Gå til innhold

Stygge menn vil ha ungrips

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er skalla og stygg, og gift meg ei som er 12 år yngre enn meg.

Hater du meg, TS?

Anonymkode: f6a77...8dd

Hehe, ts med flere ønsker bare å dra oss ned på samme sørgelige nivå som dem selv 😊 Jeg er rar og stygg, og er i forhold med en som er 14 år yngre enn meg.

Anonymkode: 3dd74...b5b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt over 50 nå, og liker menn på min egen alder best, og da tenker jeg sånn 4 år +/- . 

Jeg kunne dog aldri, som 20-30-åring blitt sammen med en mann som var 15-20 år eldre. Like lite som at jeg kunne blitt sammen med en på 65-70 år nå. Det blir for stor aldersforskjell. 

Når jeg blir pensjonist, kan jeg risikere å være alene, siden mannen min allerede vil være død? Det har jeg lite lyst til. 

Anonymkode: 60e8f...882

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er skalla og stygg, og gift meg ei som er 12 år yngre enn meg.

Hater du meg, TS?

Hater ingen. Om du behandler henne pent, gjør halvparten av husar, tjener penger og er en god far samtidig som du tar vare på hygiene og utseende får du til og med et par plusspoeng fra meg. Men ville jeg hatt en så mye eldre mann selv? Nei, uaktuelt 

Anonymkode: 98309...3ce

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så fordi du og dine venninner ikke ville tatt i oss, så vil ingen det? 
Hehe, tror du virkelig vi er så blåst at vi ikke gjør alt vi kan for å finne ut hva som funker og ikke? Ingenting fungerer for alle, men vi er alle drevet at noe som sitter dypt  - den primitive driften, du vet… Så ja, kall oss stygge, det går fint. Men ikke tro at dette er noe som skal få oss stygge menn til å endre oss - for å kanskje en gang få din anerkjennelse? Hvorfor skulle man ønske å bli attraktiv for mennesker som synes man er stygg? Min erfaring er at jeg har mye bedre sjanse på unge damer i 20 årene fremfor en jevnaldrende dame. Alder for meg betyr ingen verdens ting, men det er disse damene jeg har sjans hos - ikke blant dem som kaller meg stygg 😉

Hvor gammel er du da? Det er ikke videre pent å kalle noen blåst, og personkarakteristikk regnes strengt tatt ikke som argument 

Skrevet

Jeg er drittlei av femcel-sutring om at menn vil ha yngre damer... Dere har ikke krav på menn på noen som helst måte, jobb med dere selv og legg bort den patetiske offerrollen

Anonymkode: 828ed...53d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du da? Det er ikke videre pent å kalle noen blåst, og personkarakteristikk regnes strengt tatt ikke som argument 

Du er singel sant? 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hater ingen. Om du behandler henne pent, gjør halvparten av husar, tjener penger og er en god far samtidig som du tar vare på hygiene og utseende får du til og med et par plusspoeng fra meg. Men ville jeg hatt en så mye eldre mann selv? Nei, uaktuelt 

Hva om vi mot all formodning skulle bli skilt, og jeg på nytt prøver å finne meg ei som er yngre, fordi jeg hadde så gode erfaringer med yngre kvinner. Er det OK?

Det er viktig for meg at mine valg av kjæreste blir godkjent av storsamfunnet. /ironi

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er drittlei av femcel-sutring om at menn vil ha yngre damer... Dere har ikke krav på menn på noen som helst måte, jobb med dere selv og legg bort den patetiske offerrollen

Hvordan kan jeg jobbe meg yngre? Kom med tips, jeg er åpen for alt!

Anonymkode: 277e7...40b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde visst mer på hjertet.. du lager en tråd hvor du omtaler menn som stygge. Dette gjør at du ikke er i noen som helst posisjon til å belære andre om hva som er greit eller ikke. Du har allerede med en slik overskrift vist at du ikke er en bra dame - ikke for eldre menn, ikke for jevnaldrende, ikke for yngre. Du bruker et språk som viser hvor miserabel du er, og legger skylden på menn fremfor å ta tak i din egen lykke. Det oser bitterhet og egoisme. At du ikke synes jeg er attraktiv er mer et komplement enn noe annet for meg 😊 for da gjør jeg noe riktig 💪 Videre, jeg kaller ingen «blåst» - jeg spør deg om du tror vi menn ikke bare er stygge, men også blåst? 😌

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle menn vil da ikke ha yngre damer... Jeg er sammen med en som er langt yngre enn meg, og jeg har aldri hatt det bedre😁

Anonymkode: abc34...b6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å sutre over at (enkelte) menn har preferanser du ikke faller inn i. Legg bort tanken om at du har krav på menn, og at du skal bestemme hvilke preferanser menn har. Hvis du ønsker en mann så gjør deg selv attraktiv heller enn å sutre.

Alle menn vil da ikke ha yngre damer... Jeg er sammen med en som er langt yngre enn meg, og jeg har aldri hatt det bedre😁

Anonymkode: abc34...b6f

Akkurat, så femcel-påstanden om at alle menn vil ha yngre damer er bare tull.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt å sutre, bli god og fornøyd med det livet du har, bli trygg og utstrål varme. Vær glad for det du får fremfor bitter for det du ikke får. Jo mer du graver deg ned (og snakker slik som mange damer her inne gjør), des lengre unna en god mann er du. Faren med denne nedgravingen er at du kan begynne å trives i å dyrke offerrollen. Egoet setter pris på det, like mye som det setter pris på at ting går din vei.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så fordi du og dine venninner ikke ville tatt i oss, så vil ingen det? 
Hehe, tror du virkelig vi er så blåst at vi ikke gjør alt vi kan for å finne ut hva som funker og ikke? Ingenting fungerer for alle, men vi er alle drevet at noe som sitter dypt  - den primitive driften, du vet… Så ja, kall oss stygge, det går fint. Men ikke tro at dette er noe som skal få oss stygge menn til å endre oss - for å kanskje en gang få din anerkjennelse? Hvorfor skulle man ønske å bli attraktiv for mennesker som synes man er stygg? Min erfaring er at jeg har mye bedre sjanse på unge damer i 20 årene fremfor en jevnaldrende dame. Alder for meg betyr ingen verdens ting, men det er disse damene jeg har sjans hos - ikke blant dem som kaller meg stygg 😉

Synes du ikke det er synd at du egentlig betaler for sex?  De velger deg ikke for pent ansikt uten rynker, trent ung hud. De går for økonomien din. 

Anonymkode: ee4b7...d92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hehe, ts med flere ønsker bare å dra oss ned på samme sørgelige nivå som dem selv 😊 Jeg er rar og stygg, og er i forhold med en som er 14 år yngre enn meg.

Det betyr ikke at dere har hanket inn en babe. 

Anonymkode: 583e3...560

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen automatikk i det, nei. Sjansen er dog større.

Skrevet

Synes du ikke det er synd at du egentlig betaler for sex?  De velger deg ikke for pent ansikt uten rynker, trent ung hud. De går for økonomien din. 

Uff, hva er det du ikke forstår? 
Synes du oppriktig at å bli valgt for et pent ansikt uten rynker, trent ung hud er bedre enn å bli valgt for økonomi? 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, selvsagt betyr ikke det nødvendigvis det. Hva har det med saken å gjøre egentlig? For meg er hun helt fantastisk. Hva du måtte mene er da helt irrelevant 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slutt å sutre over at (enkelte) menn har preferanser du ikke faller inn i. Legg bort tanken om at du har krav på menn, og at du skal bestemme hvilke preferanser menn har. Hvis du ønsker en mann så gjør deg selv attraktiv heller enn å sutre.

Jeg sutrer ikke, jeg er selvvalgt singel og har alle planer om å fortsette med det. Hva skal jeg med en mann liksom? Men hvis jeg nå skulle møte en jeg liker (meget tvilsomt) så er det jo fryktelig trist å vite at han tar til takke meg med bare fordi han ikke kan få en som er 15 år yngre. Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg kan gjøre meg mer attraktiv hvis preferansen er "yngre"? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sutrer ikke, jeg er selvvalgt singel og har alle planer om å fortsette med det. Hva skal jeg med en mann liksom? Men hvis jeg nå skulle møte en jeg liker (meget tvilsomt) så er det jo fryktelig trist å vite at han tar til takke meg med bare fordi han ikke kan få en som er 15 år yngre. Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg kan gjøre meg mer attraktiv hvis preferansen er "yngre"? 

Med den usikkerheten din tror jeg du vil ha det best som singel. Heldigvis er det selvvalgt, så du klarer deg helt fint 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Begge alternativene dine er overfladiske 

Anonymkode: a17cc...255

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...