Gjest Stjernedryss Skrevet 18. november 2008 #41 Skrevet 18. november 2008 Jeg er så lei av dette maset om at psykiske plager pga små bryster, at man føler seg mindre som kvinne av den grunn osv. Jeg har små pupper, men føler da jeg ser like feminin ut som de med store bryster, om ikke mer. Det er fint med små pupper, man kan gå med utringning uten at det ser vulgært ut, det er mer elegant , og det er i hvertfall like feminint som store pupper. Det er klart jeg skulle ønsker at jeg hadde litt større pupper noen ganger (men ikke store), slik at jeg kunne funnet bikinier som satt litt finere på osv, men hvem er vel 100% fornøyd med utseendet. Alle har noe man ønsker å forandre på, vi blir ikke laget på en fabrikk og ser ut som barbiedukker alle sammen. Det vil alltid være individuelle forskjeller, og de som får psykiske problemer av den grunn burde skamme seg! Tenk på alle som har det verre enn deg da, noen blir født som kortvokste, noen har store fysiske handicap, og noen får kanskje ødelagt ansiktet eller kroppen i brannskader. Psykiske problemer pga små bryster tyder i hvertfall på at man ikke har de helt store bekymringene i livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå