Gå til innhold

Pene jenter er dårlige seksual partnere.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med meg som er smellvakker da??? :o

Det kan faktisk forklare de sabla store orgasmene til sambo, for hver gang det går for han roper han "oooooooohhhoooiiiiiiii, heeeeer kommer jeeeeeeeeeg" også blir han så overivrig at han glemmer å holde styr på snurrebassen sin. Det havner som regel aldri der det egentlig er meninga det skal, så jeg skjønner egentlig ikke poenget med p-pillebruken min :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det havner som regel aldri der det egentlig er meninga det skal, så jeg skjønner egentlig ikke poenget med p-pillebruken min  :-?

:ler: Du er ikke den eneste, Thea!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Thea og Eminel får det sagt!! Jeg må bare få nevne at jeg synes det er toppen på orgasmen når jeg virkelig "fyller henne opp" blir heller irritert på meg selv (uten at jeg viser det) hvis jeg skulle komme til å "bedekke" laken og vegger.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It takes two to tango, you know... :sjarmor:

Jeg kommer også i den klemma... Jeg har fått høre jeg er sinnsyk i senga (med folk jeg har vært trygge på, ja.. ONS gir kanskje annet utfall... :roll: ) Men jeg har også fått høre at jeg har et bra utseende.

Men jeg tror jo ikke så mye på folk når det kommer til det å gi meg komplimenter, så da spiller det ikke så stor rolle...

Har mannen det godt, har jeg det godt, egentlig.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen definere "pen" av begge kjønn? Jeg har hatt sex med "standard pene" jenter og "normalt" utseende jenter, jeg må med handa på hjertet si at jeg ikke helt skjønner denne debatten?! Men det er noe med det... å ha sex med en "pen" jente, som (vel og merke) har bena godt plantet på jorda. Det er litt extra liksom. Hørtes det dumt ut?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de aller, aller fleste er pene jeg- menn og kvinner. -- men jeg har kanskje en annen definisjon paa pen enn de fleste. "Gode og snille" mennesker er for meg "pene".....og "onde og slemme" mennesker er "stygge". Utseendet betyr saa utrolig lite..... :wink:

Jeg synes det blir veldig dumt aa kategorisere mennesker etter utseende- hvem kan bestemme hvem som er "pen", "normal" eller "stygg"??? Hva er pen? Hva er stygg? Nei, dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...