AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #21 Skrevet 7. oktober 2025 Nå kommer jeg sikkert til å bli høvla ned av alle "ikke ha sex før du har blitt kjent", men jeg traff min "in the wild" på et utested i sommer. Jeg tenkte det skulle være en ons, men livet ville det annerledes, så det ble en sommerflørt og nå dater vi. Er tidlig fortsatt, men ja, de gode mennene finnes der ute, bare du våger å flørte litt med dem. Vi er i 30-årene. Anonymkode: e65f2...60a 1
Doolittle Skrevet 7. oktober 2025 #22 Skrevet 7. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 10.00): Så vet jeg må skjerpe meg litt her, heve blikket litt, smile til folk jeg ser, osv. Jeg bor i en ganske liten by, med omlag 30 000 innbyggere. Så er ikke flust av single menn eller sosiale møtesteder, men endel. 30000 er mer enn nok til at det finnes bra single menn i nærheten, så den biten er veldig grei tror jeg. Jeg tror du er inne på noe bra når du skriver at du må vise omverdenen at du er interessert i å prate med folk. Gå ut med andre som også er sosiale og i godt humør. Du skriver at du ofte er med på quiz, og det er jo bra, men snakker du eller de andre på laget med folk på andre lag eller er det mest de andre på laget man snakker med i pauser eller før/etter quizen? Om du pleier å dra hjem etter quizen så prøv å bli værende i en time eller to sammen med noen og ta dere et glass eller to. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2025 #23 Skrevet 7. oktober 2025 Det er lett! Du trenger bare å se imøtekommende ut. Blikkontakt og smil, det er alt som trengs. Se vennlig ut. Anonymkode: 517f4...38d 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2025 #24 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 10.00): Hei! Jeg er singel på femte året, og merker at jeg synes det er utrolig vanskelig å møte noen. Jeg skjønner nesten ikke hvordan det skal gå til. [...] Jeg bor i en ganske liten by, med omlag 30 000 innbyggere. Så er ikke flust av single menn eller sosiale møtesteder, men endel. Anonymkode: d81ff...0cd Doolittle skrev (11 timer siden): 30000 er mer enn nok til at det finnes bra single menn i nærheten, så den biten er veldig grei tror jeg. Vel.. La oss se på fakta og statistikk litt da. I en befolkningen er i følge demografien 7,6% menn mellom 30-39 år. = 2280 menn En undersøkelse fra SSB sier at 10% er single. = 228 menn Hvor mange av disse mennene er attraktive? (iflg KG ingen, men la oss anta at 1 av 5 single menn er attraktive) = 45 menn Hvor mange av disse attraktive mennene er sannsynligvis en match for TS (iflg KT ingen, men la oss anta at 1 av 10 dater er en match) = 4,5 menn. Så i en by som Larvik, Gjøvik, Hamar, Halden er det realistisk sett 4-5 menn som potensielt matcher TS, gitt at timing og andre forhold er på plass. Og da tror jeg vi er rause.... Anonymkode: 1c20e...70e 2
Doolittle Skrevet 8. oktober 2025 #25 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vel.. La oss se på fakta og statistikk litt da. I en befolkningen er i følge demografien 7,6% menn mellom 30-39 år. = 2280 menn En undersøkelse fra SSB sier at 10% er single. = 228 menn Hvor mange av disse mennene er attraktive? (iflg KG ingen, men la oss anta at 1 av 5 single menn er attraktive) = 45 menn Hvor mange av disse attraktive mennene er sannsynligvis en match for TS (iflg KT ingen, men la oss anta at 1 av 10 dater er en match) = 4,5 menn. Så i en by som Larvik, Gjøvik, Hamar, Halden er det realistisk sett 4-5 menn som potensielt matcher TS, gitt at timing og andre forhold er på plass. Og da tror jeg vi er rause.... Anonymkode: 1c20e...70e Ja, det er jo selvsagt færre enn om det skulle vært Oslo, men du må ta med at det bor folk i nærheten av byene også som trekker inn til byen for å gå på quiz, konserter, eller bare et par glass øl i godt selskap. Det blir fortsatt ikke supermange, men det blir jo en del fler. Jeg tenker nok at du undervurderer både hvor mange menn som er attraktive (dette er jo subjektivt, så for noen er det mange og for andre er det nesten ingen), og muligheten for å gå noe opp og ned i alder. For den saks skyld er det jo plenty med fire menn om en av ti er en match. Man trenger ikke mer enn en match.
carlberner1 Skrevet 9. oktober 2025 #26 Skrevet 9. oktober 2025 Over midten av 50-åra her og glad for det når jeg hører om dagens tilstander. Det virker som alt for mange vet alt for mye om "de andre" før de har hatt noen kontakt med dem. Sukk.. Finn ut hvem, hva og hvordan du har lyst til å være, hva du har lyst til å drive med og vis det for omgivelsene med et smil, selv om det finns mange som ikke fortjener smilet: folk man ikke vet noe om kan ikke og bør ikke sorteres. Er noen interessert vil de "oppdage" deg, single eller ei, slikt endrer seg. Og så ville jeg droppet jakten, det er da jeg har truffet noen: når jeg "bare" har vært der. Men sørg for (aner ikke hvordan, dessverre) å få med deg om noen er interessert, den biten fikk ikke jeg tak i før jeg var .. tja .. 30-40 tenker jeg. Men - så er det noe å glede seg til i alderdommen da, jippii!!
BobbySocks Skrevet 9. oktober 2025 #27 Skrevet 9. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 6.10.2025 den 10.24): Du er jo i en alder det de fleste som vil være i et forhold allerede er i forhold. Jeg hadde utsatt jakten til jeg ble 40. Anonymkode: f1bf8...294 Men da står du til knærne i ekser. Og de ble ofte ekser for en grunn. Urk.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2025 #28 Skrevet 10. oktober 2025 BobbySocks skrev (12 timer siden): Men da står du til knærne i ekser. Og de ble ofte ekser for en grunn. Urk. Det er jo et duste-argument. Absolutt alle over 30 som er single er i en eller annen forstand en eller annens eks og er eks eller single av en eller annen grunn. 🤡 Anonymkode: 1c20e...70e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå