Gå til innhold

Stygge menn vil ha ungrips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mann 47 år på datingside på FB. Han synes det er så vanskelig å få seg dame mellom 30-40 år. Jeg svarer det kanskje er enklere å se etter noen jevnaldrende. Men damer på 48 år synes den lite attraktive gubben er som å date mora si selv om de ellers er trivs. Jeg kommenterer at gubben faktisk kunne vært far til ei på 30 år. Hva er det med menn? Tror de at de er attraktive for de som er 17 år yngre uten penger, utseende eller utdanning å fare med? Og selv de rike, kjekke er oftest gift med jevnaldrende fruer. Hvorfor skulle kvinner velge dem? Vil virkelig unge frøkner ha gubber på snart 50 år? Jeg synes vi blir tutet ørene full med at kvinner dater oppover i alder, jeg vil ha jevnaldrende menn

Anonymkode: 98309...3ce

• Liker 9
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tidlig i 30 årene og kunne godt vært sammen med en i 50 årene. Det er sikkert ikke så normalt men.

Anonymkode: 12958...00a

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser mann 47 år på datingside på FB. Han synes det er så vanskelig å få seg dame mellom 30-40 år. Jeg svarer det kanskje er enklere å se etter noen jevnaldrende. Men damer på 48 år synes den lite attraktive gubben er som å date mora si selv om de ellers er trivs. Jeg kommenterer at gubben faktisk kunne vært far til ei på 30 år. Hva er det med menn? Tror de at de er attraktive for de som er 17 år yngre uten penger, utseende eller utdanning å fare med? Og selv de rike, kjekke er oftest gift med jevnaldrende fruer. Hvorfor skulle kvinner velge dem? Vil virkelig unge frøkner ha gubber på snart 50 år? Jeg synes vi blir tutet ørene full med at kvinner dater oppover i alder, jeg vil ha jevnaldrende menn

Med slike golddigger tendenser som du har. Lykke til. 

Anonymkode: 2d2de...8b4

Skrevet

Jeg dater først og fremst eldre menn.

Jeg synes det er veldig turn-off når menn i førti-femtiårene snakker ned kvinner som er jevnaldrende. 

Er en hel haug av mannfolk som til og med skriver stygt om jevnaldrende kvinner i profilen sin. 

Forstår ikke hvem de tror vil like den slags type oppførsel?

Slikt hadde vært lite sjarmerende, også hvis de var superkjekke.

Det er påfallende mange av de som har lite selvinnsikt. 
At de føler seg som en 22-åring betyr ikke nødvendigvis at de ser ut som en 22-åring.

Anonymkode: 69449...03b

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Med slike golddigger tendenser som du har. Lykke til. 

Anonymkode: 2d2de...8b4

Jeg tar gjerne en helt vanlig jevnaldrende mann. Formuende er jeg selv. Men takke meg til en daff, ustelt og tjukk 17 år eldre gubbe som er sikker på at ungfole elsker han. En så mye eldre mann måtte vært eksepsjonell for å dra damene han etterspurte 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skal du hjelpe ham å date?

• Liker 2
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du hjelpe ham å date?

Han spurte om råd fordi han var lei seg fordi ungpikene han kunne vært faren til ikke dånte ved synet av han

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke folk er så interessert i dine meninger.

Anonymkode: 652c5...020

Da forblir de single da

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

selv om du ikke liker innlegget forsvarer det ikke det å oppføre seg 10 ganger verre... 

Anonymkode: 42748...6c7

Sa det hensynsfullt. Skulle jeg løyet? Da ville gubben dødd alene. Gjør han sikkert ikke uansett forresten, han babler videre om hvor god kontrakt han har med ungpikene etter 27 år som singel

• Liker 3
Skrevet

Slike menn har nok ikke draget, hverken på jevnaldrende eller yngre damer. 
Grunnen til at de er bitre på jevnaldrende, er at jevnaldrende har de snakket med og fått avvisning fra. De yngre har de aldri fått en date med, og derfor ikke «klart å blitt avvist»

Anonymkode: 3ab77...676

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han spurte om råd fordi han var lei seg fordi ungpikene han kunne vært faren til ikke dånte ved synet av han

Har hørt det hjelper å være rik og sjarmerende 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 23.13):

Min sønn nermar seg 30. Han hal lyst på kjæreste men har så langt ikkje hatt hellet med seg . Har dere noen tips på hvordan han skal gå fram? 

Anonymkode: bcbd8...07e

Skrevet

Kvinner synes 80% av menn er stygge, menn mener 20% av kvinnene. Regnestykket går ikke opp.

Anonymkode: 60776...465

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner synes 80% av menn er stygge, menn mener 20% av kvinnene. Regnestykket går ikke opp.

Menn får seg noe bra nok mens kvinner sitter alene og venter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Om det var flere kvinner enn det er menn, ville det vært slik. Desverre er det ikke sånt i Norge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om det var flere kvinner enn det er menn, ville det vært slik. Desverre er det ikke sånt i Norge.

Og verre blir det når flere og flere kvinner velger å forbli single, fremfor å være i forhold. Spennende blir det å se utfallet av det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kommenterer du på noe du ikke er interessert i?

Er du drittkjerring?

Det er typisk at enkelte single eldre kvinner foretrekker å være bitre og nedlatende enn å være optimistiske og løfte andre opp i stedet for å trekke dem ned; det sier seg selv hva dette vil føre til i et forhold.

En kvinne som hadde hjulpet andre ikke ved å kritisere, men ved å få dem til å se potensialet i både andre mennesker og seg selv, ville uansett alder vært i mine (og mange andres) øyne langt mer tiltrekkende enn TS med sitt menneskesyn.

Ikke rart at eldre folk forblir single når de ikke fortstår at når årene går og man begynner å nærme seg 50, er det andre ting enn utseende og alder som kan gjøre dem attraktive. Noe som gjelder begge kjønn; mange er idag altfor kravstore, og det er deres ulykke.

Anonymkode: 30bff...81c

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner tar til takke med menn de ikke liker utseende på til noe bedre dukker opp. Det er bare å se på hvem som går fra hvem.

Anonymkode: ede95...376

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi mener ikke at så mange menn er stygge, men relativt mange menn er ikke attraktive etter hver kvinnes preferanser nei. Holder ikke med noe pupper og rumpe for oss, og så er alt pulbart.  

Jeg finner antagelig under 1% menn attraktive etter mine preferanser. Det er likevel svært sjeldent jeg ser en stygg mann. 

Anonymkode: df1f9...699

• Nyttig 4
Skrevet

De pene jevnaldrende er det bra rift om.. de er ikke lett å finne single, men de finnes ofte opptatte !

Jeg liker de på samme alder. Herlige! Bedre enn de yngre, men som tråden er, de yngre har nok mest draget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...