AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #41 Skrevet 18. oktober 2025 Sier meg enig med alle de andre, du må «bare» få ham ut. Eksen min var nøyaktig slik du beskriver, og han lurte alt og alle trill rundt. Var et helvete å bli kvitt han (han bodde også hos meg, og eide ikke nåla i veggen.) Lykke til! Du skal se han gjør som de fleste av den typen – når han skjønner han har tapt, går han superraskt videre. «Ingen blir så fort forelsket som en narcissist som trenger et sted å bo». Anonymkode: e1598...048 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #42 Skrevet 18. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier meg enig med alle de andre, du må «bare» få ham ut. Eksen min var nøyaktig slik du beskriver, og han lurte alt og alle trill rundt. Var et helvete å bli kvitt han (han bodde også hos meg, og eide ikke nåla i veggen.) Lykke til! Du skal se han gjør som de fleste av den typen – når han skjønner han har tapt, går han superraskt videre. «Ingen blir så fort forelsket som en narcissist som trenger et sted å bo». Anonymkode: e1598...048 Eller trenger halvering i husleie og andre utgifter😅 Anonymkode: 76750...b5e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #43 Skrevet 18. oktober 2025 LisaLi80 skrev (På 16.10.2025 den 12.49): Har avdekt samboeren min som skjult narsissist. Etter litt forsking, ser jeg at han er skoleeksemplet på en skjult narsissist. Det er ikke til å tro, alt han holder på med🤯 Jeg har konfrontert han med både narsissistoppførsel og utroskap, og vil ha han ut, men han nekter selvfølgelig for alt, og prøver på manipulering. Alt han har fortalt er bare løgn. Og selv er han jo selvfølgelig en ærlig og tro person. Tenker jeg må finne bevis for å få han ut, og har sjekket litt rundt å installere en spionapp på telefonen hans, men tror det blir vanskelig å få tak i den. Telefonen er med han OVERALT, alltid på lydløs og han passer så jeg ikke ser hva han gjør på telefonen. Jeg er sikker på han har tinderprofil, men den er enten inkognito eller han har blokkert tlfnr mitt. Jeg er 100% sikker på at det er masse bevis på telefonen. Har sett noen andre tråder her på forumet hvor det er folk som har sakt at de kan hjelpe. Er rimelig fortvilt her, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med bevis? Jeg vil veldig gjerne se hva som er på telefonen hanns. Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill🫶🤞 En utro person er ikke en narsissist. Kan du ikke bare kalle han en drittsekk? Et google søk som etterforskning på diagnose er aldri heldig. Om du er utsatt for en skal jeg love deg du hadde skrevet helt andre ting om hva han utsetter deg for. Anonymkode: 6e342...87e
LisaLi80 Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #44 Skrevet 22. oktober 2025 (endret) OPPDATERING Fann ut at æ kan se datatrafikk på enhetene tilkobla google home. Gikk inn på appen, og der hadde han tatt fra mæ alle admin.rettigheter. Han kan se alt, men æ ingenting. Sa æ måtte få d tilbake, men d fikk han ikke til, selvfølgelig. Dette va mandagskveld, og han kjefta og gaslighta mæ til tirsdags kveld. Inni mellom all kjeften har han vært på gjesterommet og onanert og sett på bdsm. Gikk å la sæ i går kveld (tirsdag), og e der enda. Forbanna idiot! Æ har begynt å pakke tingan hannes, og har laga en collage. En avskjedsgave me tomme kondompakka, slikkelapp, glidemiddel og fandens oldemor. Han får t hælvete bare surske på d romme, d blir null respons fra mæ. Til dåkker som sir han ikke treng å være narsissist for å være utro. D e æ selvfølgelig enig i, og d e jo selfølgelig ikke bare d som gjør at æ mene han e narsissist. Han e skoleeksempelet på en skjult narsissist (covert narcissist - CN) Og han e flink! Vi har ikke vært sammen lenge, takk og pris. Nu som æ ser kem han e, bit ingenting på mæ lengre. Æ gir ingen følelsa fra mæ, og han blir SPRØ. D blir et langt innlegg om æ skal skrive alle grunnan til æ mene han e CN. Om d e nån som vil vite, får dåkker kommentere, så skal æ fortelle. Nu må æ først og fremst få han ut! OPPDATERING 2 Han blei helt gal i kveld, og æ måtte rømme mitt eget hjem. Lite artig å dukke opp gråtende på døra til folk. Alt e helt sykt, æ klare ikke skjønne helt sjøl, d e så absurd. Fikk filmet han mens han holdt på, og drar til politi i mårra for å få hjelp. (Æ bor på en liten plass, og å få tak i politi fort på kvelddtid e ikke enkelt.) Nu vet æ ikke mere, æ må bort herfra. Endret 22. oktober 2025 av LisaLi80 1
LisaLi80 Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #45 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 6.57): Etter å ha lest dette innlegget her, er det ikke han jeg reagerer på, for å si det slik. Anonymkode: 5ae3d...a99 Ser den! Selv om æ synes d e noe spesielt å reagere på folk man ikke har møtt.. Æ håpe du klare å se tegnan om du en dag skulle møte på en skjult narsissist.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #46 Skrevet 22. oktober 2025 Om man er usikker på samboeren sin, og vedkommende nekter deg å se på hans mobiltelefon (dvs å få gå inn og se innhold som da ikke er typ jobb-relatert, men vanlig korrespondanse, -se hver han melder med, hvem han snapper med, og hvilke apper) da er det bare å hive vedkommende ut! Hilsen kvinne 50+ Anonymkode: 3a13e...9bc
LisaLi80 Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #47 Skrevet 22. oktober 2025 Trolltunge skrev (På 17.10.2025 den 7.57): Om han virkelig er narsissist er ikke det bare bare. Å få ham ut vil isåfall bare være første skritt mot noe som kan bli svært belastende, skremmende og kanskje farlig. Det pleier ikke å bli noe som er skjult angående en skjult narsissist heller da, for de takler svært dårlig å miste kontrollen på tingene sine. (Altså det er ikke kjærlighet, man er ting, en eiendel, for dem.) Tårer, gråt, trygling, løfter om gull og grønne skoger, gjerne med litt trusler om selvmord som mellomspill, så ønske om hevn og gjennomføring av diverse hevn. Gjerne litt av hvert, om hverandre, til man ikke vet hva det neste som kommer er, bare at det garantert vil være fælt. Helst så sjokkerende fælt at man bryter sammen. Hva som helst for å beholde kontrollen over deg og ditt liv. Derfor bør ts informere venner og familie om hva hun går gjennom, søke hjelp til å balansere det som kommer og støtte fra dem. Så gjøre seg fullstendug utilgjengelig å få en prat med, både over telefon og fysisk. Ikke la noe dialog være muntlig. Om mulig reise bort en tid, eller bo hos venner eller familie. Jeg var dum nok til å prate med vedkommende, men heldigvis smart nok til å informere venner, og flytte inn til en venninne en tid. Å ikke stå alene gjennom det som følger å forlate en narsissist er svært viktig. Man trenger noen som kan veie og vurder ting som blir sagt/meldt og gjort med større likevekt og fornuft enn man selv klarer, når stresset og redsel får hjernen til å bli grøt. Bevis trenger hun derimot ikke. Det vil ikke hjelpe det minste. Som en skrev kan man ta en slik på fersken, og stå og se på i lang tid, og det har likevel enten ikke skjedd, eller det er iallefall din skyld. Godt mulig man kunne filmet det også, og anklager om det hadde likevel vært urimelige. Komme seg bort, og bli så utilgjengelig som mulig. Flytte til annen by, annet land om så, heller enn å gjøre seg tilgjengelig for det selvrettferdige raseri og hevnlyst over å "svikte" vedkommende i å ikke la seg eie lenger. Er han virkelig en slik er ikke fantasien til normale mennesker vid nok til å kunne forutse hvor langt et slikt grenseløst og blindt selvrettferdig menneske kan dra hevnen over "sviket" når de mister kontrollen. Når man forlater en ekte narsissist er det mest farlig etter bruddet. Ingen normalitet rundt brudd og normale regler/forventninger om hvordan det skal takles gjelder da. Det blir grenseløst. Takk! D e akkurat sånn. Takk for støtten❤️ Æ har kontakta familie og venna. D kommer til å gå bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå