AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:15 #21 Skrevet lørdag kl. 04:15 Kjæresten min er rett over femti, jeg er noen år yngre. Etter en diskusjon her om dagen ga han uttrykk for at han helst ville vært sammen med en som var ti år yngre, men at han ikke har sjans på de. Føler meg skikkelig dritt og revurderer hele forholdet (det er andre ting enn dette som ikke er bra også skal sies) Anonymkode: 70f73...719 2 7
Flintis Skrevet lørdag kl. 06:16 #22 Skrevet lørdag kl. 06:16 Ei dame på 30 er ikke ungrips. Men det er en ung dame som sikkert kan bestemme selv. Jeg tenker det er lov å prøve seg, også for han, men oddsen er kanskje ikke den beste. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:13 #23 Skrevet lørdag kl. 08:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min er rett over femti, jeg er noen år yngre. Etter en diskusjon her om dagen ga han uttrykk for at han helst ville vært sammen med en som var ti år yngre, men at han ikke har sjans på de. Føler meg skikkelig dritt og revurderer hele forholdet (det er andre ting enn dette som ikke er bra også skal sies) Anonymkode: 70f73...719 kan trygge deg på at han der er det bare til å forlate.. du trenger ikke å ha noe dårlig samvittighet.. veldig lavt nivå på han. Anonymkode: 42748...6c7 8 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:37 #24 Skrevet lørdag kl. 08:37 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvinner synes 80% av menn er stygge, menn mener 20% av kvinnene. Regnestykket går ikke opp. Anonymkode: 60776...465 Hvor i alle dager kommer disse tallene fra? Trust me bro university? 🤣På tide å gå ut og snakke med ordentlig mennesker, ikke lage seg fantasier oppi hodet. Anonymkode: acc0f...aa3 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:42 #25 Skrevet lørdag kl. 08:42 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ser mann 47 år på datingside på FB. Han synes det er så vanskelig å få seg dame mellom 30-40 år. Jeg svarer det kanskje er enklere å se etter noen jevnaldrende. Men damer på 48 år synes den lite attraktive gubben er som å date mora si selv om de ellers er trivs. Jeg kommenterer at gubben faktisk kunne vært far til ei på 30 år. Hva er det med menn? Tror de at de er attraktive for de som er 17 år yngre uten penger, utseende eller utdanning å fare med? Og selv de rike, kjekke er oftest gift med jevnaldrende fruer. Hvorfor skulle kvinner velge dem? Vil virkelig unge frøkner ha gubber på snart 50 år? Jeg synes vi blir tutet ørene full med at kvinner dater oppover i alder, jeg vil ha jevnaldrende menn Anonymkode: 98309...3ce Personlig så hadde jeg ikke blandet meg inn i sånne saker. Hva som er folks preferanser får være folks preferanser. Om han mener at han skal ha en dame i den alderen, så får han da innse at enten blir han singel til han finner noen som er interessert eller så får må han nedjustere kravene sine dersom det er vanskelig. Det sistnevnte må komme fra han selv. Jeg vil ha jevnaldrende menn selv og hadde ikke gått for en mann i den alderen, men det er meg og jeg eier ikke fasiten for alle kvinner. Anonymkode: acc0f...aa3 1 1
Fjellmannover190 Skrevet lørdag kl. 08:56 #26 Skrevet lørdag kl. 08:56 Mann i slutten av 40 årene her, og min erfaring er at uerfarne menn på min alder vil ha kvinner som er maks 35... Jeg er i forhold nå, med en kvinne som er snaut ti år yngre, og dette er nok tilfeldig. Jeg datet mange i min jakt på nytt forhold etter at jeg gikk fra min ekskone og mor til våre barn, og min erfaring er at kvinner som er tidlig i 30 årene datet meg fordi de enten søkte trygghet som jeg kunne gi, iform av personlighet eller livssituasjon(eller en som de kunne få barn med) Skjønte etterhvert at den beste matchen for meg var noen i samme livssituasjon som meg, og som er selvstendig, og som deler en felles drøm. Jeg tror mange som dater i dag har en urealistisk drøm om hva pardannelse er, og ikke gir noen en sjanse fordi nesa er skjev, hun har 7 kg for mye eller han liker ikkje toppturer 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:01 #27 Skrevet lørdag kl. 10:01 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Slike menn har nok ikke draget, hverken på jevnaldrende eller yngre damer. Grunnen til at de er bitre på jevnaldrende, er at jevnaldrende har de snakket med og fått avvisning fra. De yngre har de aldri fått en date med, og derfor ikke «klart å blitt avvist» Anonymkode: 3ab77...676 Dette! Anonymkode: ee4b7...d92
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:06 #28 Skrevet lørdag kl. 10:06 Hmmmmmm skrev (10 timer siden): Og verre blir det når flere og flere kvinner velger å forbli single, fremfor å være i forhold. Spennende blir det å se utfallet av det. Kvinner er lykkeligst som single så for frivillig single kvinner blir det strålende. Incels blir det tragisk for , men det er nå opp til dem å realitetsorientere seg og slutte å være incel da. Ingen andre hverken kan eller trenger å løse det. Menn må gjøre seg mer ettertraktede, og også slutte å løpe etter smårips som er pene, men gå for kvinner på egen alder og ikke så pene som de ønsker. Egentlig enkel løsning, de har hørt det før, men sutring og klaging er lettere enn å forandre på ting. Anonymkode: ee4b7...d92 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:14 #29 Skrevet lørdag kl. 10:14 Vi er meget klar over hvor lite attraktive vi er 😌 vi ser stadig slike overskrifter, vi hører det stadig vekk. Så nei, det har lite med at vi tror vi er så jævla attraktive 😄 Forskjellen mellom unge damer og jevnaldrende/eldre er ressurser, og der stiller eldre menn sterkere enn yngre. Så kan dere damer som synes vi er så lite attraktive se ned på oss så mye dere vil 😊 vi klarer oss, vi gamle stygge ekle griser 🐽 Anonymkode: 3dd74...b5b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:30 #30 Skrevet lørdag kl. 10:30 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi er meget klar over hvor lite attraktive vi er 😌 vi ser stadig slike overskrifter, vi hører det stadig vekk. Så nei, det har lite med at vi tror vi er så jævla attraktive 😄 Forskjellen mellom unge damer og jevnaldrende/eldre er ressurser, og der stiller eldre menn sterkere enn yngre. Så kan dere damer som synes vi er så lite attraktive se ned på oss så mye dere vil 😊 vi klarer oss, vi gamle stygge ekle griser 🐽 Anonymkode: 3dd74...b5b Du får det til å høres ut som 100% av den kvinnelige befolkningen KUN går etter "ressurser", og ingen kvinner ser på personlighet, sjarm og tiltrekning. Det må være stusselig å være mann og gå rundt med et sånt syn på halvparten av befolkningen, når det er så feil. Egentlig litt skremmende at så mange menn i dag har så forskrudde ideer i hodet. Jeg er 50, og har aldri gått etter en mann basert på hva han eier og tjener. Aldri. Mannens sjarm først og fremst som tiltrekker meg. Anonymkode: 03e41...6e4 12
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:42 #31 Skrevet lørdag kl. 10:42 Flintis skrev (4 timer siden): Ei dame på 30 er ikke ungrips. Men det er en ung dame som sikkert kan bestemme selv. Jeg tenker det er lov å prøve seg, også for han, men oddsen er kanskje ikke den beste. Selvsagt kan han prøve seg, problemet er jo at mange menn ikke takler avvisning, og så sutrer de online over at kvinner har alt for høye krav. Anonymkode: 275b0...d0a 8 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:51 #32 Skrevet lørdag kl. 10:51 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du får det til å høres ut som 100% av den kvinnelige befolkningen KUN går etter "ressurser", og ingen kvinner ser på personlighet, sjarm og tiltrekning. Det må være stusselig å være mann og gå rundt med et sånt syn på halvparten av befolkningen, når det er så feil. Egentlig litt skremmende at så mange menn i dag har så forskrudde ideer i hodet. Jeg er 50, og har aldri gått etter en mann basert på hva han eier og tjener. Aldri. Mannens sjarm først og fremst som tiltrekker meg. Anonymkode: 03e41...6e4 Du leser det akkurat som du vil. Men du er jo ganske så nærme fasiten her selv om du bommer grovt. Man spiller på det man har, og har man ikke denne sjarmen eller personligheten som tiltrekker, vel da er datingmarkedet innskrenket til dem som tiltrekkes av ressurser. Det er litt rart du ikke ser det selv - i og med at vi diskuterer under en headline som heter seg at stygge menn vil ha ungrips. Ganske ironisk spør du meg Anonymkode: 3dd74...b5b 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:20 #33 Skrevet lørdag kl. 11:20 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kvinner er lykkeligst som single så for frivillig single kvinner blir det strålende. Incels blir det tragisk for , men det er nå opp til dem å realitetsorientere seg og slutte å være incel da. Ingen andre hverken kan eller trenger å løse det. Menn må gjøre seg mer ettertraktede, og også slutte å løpe etter smårips som er pene, men gå for kvinner på egen alder og ikke så pene som de ønsker. Egentlig enkel løsning, de har hørt det før, men sutring og klaging er lettere enn å forandre på ting. Anonymkode: ee4b7...d92 Jeg har realitetsorientert meg for lengst og skjønt at jeg er uattraktiv samme hva jeg gjør. Jeg er løsningsorientert, men i dating finner jeg ingen løsninger. Det meste som gjør deg attraktiv er medfødt eller utviklet i ung alder Anonymkode: a17cc...255 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:23 #34 Skrevet lørdag kl. 11:23 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er typisk at enkelte single eldre kvinner foretrekker å være bitre og nedlatende enn å være optimistiske og løfte andre opp i stedet for å trekke dem ned; det sier seg selv hva dette vil føre til i et forhold. En kvinne som hadde hjulpet andre ikke ved å kritisere, men ved å få dem til å se potensialet i både andre mennesker og seg selv, ville uansett alder vært i mine (og mange andres) øyne langt mer tiltrekkende enn TS med sitt menneskesyn. Ikke rart at eldre folk forblir single når de ikke fortstår at når årene går og man begynner å nærme seg 50, er det andre ting enn utseende og alder som kan gjøre dem attraktive. Noe som gjelder begge kjønn; mange er idag altfor kravstore, og det er deres ulykke. Anonymkode: 30bff...81c Så du mener at en mann på 47 som ikke har utseende med seg, ikke tar vare på seg selv, ikke sitter godt i det og ikke har utdanning g kan forlange å få en kvinne han kunne vært faren til? Og at det å høflig påpeke at det finnes kvinner på hans egen alder (jeg er mer direkte i tråden enn til ham) er å ha dårlig menneskesyn? Og at alle slabbedaskene av menn med joggebukse og lite tiltak er bra nok for enhver ung babe, og at kvinner som motsetter seg slike holdninger er slemme? Ja, ja 🤣 Anonymkode: 98309...3ce 6 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:28 #35 Skrevet lørdag kl. 11:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er meget klar over hvor lite attraktive vi er 😌 vi ser stadig slike overskrifter, vi hører det stadig vekk. Så nei, det har lite med at vi tror vi er så jævla attraktive 😄 Forskjellen mellom unge damer og jevnaldrende/eldre er ressurser, og der stiller eldre menn sterkere enn yngre. Så kan dere damer som synes vi er så lite attraktive se ned på oss så mye dere vil 😊 vi klarer oss, vi gamle stygge ekle griser 🐽 Anonymkode: 3dd74...b5b Da jeg var 30 år ville verken jeg eller venninnene mine ta i en velbeslått 47 åring som var høy på seg selv, med metallenke om halsen, t-skjorte med utdatert trykk, 30 kg ekstra og joggebukse. Hvor mange babes på 30 vrir seg egentlig vellysten under disse mennene? Få virker det som ettersom de klager på nett over liten tilgang over det de tror de er berettiget til Anonymkode: 98309...3ce 9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:31 #36 Skrevet lørdag kl. 11:31 Flintis skrev (5 timer siden): Ei dame på 30 er ikke ungrips. Men det er en ung dame som sikkert kan bestemme selv. Jeg tenker det er lov å prøve seg, også for han, men oddsen er kanskje ikke den beste. Vel, en gubbe på snart 50 er middelaldrende da. Stor forskjell Anonymkode: 98309...3ce 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:34 #37 Skrevet lørdag kl. 11:34 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han spurte om råd fordi han var lei seg fordi ungpikene han kunne vært faren til ikke dånte ved synet av han Anonymkode: 98309...3ce 30 år gamle damer er IKKE "ungpiker". Det er derimot alle under 20 år. Anonymkode: 42fc8...405 1 1
Jadasikkert29 Skrevet lørdag kl. 11:37 #38 Skrevet lørdag kl. 11:37 Hadde aldri blitt sammen med en 50åring nei. Foretrekker litt yngre menn (28-33) , de er mer modne etter min erfaring 😊 Er selv 35 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:42 #39 Skrevet lørdag kl. 11:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da jeg var 30 år ville verken jeg eller venninnene mine ta i en velbeslått 47 åring som var høy på seg selv, med metallenke om halsen, t-skjorte med utdatert trykk, 30 kg ekstra og joggebukse. Hvor mange babes på 30 vrir seg egentlig vellysten under disse mennene? Få virker det som ettersom de klager på nett over liten tilgang over det de tror de er berettiget til Anonymkode: 98309...3ce Så fordi du og dine venninner ikke ville tatt i oss, så vil ingen det? Hehe, tror du virkelig vi er så blåst at vi ikke gjør alt vi kan for å finne ut hva som funker og ikke? Ingenting fungerer for alle, men vi er alle drevet at noe som sitter dypt - den primitive driften, du vet… Så ja, kall oss stygge, det går fint. Men ikke tro at dette er noe som skal få oss stygge menn til å endre oss - for å kanskje en gang få din anerkjennelse? Hvorfor skulle man ønske å bli attraktiv for mennesker som synes man er stygg? Min erfaring er at jeg har mye bedre sjanse på unge damer i 20 årene fremfor en jevnaldrende dame. Alder for meg betyr ingen verdens ting, men det er disse damene jeg har sjans hos - ikke blant dem som kaller meg stygg 😉 Anonymkode: 3dd74...b5b 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:43 #40 Skrevet lørdag kl. 11:43 Jeg er skalla og stygg, og gift meg ei som er 12 år yngre enn meg. Hater du meg, TS? Anonymkode: f6a77...8dd 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå