AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #21 Skrevet 17. oktober 2025 Når jeg leste om hva som faktisk stemte med virkeligheten i denne serien, så var det skuffende. Er jo nesten ingenting som stemmer. Anonymkode: 5ef78...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #22 Skrevet 20. oktober 2025 Jeg liker denne type filmer/serier. Likte de andre Monster- seriene. Men, denne ble for ekkel for meg, og jeg har høy terskel. Anonymkode: d2de8...5d3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #23 Skrevet 20. oktober 2025 Litt kjedelig egentlig. Anonymkode: d49e2...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #24 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 15.56): Når jeg leste om hva som faktisk stemte med virkeligheten i denne serien, så var det skuffende. Er jo nesten ingenting som stemmer. Anonymkode: 5ef78...2e9 Nettopp! Jeg liker godt serier om seriemordere - men da må det være basert på fakta, og ikke dette tullet her som ble presentert som "fakta". Regissøren tok seg STORE friheter, og mye er rett og slett oppdiktet. Så dette var dårlige greier - jeg kommer ikke til å se neste serie innenfor MONSTERS - for de tar seg for store friheter for å skape blest og være så drøy som mulig. Ed Gein sin virkelig historie var ikke slik den presenteres her. Anonymkode: 23d37...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #25 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp! Jeg liker godt serier om seriemordere - men da må det være basert på fakta, og ikke dette tullet her som ble presentert som "fakta". Regissøren tok seg STORE friheter, og mye er rett og slett oppdiktet. Så dette var dårlige greier - jeg kommer ikke til å se neste serie innenfor MONSTERS - for de tar seg for store friheter for å skape blest og være så drøy som mulig. Ed Gein sin virkelig historie var ikke slik den presenteres her. Anonymkode: 23d37...fa2 Man vet jo ikke så mye om hva Ed sin historie var? Det er jo kun to drap man beviselig kan knytte til han, resten blir spekulasjoner. Vanskelig å lage en interessante serier hvis man bare skal holde seg til fakta, det er jo ikke en dokumentar. Anonymkode: 76c30...5aa 3
Zidji Skrevet 20. oktober 2025 #26 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker denne type filmer/serier. Likte de andre Monster- seriene. Men, denne ble for ekkel for meg, og jeg har høy terskel. Anonymkode: d2de8...5d3 Du har nok lavere terskel enn du tror viss du syntes det der ble for ekkelt. 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #27 Skrevet 20. oktober 2025 Zidji skrev (1 time siden): Du har nok lavere terskel enn du tror viss du syntes det der ble for ekkelt. Tror det er du som er blitt veldig herdet eller følesesløs på sånt altså 😄 Anonymkode: 0d2ed...4d8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #28 Skrevet 20. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker denne type filmer/serier. Likte de andre Monster- seriene. Men, denne ble for ekkel for meg, og jeg har høy terskel. Anonymkode: d2de8...5d3 Liker også Monster-seriene. Foreløpig ligger Dahmer-sesongen høyest hos meg. Ed Gein var interessant, men det var også veldig mye annet der som ikke representerte den sanne historien. Ryan Murphy er god, liker mye av det han har lagd, og sånn sett var det ikke en særlig overraskelse at Gein ble som den ble. Personlig synes jeg ikke den var så ekkel, men det er creepy å tenke på at denne mannen holdt på med så mye sjukt likevel. Anonymkode: 3876a...bd7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #29 Skrevet 21. oktober 2025 Zidji skrev (På 20.10.2025 den 20.08): Du har nok lavere terskel enn du tror viss du syntes det der ble for ekkelt. Du trenger ikke si noe om meg, du kjenner ikke meg. Det er min opplevelse jeg forteller om og den eier jeg. Anonymkode: d2de8...5d3
Zidji Skrevet 22. oktober 2025 #30 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du trenger ikke si noe om meg, du kjenner ikke meg. Det er min opplevelse jeg forteller om og den eier jeg. Anonymkode: d2de8...5d3 At du opplevde serien som ekkel kan du eie så mye du vil, men det forsvarer ikke det fakta at du har lavere terskel enn du tror. Flere av oss reagerte ikke på serien, altså har vi høyere terskel enn deg. 5
Zidji Skrevet 22. oktober 2025 #31 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 21.36): Tror det er du som er blitt veldig herdet eller følesesløs på sånt altså 😄 Anonymkode: 0d2ed...4d8 Mulig, min terskel har vokst siden barneskolen så er ikke mye jeg reagerer på av det mørke og makabre 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #32 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 17.50): Noen som har sett ferdig serien? Tenker at dette kan være en tråd med spoilere, så om du ikke har sett den men vil se den, så burde du ikke lese svarene. Hva syns dere om den? Jeg må si at den tok meg litt på senga. Ganske drøy, men forventet det egentlig når jeg så det var 18+. Anonymkode: 813e3...158 Startet bra, slo av når det bare ble sørr mellom scener, tid og gud vet hva. Skulle sikkert være et kunst perspektiv. For meg ble det bare forvirrende møl, der fokuset gikk fra å fortelle en historie, til å få vist mest mulig groteskt. Minnet mer om tiltok visning med snuff innhold, på tidspunktet jeg slo av for godt. Anbefales ikke Anonymkode: ff33f...d48 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #33 Skrevet 22. oktober 2025 Virker som om mange ikke helt har skjønt at mye av "handlinga" i serien var fantasier i Ed Geins schisofrene hode. Anonymkode: 13a91...915 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #34 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Startet bra, slo av når det bare ble sørr mellom scener, tid og gud vet hva. Skulle sikkert være et kunst perspektiv. For meg ble det bare forvirrende møl, der fokuset gikk fra å fortelle en historie, til å få vist mest mulig groteskt. Minnet mer om tiltok visning med snuff innhold, på tidspunktet jeg slo av for godt. Anbefales ikke Anonymkode: ff33f...d48 Du ville se serie om et emosjonelt mishandlet barn som vokste opp til å bli drapsmann, gravrobber og en som lagde møbler og masker av menneskehud, men syntes den var ekkel? Hva hadde du trodd den skulle handle om? Anonymkode: 13a91...915 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #35 Skrevet 22. oktober 2025 Legg merke til detaljene i serien, som at Ed Gein bestilte 2 sugerør til drikken på date, men at Adeline ikke drikker av den, og at da hun møter ham igjen som gammel mann, er hun fortsatt like ung. Det er fordi alt er fantasi.... Anonymkode: 13a91...915 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #36 Skrevet 22. oktober 2025 Knivstakk han henne ikke i dusjen? Da vil jo resten av hennes tilstedeværelse kun være i hans hode Anonymkode: 3876a...bd7
Gjest miaw Skrevet 29. oktober 2025 #37 Skrevet 29. oktober 2025 Jeg ble faktisk kvalm og uvel av å se på.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2025 #38 Skrevet 30. oktober 2025 Likte den, men jeg ser det ikke som en sann historie/ henger meg ikke opp i fakta. Ser det som ren underholdning, og det leverte den på. Anonymkode: e667a...dac 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå