Gå til innhold

Flytte til bygda alene

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg bor i en by og hører knapt raketter på nyttårsaften på grunn av store bygg på alle kanter og begrensninger på hvor raketter er tillatt.

Hjemme i barndomshjemmet på bygda høres raketter fra kilometervis unna. Hele desember. Ingen regler.

Anonymkode: 75679...62a

Oi, er det sant? Er det kanskje et byggefelt på bygda?

Her i byen hvor jeg bor er det forbudt å sende opp raketter pga veldig tettbefolket, men folk sender opp uansett. Får raketter på taket nesten hvert år. 

Anonymkode: 2e7e4...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har gjort det, flyttet til en bygd men riktignok ikke en sååå liten bygd som det du tenker på da, men jeg angrer ikke et eneste sekund på det. 

Anonymkode: 4dee6...7a1

Kjente du mange der du flyttet til? Og flyttet du alene?

Skrevet

Jeg bor på bygda alene men er veldig redd av meg. Men det er jeg i byen også. Det er vanskelig å få solgt her.

Anonymkode: 57e4c...3e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2025 den 22.46):

En voldelig eks og mørket. Og noe annet - som om jeg er hjelpeløs på en måte. Klarer ikke forklare det ordentlig. Kanskje det henger sammen med å være alene og gjøre noe sånt. 

Kjære deg, en voldelig eks kan ha fortalt deg at du er hjelpeløs så mange ganger at du tror på det, men du er ikke det. Du spør og sjekker og er neppe rådløs, stol på deg selv! Lykke til! Det kommer nok til å ordne seg ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 6.31):

Jeg har bil og lappen så det ville ikke vært noe problem. Men jeg har tenkt på om jeg skulle bli syk. Da ville det vært bedre å bo her jeg er - eller? Jeg kjenner jo ingen naboer og har begrenset nettverk her, men jeg kan få mat levert på døra og kollektivtilbudet er bra. 

Kanskje jeg overtenker. Og å leie ut mitt hus og leie et annet sted er ikke akkurat en livslang forpliktelse. 

Da leverer nok Farmasiet og alle andre også skal du se ;)  noen ganger er det fint å vurdere alle muligheter og det er ikke det samme som å overtenke, men det kan vippe over. Dette kan være et tiltrengt pusterom og kanskje det er lurt å utsette en endelig avgjørelse siden du har anledning ved at du har et hus å leie ut? Jeg heier og krysser fingrene for deg ❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...