LisaLi80 Skrevet torsdag kl. 10:49 #1 Skrevet torsdag kl. 10:49 Har avdekt samboeren min som skjult narsissist. Etter litt forsking, ser jeg at han er skoleeksemplet på en skjult narsissist. Det er ikke til å tro, alt han holder på med🤯 Jeg har konfrontert han med både narsissistoppførsel og utroskap, og vil ha han ut, men han nekter selvfølgelig for alt, og prøver på manipulering. Alt han har fortalt er bare løgn. Og selv er han jo selvfølgelig en ærlig og tro person. Tenker jeg må finne bevis for å få han ut, og har sjekket litt rundt å installere en spionapp på telefonen hans, men tror det blir vanskelig å få tak i den. Telefonen er med han OVERALT, alltid på lydløs og han passer så jeg ikke ser hva han gjør på telefonen. Jeg er sikker på han har tinderprofil, men den er enten inkognito eller han har blokkert tlfnr mitt. Jeg er 100% sikker på at det er masse bevis på telefonen. Har sett noen andre tråder her på forumet hvor det er folk som har sakt at de kan hjelpe. Er rimelig fortvilt her, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med bevis? Jeg vil veldig gjerne se hva som er på telefonen hanns. Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill🫶🤞
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:50 #2 Skrevet torsdag kl. 10:50 Ingen grunn til å prøve vinne eller få han til å forstå. Bare slå opp, gjør opp boet og kom deg unna. Anonymkode: 9e66d...98a 4 1 15
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:52 #3 Skrevet torsdag kl. 10:52 Hvorfor styre noe mer med det? Det er bare å bestemme seg for at det er slutt, si det, ordne det som må ordnes med og komme seg unna. Anonymkode: 76750...b5e 5 1 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:00 #4 Skrevet torsdag kl. 11:00 LisaLi80 skrev (10 minutter siden): Har avdekt samboeren min som skjult narsissist. Etter litt forsking, ser jeg at han er skoleeksemplet på en skjult narsissist. Det er ikke til å tro, alt han holder på med🤯 Jeg har konfrontert han med både narsissistoppførsel og utroskap, og vil ha han ut, men han nekter selvfølgelig for alt, og prøver på manipulering. Alt han har fortalt er bare løgn. Og selv er han jo selvfølgelig en ærlig og tro person. Tenker jeg må finne bevis for å få han ut, og har sjekket litt rundt å installere en spionapp på telefonen hans, men tror det blir vanskelig å få tak i den. Telefonen er med han OVERALT, alltid på lydløs og han passer så jeg ikke ser hva han gjør på telefonen. Jeg er sikker på han har tinderprofil, men den er enten inkognito eller han har blokkert tlfnr mitt. Jeg er 100% sikker på at det er masse bevis på telefonen. Har sett noen andre tråder her på forumet hvor det er folk som har sakt at de kan hjelpe. Er rimelig fortvilt her, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med bevis? Jeg vil veldig gjerne se hva som er på telefonen hanns. Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill🫶🤞 Det kan også være du som er paranoid og driver med aktiv overtenking og krisemaksimering. Anonymkode: a184f...d16 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:02 #5 Skrevet torsdag kl. 11:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan også være du som er paranoid og driver med aktiv overtenking og krisemaksimering. Anonymkode: a184f...d16 De fleste ofre for narsissister lever i flere år i fornektelse og illusjoner, før lynet en dag slår ned og man ser alt klart som dagen er lang (om sommeren). Det er sjeldent snakk om å være paranoid, overtenkende og krisemaskimerende. Det er på overtid tydelig. Ikke så tvil rundt ts sin virkelighet. Noen mennesker ER SÅ kjipe mot de de sier de elsker. Anonymkode: 9e66d...98a 5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:03 #6 Skrevet torsdag kl. 11:03 Hva skal du med bevis? Du er jo tydeligvis overbevist om at han er både utro og narsissistisk, så da er det vel bare å kvitte seg med han.. Anonymkode: 9036e...881 3 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:11 #7 Skrevet torsdag kl. 11:11 Mange er sinnsyke ja. Men mange blir uskyldig dømt som manipulative narssisister bare fordi man er annerledes men aldri gjort noe galt. Man blir jo hjernevasket på denne siden også. Anonymkode: a184f...d16
exictence Skrevet torsdag kl. 11:13 #8 Skrevet torsdag kl. 11:13 Kom deg bare vekk, og ikke se deg tilbake 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:22 #9 Skrevet torsdag kl. 11:22 Du kan ikke innstallere en spion app på tlf hans. Da er det jo du som er syk i hodet. Hvis du vil at det blir slutt så gjør du det slutt. Du kan ikke spionere på folk. Det er faen meg sykt. Gjør det slutt hvis du vil at det er slutt. Du trenger ikke å finne noe som helst. Du mener han er narsissist og utro. Ja, da gjør du det slutt og så går du videre. Ferdig. Anonymkode: ac11c...1fa 2 3
Pippi Lotta Skrevet torsdag kl. 11:26 #10 Skrevet torsdag kl. 11:26 Det er ikke lovlig å oppfordre folk til kriminalitet på KG. Det du spør om her er hjelpt til kriminalitet, og derfor bryter vi reglene om vi svarer på det du spør om.... Det høres ikke ut som du har det lett, men det gjør det ikke greit å overvåke andre. "Bevis" vill heller ikke hjelpe deg på noen måte, det som vil hjelpe her er å komme i gang med brudet. Du skriver at han skal flyte ut, jeg går ut i fra at det betyr du eier allene? Da må du sende han skriftelig beskje om at du krever at han flyter ut. Om han forsetter å nekte må du kontakte namsmanen som kan hjelpe deg å få han ut. Eier dere sammen så kan du ikke forlange at han flyter ut før du har kjøpt hans del av boligen, og leier dere sammen så må du flyte ut selv om han ikke vil. Du skriver ingen ting om barn, men har dere det så MÅ du kontakte familie vern kontore for å få hjelp til hvordan dere skal sammarbeide rundt de. Så har jeg bare lyst å understreke at om samboeren din er narsesist så kommer ikke bevis på at han han har vert utro til å gjøre han bedre. En narsesist bryr seg ikke om hva du kan bevise, men om du gir en narsesist bevis på at du har begåt ulovlig overvåking gir du han muligheten til å melle deg til politiet. Så legg fra deg de tankene, det enneste du kan oppnå med det er å skade deg selv. Greier du fremdeles ikke å gjenomføre brudet, så er det heller lurt å søke støte og hjelp til det. Da er fastlegen et lurt sted å starte. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:55 #11 Skrevet torsdag kl. 11:55 Mener du at du er usikker og om noen ikke befinner bevis så blir du? RUN! Anonymkode: d0a14...2c0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:59 #12 Skrevet torsdag kl. 11:59 Du kan ikke vinne mot en narsissist. Bare kom deg vekk. Anonymkode: dbfcc...1c5 2 3
Trolltunge Skrevet torsdag kl. 12:00 #13 Skrevet torsdag kl. 12:00 (endret) Du må bare klare å stå i det gjennom bruddet. Han forsvinner ikke enklere dersom du får bevis. Det som er viktig er å få hjelp og støtte av dine nære og kjære fremover. Om din antagelse et riktig vil dette uansett bli vanskelig, og skjulte narsissister kan bli nøyaktig like farlige som psykopater ved brudd. Fortell omgangskrets, gjenomfør brudd, og hold deg utilgjengelig for ham etter bruddet. Kun skriftlig dialog. Endret torsdag kl. 12:01 av Trolltunge 4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:26 #14 Skrevet torsdag kl. 12:26 Hvorfor trenger du bevis? Er du statsadvokat? Bare løp Anonymkode: 02dda...a69 4
LisaLi80 Skrevet torsdag kl. 13:00 Forfatter #15 Skrevet torsdag kl. 13:00 Takk for alle svar. Jeg har konfrontert han, men han drar ikke.. Jeg får slå fra meg appideen, og stå i det. Takk for gode råd til dere som kom med det🫶 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:07 #16 Skrevet torsdag kl. 13:07 Du må slutte å konfrontere. Du må bare slå opp og dra. Anonymkode: 9e66d...98a 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:12 #17 Skrevet torsdag kl. 13:12 Du snakker om å installere spion-app på mobilen hans. Jeg gjentar: Du snakker om å installere spion-app på mobilen hans. Og disse dumme kjerringene som utgjør hønseburet på Kvinneguiden tar din side i ren refleks. For det er liksom ikke tilstrekkelig åpenbart ut fra det du skriver at du er fullstendig nutcase? 😂😂😂 Anonymkode: 83f43...da7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:22 #18 Skrevet torsdag kl. 13:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange er sinnsyke ja. Men mange blir uskyldig dømt som manipulative narssisister bare fordi man er annerledes men aldri gjort noe galt. Man blir jo hjernevasket på denne siden også. Anonymkode: a184f...d16 Om man blir så påvirket av en internett side, så er det på høy tid å logge av, og ta vare på sin egen psykiske helse. Anonymkode: 4cab3...d35 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:25 #19 Skrevet torsdag kl. 13:25 LisaLi80 skrev (23 minutter siden): Jeg har konfrontert han, men han drar ikke.. Jeg får stå i det. Du kan ikke du dra fra han..? Hvorfor avhenger du av at han vil dra? Nei du burde ikke stå i det, du burde dra. Anonymkode: 1daf4...61e 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:22 #20 Skrevet torsdag kl. 14:22 LisaLi80 skrev (1 time siden): Takk for alle svar. Jeg har konfrontert han, men han drar ikke.. Jeg får slå fra meg appideen, og stå i det. Takk for gode råd til dere som kom med det🫶 Hva mener du? Har du bedt han om å flytte og så nekter han å gå? Anonymkode: ac11c...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå