Gå til innhold

Pene jenter er dårlige seksual partnere.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ok, jeg innrømmer at jeg ikke noen gang har funnet mannens g-punkt. Men kan han forlange det? Han har jo heller ikke funnet mitt. Jeg kan fint forstå det, jeg har jo ikke engang funnet det selv :cry:

Jeg tror kanskje at slike ting er lettere når man har en fast partner å utforske slike ting med, ikke ligge med alle de pene jentene man ser (...de var jo også så dårlige i senga også.....)

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig i med SS om G-punktet mellom ørene. Der er definitivt mitt mest følsomme. Har også begynt letingen etter det som pr. def. sitter i sjeden.

Har funnet det, men får ikke orgasme kun ved stimulering av dette. Er dette en treningsak? :lol:

Til May. Du får utforske din seksualitet på egenhånd, så vet du hva du vil ha når du får en partner. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Vibekes erogene sone er Vibeke tror jeg... :wink:

Kan vi heller koke det ned til at bortskjemte jenter/kvinner er dårlige elskere (fordi de FÅR ikke GIR) og at veldig pene jenter er mer bortskjemte enn de som ikke er mer enn litt pene?

:wink:

(Jeg er pen og gir mye, så jeg er unntak som bekrefter regelen..., eller ... nei, det var visst min bror det... )

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en gang må jo være den første for oss alle, og man kan vel ikke forvente at man er supergod i senga uten å ha hatt sex. Fint å utforske på egnehånd, men man får vel ikke så mye erfaring av det.

Selv pene jenter trenger litt trening, akkurat som alle oss andre som ser helt normale ut. Ingen blir gode i senga uten å praktisere det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke sengetalentet har så mye med utseendet å gjøre. Selvtillit og mot til å gjøre det man har lyst til (noe som innebærer tillit til den andre) har mye mer å si.

Har aldri fått klager, kun det motsatte. Ei aldri blitt kalt mindre pen. Det er vel en del unntak blant oss da.

Og etter uttalelsen til jens August tror jeg kanskje han trenger en del mer erfaring på dette området...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje pene jenter er litt sære............tanken omkring sex er ikke at det er deilig , men at det er ekkelt , det skal helst ikke utforskes noe utover misjonæren ..................og en annen ting, tror de tenker mye mere på hvordan de tar seg ut i hele akten , de slipper seg ikke løs i vill og deilig sexlek. Og jeg mener helt klart at det er i hode det ligger , fantasien er det viktigste vi har når det gjelder sex.....................eller tar jeg helt feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de tror det holder med å være pen. Generelt er jenter elendige i senga, men pene jenter er verst. Gutter som har opplevd en rå dame som faktisk har brukt tid til å sette seg inn i mannnens g-punker (de finnes) og er aktive i motsetning til passive, er liberale fremfor moralistiske; Ja takk.

Det finnes to typer jenter som skriver inn til dette forumet. de fordømmene og de liberale. 96.9 % av menn foretrekker den siste versjonen. Menn som ønsker at jenta han treffer har liten seksuell erfaring er redde for sin egen fortrefflighet i senga. Mange elendige menn også!! Jeg har drit peiling!!! selvfølgelig.

Dette er jo bare helt en absurd tråd. Hvor gammel er du da Jens August? Dette høres ut for meg som en fjortis ting. Dvs., at man grovt generaliserer slikt. Som en annen sa før meg her. Disse uttalelsene viser at du i grunnen ikke har så mye kunnskap om hva du snakker om.

Ferdigheter og holdninger avhenger ikke av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten trøst til alle jentene som ble bekymret ang. utseende og sex har jeg følgende å si: Selv den støggeste av dere er "den peneste noengang" når orgasmen sprenger på og du tydelig kan se det hvite flomme over i øynene hans.

En annen ting jeg vil si er at en kvinne er ikke bedre i senga en mannen hun deler senga med! Så det så.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv den støggeste av dere er "den peneste noengang" når orgasmen sprenger på og du tydelig kan se det hvite flomme over i øynene hans

:ler::ler::ler::ler: Det er da godt det er håp for noen. Skulle vel nesten vært kvinnfolk du da??? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KATTAstrofe

Jens August har sikkert bare plukket pene jenter til one night stands. Da bryr ingen seg om å prestere noe særlig overfor den andre, og da blir det dårlig sex. Og derfor har jeg aldri one night stands, uansett hvor lekker og smekker fyren som byr seg fram er :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...