Gå til innhold

[SPLITTET]: Dokumentarserien ''Hvor er Odin?''

Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei!

Denne meldingen legges til for å informere om at innlegg #1 til og med #30 er splittet fra et separat emne: ''Forsvunnede Odin fra Trondheim''.

Bakgrunnen for avgjørelsen er at tråden i Aktuelle saker og politikk omhandler saken i sin helhet og diskusjonen som ble splittet hit (til Reality, dokumentar og true crime) omhandler NRKs dokumentarserie ''Hvor er Odin?''.

Ved spørsmål om denne avgjørelsen, eller til forumets medarbeidere for øvrig, vennligst ta kontakt i Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden.

Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tubaluba skrev (På 10.11.2025 den 22.56):

Har sett dokumentaren 5 ganger nå... og tenker natt og dag på hvor Odin ble av. Det forblir et mysterium. 

Som jeg unner foreldrene hans å få et svar, de må ha det helt jævlig. 

Samme her. Har aldri blitt så berørt av en norsk sak før. Odin virket så fin. En sånn som jeg kunne blitt venn med da jeg var yngre. Veldig, veldig trist hele greia. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Christin047 skrev (3 minutter siden):

Samme her. Har aldri blitt så berørt av en norsk sak før. Odin virket så fin. En sånn som jeg kunne blitt venn med da jeg var yngre. Veldig, veldig trist hele greia. 

Har du noen teori om hva som kan ha skjedd? Jeg tror ikke noe på teorien om selvmord. Magefølelsen sier at gutta han hang med den kvelden, vet mye mer enn de sier. 40-åringen er jeg mer usikker på, der er jeg mer 50/50 på om han var involvert. 

Skrevet
Tubaluba skrev (9 minutter siden):

Har du noen teori om hva som kan ha skjedd? Jeg tror ikke noe på teorien om selvmord. Magefølelsen sier at gutta han hang med den kvelden, vet mye mer enn de sier. 40-åringen er jeg mer usikker på, der er jeg mer 50/50 på om han var involvert. 

Nei, jeg kan ikke spekulere mer. Alt er blitt sagt her inne allerede. Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at politiet har gjort en slett jobb. 

Skrevet

Denne saken tenker jeg på jevnlig. Jeg tror også de han hang med på hotellet vet mye mer enn de forteller. Er det noen som vet hvordan det har gått med de? Er de i jobb/under utdanning eller lignende eller er de fortsatt inne i rusmiljø? Ikke interessert i å vite hvem det er snakk om, men litt spennende å vite hvordan det gikk med de. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...