Gå til innhold

Blir så kvalm og uvel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en datter på 17 år, hun bor 100% til meg siden hennes far har kastet henne ut, for andre gang på noen år. Kaster henne ut, med beskjed om at hun ikke får bruke hans navn, eller ha kontakt med noen i hans familie. Skal sies at grunnen til han kastet henne ut er en tullegrunn å ikke noe noen andre ville gjort.

ikke hørt fra han på et halvt år men nå måtte hun ta kontakt slik at han kan signere noe. Jeg kjenner at det vrir seg i magen å jeg blir fysisk og psykisk uvel! Av tanken på at hu kanskje skal igjen få kontakt med han, for igjen bli kastet ut/avvist av sin far, å ikke føle seg bra nok for at han kan kvitte seg med henne så lett. Jeg hater den fyren der så mye! Jeg har aldri snakket ned om det menneske der til min datter, men gjett om jeg har lyst! Er så lei av å forsvare den dritten av en «mann»!! 

måtte bare få det ut

Anonymkode: 4f804...5e2

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å prate dritt om han. Bare støtt henne og be henne om å ikke ha for høye forventninger til ham. Og si det at du håper at hun forstår at det er ikke henne det er noe galt med, eller at det er hun som gjør noe feil. Men at det er han som ikke er helt i balanse, og at hadde han skjønt hva han gjorde mot henne så ville han nok aldri gjort det. 

Vil hun prate om det så er du der for henne og lytter.

Anonymkode: be904...a02

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke å prate dritt om han. Bare støtt henne og be henne om å ikke ha for høye forventninger til ham. Og si det at du håper at hun forstår at det er ikke henne det er noe galt med, eller at det er hun som gjør noe feil. Men at det er han som ikke er helt i balanse, og at hadde han skjønt hva han gjorde mot henne så ville han nok aldri gjort det. 

Vil hun prate om det så er du der for henne og lytter.

Anonymkode: be904...a02

Var vel det jeg sa, at jeg ikke prater dritt om han, så lavt synker jeg ikke. Å jeg har støttet å stått i flere «stormer» siden han ikke er der. Men blir kvalm av at han ska ta del av live hennes, komme å gå som han selv vil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var vel det jeg sa, at jeg ikke prater dritt om han, så lavt synker jeg ikke. Å jeg har støttet å stått i flere «stormer» siden han ikke er der. Men blir kvalm av at han ska ta del av live hennes, komme å gå som han selv vil.

Han kommer vel mer og går som hun vil. Så lenge hun ikke er klar for å innse at han er ubrukelig som far så er det lite man kan gjøre.

Anonymkode: 2dc7f...d59

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Støtt henne slik at hun blir trygg på å sette grenser for seg selv i møte med sin far, enten hun har med ham å gjøre eller hun vil/må velge ham helt bort.

Uansett er dette tøft for både henne og deg.

Kanskje du kan snakke med noen om dette? Det er traumatiserende også for deg å ha stått i dette så mange år, ikke bare din datter.

❤️

Anonymkode: 7c73b...db3

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...