AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #21 Skrevet 11. oktober 2025 Ingen av de. Jeg flyr aldri low cost carriers med mindre jeg må, til nød med Norwegian. Anonymkode: 75b46...568
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #22 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men nettsidene er bedre, epostene er bedre, alt er lettere å forstå, og jeg har ikke én eneste gang endt opp med et uforutsett gebyr hos verken SAS eller Norwegian. Og flyene er bedre. Anonymkode: fd885...0a7 Jeg har ikke fått gebyrer hos wizzair eller ryanair heller. Så vanskelig er det ikke. Jeg har flydd med mange ulike selskaper og så vanskelig er det ikke. Men du får hva du betaler for. Sas og Norwegian er heller ingen favoritter for meg. Norwegian har også dårlig kundeservice ved forsinkelser, har ikke merket noen forskjell der. Følger du reglene går det fint. Men flyreiser har tapt seg. Det er lavpris preg over alle og alt koster ekstra. De siste årene synes jeg Turkish Airlines er av de bedre. Anonymkode: 1af50...eaa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #23 Skrevet 11. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flytypene er veldig ofte det samme. Wizz og SAS bruker begge i stor grad airbus320 på kortdistanse. Anonymkode: c6d1b...6e6 Jeg tenkte mer på flysetene/innredningen. Trange plastseter i glorete farger. At Ryanair-flyvertene hele tiden går rundt og selger flakslodd osv. Anonymkode: fd885...0a7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #24 Skrevet 11. oktober 2025 Norwegian 🥰 Anonymkode: b2ec8...2d3 1
Grüner Skrevet 11. oktober 2025 #25 Skrevet 11. oktober 2025 Mandagsbarn74 skrev (2 timer siden): Prismessig Ikke velg noen av dem. Svindel og drit
Mandagsbarn74 Skrevet 11. oktober 2025 Forfatter #26 Skrevet 11. oktober 2025 Det er ikke så utrolig mange flyselskaper som går til Krakow som ikke koster skjorta og fly tider som passer . Spurte naboen min som er polsk og han sier: sjekk inn dagen før, og møt 2 timer før så er du i boks 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2025 #27 Skrevet 15. oktober 2025 Jeg har aldri testet Ryanair, men jeg ble positivt overrasket over Wizz de par gangene jeg har flydd med dem. Så lenge du leser og følger reglene er det virkelig null problem, og flyene var nye og fine; mye bedre enn skranglekassene SAS bruker på mange ruter, der setene er så raklete at halve ræva siger ned mellom setet og ryggen. 😜 Anonymkode: d18e5...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2025 #28 Skrevet 16. oktober 2025 Wizz. Bare hold håndbagasjen innenfor målene. Ikke mye verre enn Norwegian da. Ved Ryanair har jeg opplevd å komme på flyplassen og så sier de at jeg kanskje ikke får plass på flyet. Har måtte vente til alle har fått gå om bord, og så har de heldigvis funnet plass. Dette er ekstremt stressende. Ikke flaxlodd lenger. Det er det minste problemet. Jeg betaler gjerne det dobbelte for å fly med SAS. Der har de mer styr på tingene og de ordner opp ved forsinkelser. Anonymkode: b180d...bec
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2025 #29 Skrevet 16. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 23.50): Hr flydd med begge, klarte å få med me info om å sjekke inn på nett iallefall 😇 Litt lite benplass, men det tåler en i noen få timer når flyturen bare er noen få hundre! Håndbagasje under setet koster kr 0. Koster mer for mer bagasje ja, hvis du vil ha det. Vært fornøyd, kommer til å fly med begge igjen. Anonymkode: 35e83...ace Alle tar jo betalt for bagasje nå. 🤷🏻♀️ Anonymkode: de2ee...aa7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2025 #30 Skrevet 16. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 15.10.2025 den 11.42): Jeg har aldri testet Ryanair, men jeg ble positivt overrasket over Wizz de par gangene jeg har flydd med dem. Så lenge du leser og følger reglene er det virkelig null problem, og flyene var nye og fine; mye bedre enn skranglekassene SAS bruker på mange ruter, der setene er så raklete at halve ræva siger ned mellom setet og ryggen. 😜 Anonymkode: d18e5...d2c Enig i at SAS har mange dårlige fly! Jeg fløy til Toronto for en måneds tid siden, og var ganske sjokkert over at de fløy med et så lite fly på en så lang strekning. Ikke mye behagelig. Mange dårlige seter også. Anonymkode: de2ee...aa7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #31 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 23.16): Alle tar jo betalt for bagasje nå. 🤷🏻♀️ Anonymkode: de2ee...aa7 Ja, men hos de litt større flyselskapene er det enkelt å velge enten en pakke (med bagasje og sete), eller legge til en koffert eller to. Hos lavprisselskapene er det knotete og man sitter og lurer på om man har lagt til koffert nå, og var det for begge strekninger? Anonymkode: fd885...0a7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #32 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg har aldri hatt problemer med Wizz, og jeg må si informasjon rundt tillegg har vært lett tilgjengelig ved hver bestilling, så at noen få går på en smell tror jeg handler om dem. SAS og Norwegian har like ukomfortable seter. Typiske Ryanair-ruter har jeg heldigvis aldri måttet fly. Anonymkode: 848bf...0bb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå