Gå til innhold

Stygge menn vil ha ungrips

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med den usikkerheten din tror jeg du vil ha det best som singel. Heldigvis er det selvvalgt, så du klarer deg helt fint 😊

Anonymkode: 3dd74...b5b

Ingen tips altså, som forventet. Nei da får jeg bare fortsette singellivet da, takk i alle fall! -1 i datingpoolen til menn der, lykke til videre i jakten.

Anonymkode: 277e7...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen tips altså, som forventet. Nei da får jeg bare fortsette singellivet da, takk i alle fall! -1 i datingpoolen til menn der, lykke til videre i jakten.

Du har fått mange tips 😉 men det du helt klart må gjøre noe med er hodet ditt og hvordan du tenker. Men det vil du nok ikke gjøre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har fått mange tips 😉 men det du helt klart må gjøre noe med er hodet ditt og hvordan du tenker. Men det vil du nok ikke gjøre

Bedre å se seg selv som et offer, ja. Legge skylden over på "grisete" menn. 

Anonymkode: f6a77...8dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er da overhodet ikke noe offer, og ikke bryr jeg meg det minste om at menn vil ha yngre damer heller. Jeg vil jo ikke en mann engang, så det går helt fint. Jeg bare lurte på hva denne magiske løsningen var (hypotetisk) for å gjøre seg mer attraktiv for menn som foretrekker yngre damer, ettersom det var det eneste tipset jeg fikk.

• Liker 1
Skrevet

Begge alternativene dine er overfladiske 

Anonymkode: a17cc...255

Nettopp. Disse sutrekoppene klarer ikke å forstå eller verdsette tiltrekning som ikke er overfladisk på den ene eller den andre måten. Det er alltid samme gamle leksa. Enten det er incels i kjellerstua eller middelaldrende menn.

Jeg er selv mann altså, men jeg får et bestemt inntrykk av at en god del menn faktisk kun er interessert i kvinner som bare, i aller beste fall, kunne valgt dem utfra overfladiske krav/preferanser - som disse mennene selv på ingen måte kan innfri.

Og så sitter de der med skjegget fullt av postkasser og syter og bærer seg over hvor synd det er på dem. Forstår de ikke selv hvor tåpelig dette blir?

Anonymkode: e4a50...ff1

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den grisete siden min er noe jeg setter høyt hos meg selv 😌 den siden må damen sette pris på også om det skal være en sjanse mellom oss

Skrevet

Du mener menn skal ta til takke med damer på deres egen alder selv om de heller ha ei yngre dame?

Vil du være dama til en som heller vil ha ei yngre dame?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uff, hva er det du ikke forstår? 
Synes du oppriktig at å bli valgt for et pent ansikt uten rynker, trent ung hud er bedre enn å bli valgt for økonomi? 

Ja det er bedre. Da velges man utifra den normale måten å like noen . Man ser er utseende man liker, vil bli kjent ol. Og det er med par ca samme alder en slik gjensidig tiltrekning.  Ikke at unge damer tar til takke med noen de ikke er tiltrukket av men går for lommebok, status ol. Disse menn burde hvertfall ikke bli overrasket 10 år fremover i tid med laber sexliv, damene var ikke egentlig så tiltrukket abv utseende engang da de ble sammen. Og er man omkring samme alder ( slk gjennomsnittet av par er i Norge) så eldes man i takt. Ikke en gammel fyr på 64 mot ei på 42. Plutselig blir alderen veldig tydelig. Kan værr grei nok som 52, mor dame på 30. men gå 10 og 20 år frem i tid, kondolerer til den dama og jeg håper da han er stinn av gryn så hun etterhvert arver mye. 

Anonymkode: ee4b7...d92

• Liker 1
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (7 minutter siden):

Du mener menn skal ta til takke med damer på deres egen alder selv om de heller ha ei yngre dame?

Nei. Vi vil menn skal slutte å sutre og klage. De kan like hvem de vil. Men slutt med incel grininga. 

• Liker 1
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (12 minutter siden):

Selvsagt ikke. Jeg vil at han skal være sammen med meg fordi det er meg han vil ha, ikke fordi jeg er den beste han kan få. Men det er kanskje en utopi? Blir menn forelsket i det hele tatt, eller er det helt andre følelser som motiverer til å gå inn i et forhold? Hvis ikke mannen er like forelsket i meg som jeg er i han vil jeg heller være singel.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er 9 år eldre enn meg. Men han er pen, snill og rik.

Anonymkode: 86c05...ead

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det er bedre. Da velges man utifra den normale måten å like noen . Man ser er utseende man liker, vil bli kjent ol. Og det er med par ca samme alder en slik gjensidig tiltrekning.  Ikke at unge damer tar til takke med noen de ikke er tiltrukket av men går for lommebok, status ol. Disse menn burde hvertfall ikke bli overrasket 10 år fremover i tid med laber sexliv, damene var ikke egentlig så tiltrukket abv utseende engang da de ble sammen. Og er man omkring samme alder ( slk gjennomsnittet av par er i Norge) så eldes man i takt. Ikke en gammel fyr på 64 mot ei på 42. Plutselig blir alderen veldig tydelig. Kan værr grei nok som 52, mor dame på 30. men gå 10 og 20 år frem i tid, kondolerer til den dama og jeg håper da han er stinn av gryn så hun etterhvert arver mye. 

Den «normale» måten er opphavet til plastisk kirurgi, kosmetikkhelvete og et hav av psykologiske problemer grunnet usikkerhet, dårlig selvbilde, depresjon osv osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt ikke. Jeg vil at han skal være sammen med meg fordi det er meg han vil ha, ikke fordi jeg er den beste han kan få. Men det er kanskje en utopi? Blir menn forelsket i det hele tatt, eller er det helt andre følelser som motiverer til å gå inn i et forhold? Hvis ikke mannen er like forelsket i meg som jeg er i han vil jeg heller være singel.

Ja, menn blir forelsket

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 du likestiller menn som prøver seg med kvinner som har downs?

At man ikke selv ser galskapen

Nei, men en viss type menn som forventer at kvinner skal gå ned i standard for at de skal føle seg bra. 

Anonymkode: 42748...6c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er da overhodet ikke noe offer, og ikke bryr jeg meg det minste om at menn vil ha yngre damer heller. Jeg vil jo ikke en mann engang, så det går helt fint. Jeg bare lurte på hva denne magiske løsningen var (hypotetisk) for å gjøre seg mer attraktiv for menn som foretrekker yngre damer, ettersom det var det eneste tipset jeg fikk.

Jeg ville ikke anbefalt å gå etter de kameratene jeg har som går etter yngre damer, da de ikke er stødige nok til å fungere i et forhold med en moderne kvinne. 

De må faktisk forstå at de må endre seg for å få seg en god partner i dag. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men en viss type menn som forventer at kvinner skal gå ned i standard for at de skal føle seg bra. 

Bare slapp av, du klarer nok å jage dem bort etter hvert 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er tidlig i 30 årene og kunne godt vært sammen med en i 50 årene. Det er sikkert ikke så normalt men.

Anonymkode: 12958...00a

Jeg vet ikke jeg, men det er kanskje tiden vi lever i. Det er ikke helt unormalt heller tenker jeg.

Har snakket med mange yngre damer på byen og de blir ikke avskrekket av alderen min på noen måte. Kanskje de har evnen til å se forbi alder, og se personen. Modenhet spiller kanskje en rolle, kjører ikke gutta-stemmning stilen i min alder, blir for teit. Eller så er det utseende mitt, og øynene mine, ikke vet jeg. Jeg skal ikke utbrodere noe mer, men det er ikke unormalt. Hva tror du?

Anonymkode: 02c40...559

Skrevet

Bare slapp av, du klarer nok å jage dem bort etter hvert 😉 

Jaja du skriver jo til meg så har ikke klart det ennå… 

Skrevet

Så man er ungrips når man er mellom 30-40 år haha nå har jeg hørt det også. Er selv 36 og føler meg ikke akkurat ut som en ungrips.

Anonymkode: 7f849...1c1

• Nyttig 1
Skrevet

Smårips er jo bær det også, mange menn som har vært gift/ forhold og er i slutten på 50 åra pleier jo finne seg en ung thai kone ofte yngre enn barna de evt har fra tidligere 

Anonymkode: e9703...e86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...