikke bare med hjertet heller, for jeg tror virkelig at de har en sjanse denne gangen. Bunn: Sandefjord. Jeg må tippe hele tabellen til en konkurranse på jobben, det blir litt verre :klø: ← 0 poeng Dette er hvordan jeg tror tippeligaen blir i 2006 ( Men jeg tar som regel feil ) 1 Lillestrøm 2 Rosenborg 3 Start 4 Lyn 5 Vålerenga 6 Viking 7 Brann 8 Tromsø 9 Odd Grenland 10 Fredrikstad 11 Hamarkameratene 12 Stabæk 13 Molde ( Rykker Ned ) 14 Sandefjord ( Rykker Ned ) Dette er hvordan jeg håper den ville bli 1 Start 2 Lyn 3 Viking 4 Lillestrøm 5 Tromsø 6 Molde 7 Brann 8 Stabæk 9 Odd Grenland 10 Fredrikstad 11 Hamarkameratene 12 Rosenborg 13 Sandefjord 14 Vålerenga ← 0 poeng Topp: start 2.vålerenga 3.Molde Bunn: Sandefjord ← 0 poeng Enga på topp! Sandefjord tar siste plass på tabellen og rykker rett ned igjen. Jippi - kun 5 dager igjen til seriestart!!! ← 0 poeng Topp: Rosenborg -tippet med både hjerte og hjerne Bunn: Spørs vel om ikke Sandefjord vil slite, muligens også Stabæk. Og Tromsø har jo ikke akkurat fått en flying start. Men hvilken fryd om Enga og Molde rykker ned! ← 1 poeng 1. Rosenborg 2. Lyn 3. Vålerenga 4. Lillestrøm 5. Viking 6. Start 7. Brann 8. Fredrikstad 9. Odd 10. Tromsø 11. Ham-kam 12. Molde 13. Stabæk 14. Sandefjord Tror Rosenborg har lært mye etter fjorårets tunge tak, mens Start kanskje spilte mye på fantastisk selvtillit forrige sesong. ← 1 poeng Topp: Rosenborg Bunn: Vålerenga (med hjertet) Sandefjord (med fornuften) ← 1 poeng Håper Molde går ned, så kan heller Ålesund rykke opp fra den kanten av landet Ellers vinner vel rbk serien Å tromsø går ned... ← Under tvil: 2 poeng Enig med Kirsebær - Brann vinner Så synes jeg Rosenborg fortjener å ligge på bunn for en gangs skyld (oh, dont shoot me!!!), men det kommer vel ikke til å skje. ← 0 poeng Og vinneren blir dermed: Meya84! Endret 15. november 2006 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå